Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót i materiałów budowlanych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót i materiałów budowlanych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: HYDROSPRZĘT KUKLA Spółka Jawna
Łąkta Dolna 247
32-733 Łąkta Dolna
powiat: bocheński
501 778 688, 608 374 530
wiesiekkukla@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190434
Województwo: małopolskie
Miasto: Łąkta Dolna
Wadium: ---
Nr telefonu: 501 778 688, 608 374
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe i specyfikacja (dalej ZiS) dotyczące wyłonienia Wykonawcy robót i materiałów budowlanych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej w ramach projektu, na którego realizację Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki; Priorytet Wsparcie dla przedsiębiorców, Działanie Ścieżka SMART.
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.02-002/23 - Wdrożenie kompleksowej, precyzyjnej i uniwersalnej usługi naprawy oraz regeneracji elementów maszyn budowlanych i przemysłowych.

Część 1
Montaż drzwi i okien

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zapytanie ofertowe i specyfikacja (dalej ZiS) dotyczące wyłonienia Wykonawcy robót i materiałów budowlanych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej w ramach projektu, na którego realizację Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki; Priorytet Wsparcie dla przedsiębiorców, Działanie Ścieżka SMART.
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz dostawą materiałów budowlanych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby budowy hali usługowo magazynowej z zapleczem biurowo-socjalnym. Powierzchnia hali usługowo - magazynowej wyniesie 2400 m2, natomiast zaplecza ok. 400 m2.
2) Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w niniejszym ZIS, Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do ZiS.
5) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w ZiS i specyfikacji technicznej.
6) Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym wymiarze:
? gwarancja na prace budowlano-instalacyjne - 60 miesięcy,
? gwarancja na zabudowane urządzenia nie krótszy niż 60 miesięcy.
7) Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację (przykładowo kosztorys uproszczony). Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszego ZiS, jego załączników.
8) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
9) Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
10) Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS.
11) Wykonawca przed złożeniem oferty, ze względu na konieczność dokonania pomiarów oraz w celu zapoznania się z uwarunkowaniami nieruchomości musi wziąć udział w wizji lokalnej. Terminy spotkań będą ustalane indywidualnie. Wizje będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz.ch 9.00-14.00. Prosimy ustalać termin spotkania co najmniej 2 dni przed planowanym spotkaniem. Osoba do wyznaczania terminu spotkania: Marek Gacek, marek@hydrosprzet.pl, tel.:608 374 530;
12) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości.
13) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 44111000-1, 45000000-7, 45421000-4, 45421100-5

