kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi wewnętrznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wąchock ul. Wielkowiejska 1 27-215 Wąchock powiat: starachowicki Tel. 41 2736 130 sekretariat@wachock.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Wąchock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 41 2736 130 |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Remont drogi wewnętrznej - Ul. Kręta w m. Wąchock" zamówienie o wartości poniżej 130.000,00 PLN Burmistrz Miasta i Gminy Wąchock zaprasza do złożenia oferty na: ,,Remont drogi wewnętrznej - Ul. Kręta w m. Wąchock". OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont drogi wewnętrznej - Ul. Kręta w m. Wąchock". Ulica Kręta w m. Wąchock ma szerokość działki drogowej najszerszym punkcie ok. 7,00 m, zaś przeważnie szerokość wynosi 2,30-2,80 m. Długość ulicy to 120,00 m. Wykonać należy: Mechaniczne wyrównanie obecnie nawiezionego kruszywa na całej długości i szerokości wraz z odwiezieniem i utylizacją nadmiaru; Rozłożenie mieszanki mineralno-bitumicznej: warstwy wiążącej na grubość ok. 3 cm na szerokości przynajmniej 2,50 cm na całej długości drogi - w zależności od warunków w danym punkcie; Rozłożenie mieszanki mineralno-bitumicznej: warstwy ścieralnej na grubość ok. 3 cm na szerokości przynajmniej 2,50 cm na całej długości drogi - w zależności od warunków w danym punkcie; Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm na szerokości ok. 10-40 cm - obustronnie w zależności od warunków w danym punkcie. wraz z robotami towarzyszącymi i innymi koniecznymi, które wynikają lub wynikną przy prowadzeniu remontu. Wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca winien zgłosić ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszenia przetargu - pisemnie na adres Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, za prawidłowe oznakowanie robót oraz bezpieczeństwo w trakcie prowadzenia robót. Zastosowany sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia powinien gwarantować wykonanie prac zapewniając dobrą jakość i bezpieczeństwo. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowane działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia. Wykonawca jest obowiązany do utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych robót a po ich zakończeniu pozostawienia całego terenu czystego i nadającego się do użytkowania. Dokument nr: BGK.7021.2.46.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.06.2024 r., godz. 10:15, pok. nr 5. Składanie ofert: Ofertę należy składać wyłącznie w formie pisemnej: pocztą lub osobiście w sekretariacie budynku Urzędu Miasta i Gminy w Wąchock, Ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock w kopercie z dopiskiem,,Remont drogi wewnętrznej - Ul. Kręta w m. Wąchock - Nie otwierać przed 11.06.2024 r., godz. 10:15".Nie dopuszcza się przesyłania ofert w formie wiadomości elektronicznej. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 11.06.2024 r. o godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Wąchocku). Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia:miesiąc (30 dni)od dnia podpisania umowy. Za datę zakończenia przyjmuje się datę wpływu pisemnego zgłoszenia do Zamawiającego gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. Wymagania: Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) - zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 PLN Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji terenowej. Teren jest dostępny publicznie, więc Wykonawca może dokonać wizji samodzielnie i o każdej porze. Wymagane jest posiadanie odpowiedniego doświadczenia i zasobów do wykonania zadania. Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym wyłącznie w polskich złotych (PLN). Fakturowanie będzie polegało na złożeniu, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego ,,bez uwag", faktury w postaci papierowej za całość zamówienia. Nie przewiduje się faktur ani odbiorów częściowych. Termin płatności faktury minimum 14 dni od dnia otrzymania faktury (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Wąchocku). Rozliczenie kosztorysem powykonawczym. Faktura musi być wystawiana na następujące dane: Gmina Wąchock, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, NIP:664 - 19 - 85 - 659. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrzone. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dołączyć wypełniony oraz podpisany załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia całkowitej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (cyfrą i słownie). W przypadku rozbieżności między ceną napisaną cyfrą a ceną napisaną słownie - Zamawiający przyjmie cenę napisaną słownie. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w tym między innymi takie jak: opłaty celne i podatkowe, VAT (naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie). Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i obliczone do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglone zgodnie z zasadami matematyki. Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub podpisany pieczęcią imienną. Zamawiający odrzuci ofertę: która nie zawierawycenionego przynajmniej jednego składnika oferty; lub złożoną przez Wykonawcępo terminie składania ofert lub w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej; lub która nie zawiera określenia całkowitej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (cyfrą i słownie) - w przypadku rozbieżności stosuje się zapis rozdziału IV pkt 2; lub nie zawiera okresu gwarancji i rękojmi; lub gdy Wykonawca złoży większą niż 1 liczba ofert lub ofertę zawierającą rozwiązania alternatywne lub ofertę wariantową - odrzuceniu podlegają wszystkie oferty danego Wykonawcy; Składanie ofert częściowych jest niedopuszczalne. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy, który nie oferuje wymaganej, minimalnej gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania i złożenia oferty. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert (do dnia 10.07.2024 r.). Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i niedokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERTY Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni Wykonawcę na podstawie następujących kryteriów: Całkowita cena brutto (C) - 60%; Gwarancja i rękojmia za wady (G) - 40 %; Punktacja dla oferty badanej będzie obliczana w następujący sposób: Dla kryterium ,,Całkowita cena brutto" dla i-tego Wykonawcy Ci = (najniższa całkowita cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu / całkowita cena brutto oferty badanej) x 60 Dla kryterium ,,Gwarancja i rękojmia za wady" dla i-tego Wykonawcy Gi = (zaoferowany okres gwarancji i rękomii oferty / badanej najwyższy zaoferowany okres gwarancji i rękomii spośród ofert niepodlegających odrzuceniu) x 40 Ilość miesięcy gwarancji należy podać w miesiącach, liczba powinna być wielokrotnością liczby 12. Ilość miesięcy gwarancji - nie mniej niż 60. Podanie mniejszej liczby lub liczby niebędącej wielokrotnością liczby 12 oznacza otrzymanie 0 pkt w tym kryterium. Ilość punktów łączna (P), uzyskana przez i-tego Wykonawcę, będzie równa: Pi=Ci+Gi . Zamawiający uszereguje oferty zgodnie z malejącą punktacją łączną. Do zawarcia umowy zostanie wybrana oferta, która uzyska największą ilość punktów łączną (P) oraz będzie spełniać wymogi formalne. Oferta podlegająca odrzuceniu nie podlega punktacji - będzie oznaczona jako ,,oferta odrzucona" i umieszczona w losowej kolejności na końcu listy punktowej. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Stosowna informacja będzie umieszczona na Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://gmina.wachock.sisco.info/ w zakładce Przetargi ? 2024 ? maj 2024. ZASTRZEŻENIA DODATKOWE Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków niniejszego ogłoszenia, jego odwołania bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany niniejszego zapytania ofertowego lub informacje o jego odwołaniu zamieszczane zostaną na stronie BIP Zamawiającego, tj. gmina.wachock.sisco.info Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu na własny koszt. Oferentowi nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane z jego udziałem w niniejszym postępowaniu. Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej. W przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza przekroczy wartość środków finansowych, jakimi dysponuje Zamawiający na realizację niniejszego zadania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą lub ograniczenie zakresu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Uwagi: INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" lub ,,rozporządzenie 2016/679", Zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wąchock, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock; na podstawie Pani/a zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w każdej chwili przysługuje Pani/u prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pańskich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/a zgody przed jej wycofaniem, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i na podstawie umowy, gdy ją zawarto (podstawa art. 6 ust. 1 lit. b RODO), Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ADO; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania, które Administrator realizuje w interesie publicznym w ramach powierzonej władzy publicznej (podstawa art. 6 ust. 1 lit. e RODO); odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub instytucje upoważnione na podstawie przepisów prawa; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 7 ust. 3 RODO prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej uprzednio zgody; na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych (,,prawo do bycia zapomnianym"); prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; na podstawie art. 77 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024