Dokument nr: 2024-37704-190434, 2/SMART/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
bocheński
Gmina
Trzciana
Miejscowość
Łąkta Dolna
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-06-12
Koniec realizacji
2024-08-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
w przypadkach wskazanych w ,,Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
Warunki zmiany umowy
1. Dokonywanie istotnych zmian umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu następujących okoliczności:
a) uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu, sposobu i terminu realizacji umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy,
b) obiektywnych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub oferenta,
c) okoliczności siły wyższej,
d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy,
e) w przypadkach wskazanych w ,,Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027";
f) w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług;
g) zmiana regulacji lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływająca na przedmiot i sposób realizacji Umowy;
h) gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy;
i) w przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczna będzie zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku:
? możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy;
? zmiany podwykonawcy (jeżeli po zmianie będą spełnione warunki udziału w postępowaniu)
? w przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, obniżenia lub braku finansowania przedmiotu Umowy lub zmiany Umowy o dofinansowanie projektu albo też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany i mających wpływ na przedmiot niniejszej Umowy.
j) Podstawą zmiany postanowień umowy jest pisemny wniosek Wykonawcy lub protokół konieczności, dokumentujące zaistnienie okoliczności skutkujących zmianą postanowień Umowy.
k) W przypadku konieczności wykonania innych dodatkowych robot przez dotychczasowego Wykonawcę (z zastrzeżeniem Sekcji 3.2.4. pkt. 4c oraz 4e Wytycznych), nieobjętych Umową, SIZ, ofertą Wykonawcy o ile stały się konieczne i niezbędne do wykonania oraz ukończenia robot objętych Umową, nie będąc jednocześnie wynikiem nieprawidłowego zaniechania lub działania Wykonawcy, w szczególności ze względu na: zasady wiedzy technicznej lub technologicznej, zmiany stanu prawnego lub faktycznego, okoliczności zagrażające życiu, zdrowiu lub mieniu, zmiany warunków gruntowych lub środowiskowych, lub gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy, wprowadzone roboty wpłyną pozytywnie na eksploatację obiektu, których niewprowadzenie zagraża ciągłości funkcjonowania obiektu lub prawidłowemu wykonaniu i ukończeniu robot podstawowych, kolizję z innym uzbrojeniem podziemnym lub naziemnym, Warunkami gruntowymi lub terenowymi, okoliczności uniemożliwiające wykonanie robot sposób opisany w Umowie, wynikające z konieczności zmiany dokumentacji projektowej, zmiany przepisów prawa, decyzji, postanowień, zezwoleń, zgłoszeń lub inne okoliczności nie będące jednocześnie wynikiem nieprawidłowego zaniechania lub działania Wykonawcy; w takim przypadku przedłużony zostanie termin realizacji robot, pozwalający na wykonanie i ukończenie robot, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności
l) W razie stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych nie objętych niniejszą umową, w szczególności nie ujętych w dokumentacji przetargowej (SIZ, ogłoszenie, wyjaśnienia i zmiany treści SIZ, dokumentacji), ofercie Wykonawcy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany:
? niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego,
? przedłożyć obmiar robót potwierdzony przez Koordynatora Zamawiającego,
? przedłożyć kosztorys robót dodatkowych sporządzony w oparciu o zatwierdzony obmiar robót na bazie średnich cen rynkowych dla województwa śląskiego.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie robot dodatkowych w ramach aneksu do Umowy zlecanych w okresie realizacji umowy podstawowej, ustalone zostanie w drodze negocjacji Stron w oparciu o zweryfikowany przez Zamawiającego kosztorys ofertowy.
W przypadku braku porozumienia Stron co do wysokości wynagrodzenia za wykonanie robót dodatkowych opisanych w ust.6, Zamawiający zleci wykonanie w/w zakresu podmiotowi trzeciemu a Wykonawca w takim przypadku nie będzie wnosił żadnych roszczeń finansowych/odszkodowanych z tytułu przerwania robot na danym froncie oraz wprowadzenia na teren budowy nowego Wykonawcy Powyższe nie będzie ograniczało również praw Zamawiającego wynikających z rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na przedmiot Umowy.
m) Wszelkie zmiany Umowy wymagające sporządzenia aneksu, dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
? pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.poz.835).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia, dlatego też:
a. musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 tys. zł
b. musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 100 000,00 PLN. (słownie: sto tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 1 do Formularza ofertowego
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też:
a. musi dysponować osobami oraz sprzętem zdolnymi do wykonania zamówienia,
b. musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie oferowanych przez Wykonawcę robót (o wartości nie mniejszej niż) 80 tys. zł
Celem spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do Formularza ofertowego oraz dokumenty złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
a. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z poniższymi załącznikami:
? dodatkowe oświadczenia dotyczące Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do formularza ofertowego,
? wykaz wykonanych robót branżowych stanowiący załącznik nr 2 do formularza ofertowego,
? kalkulacja własna ceny ofertowej (obowiązkowo),
Obliczenie ceny ryczałtowej oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację (przykładowo kosztorys uproszczony). W kalkulacji własnej Wykonawca wskaże producenta i model podstawowych urządzeń. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszego ZiS, jej załączników.
? Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt IV ppkt 5 (o ile dotyczy),
b. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-23
Data ostatniej zmiany
2024-05-23 11:16:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena netto za całość zamówienia - 100%,
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Wiesław Kukla
tel.: 501 778 688
e-mail: wiesiekkukla@gmail.com
Marek Gacek
tel.: 608 374 530
e-mail: marek@hydrosprzet.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.