Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa budynku szkoły o halę sportową z zapleczem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa budynku szkoły o halę sportową z zapleczem

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Nakielski
ul. gen. H. Dąbrowskiego 54
89-100 Nakło nad Notecią
powiat: nakielski
52 386 66 33
sekretariat@powiat-nakielski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930855
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 52 386 66 33
Termin składania ofert: 2024-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa budynku szkoły o halę sportową z zapleczem przy Zespole Szkół im. Władysława Łokietka w Lubaszczu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych rozbudową budynku szkoły o halę sportową wraz z przebudową części szkoły na potrzeby zaplecza szatniowego przy Zespole Szkół im. Wł. Łokietka w Lubaszczu na działkach nr ewid. 13/9 i 13/10 w miejscowości Lubaszcz, gm. Nakło nad Notecią. Projektowana hala sportowa usytuowana będzie za budynkiem szkolnym od strony zachodniej i połączona z budynkiem szkolnym za pomocą krótkiego łącznika. Od strony nowej hali sportowej planowana jest przebudowa części szkoły na potrzeby zaplecza szatniowo-sanitarnego. W ramach budowy nowej hali sportowej zaprojektowano instalacje elektryczne wraz z montażem paneli fotowoltaicznych, instalacje sanitarne: gazową, instalacje grzewcze wraz z centralą wentylacyjną oraz wodno-kanalizacyjne. W ramach zagospodarowania przestrzeni przy hali sportowej zaaranżowano stoliki, ławki, stojaki dla rowerów, utwardzenia i drogi dojazdowe w tym drogę p.poż., zapewniającą dostęp do nowego obiektu. Szczegółowy opis przedstawia projekt budowlany i techniczny, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które składają się na przedmiot zamówienia. Przedmiar robót załączono jedynie pomocniczo.
2. Zamówienie współfinansowane z programu pn. ,,Program Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich".

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45300000-0,45400000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00336228, OWO.272.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930855
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930855. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywała się za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem ww. formularza (po kliknięciu przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego", pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana). Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, w tym załączniki do niej, musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania plików muszą spełniać ,,Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
3.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
3.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
3.4. włączona obsługa JavaScript,
3.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
3.6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
3.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
4.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na ww. stronie w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
4.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 ustawy Pzp.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl, znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z ,,OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych".
8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
10. Wśród formatów powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Ciąg dalszy informacji znajduje się w sekcji IX ogłoszenia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych wykonawcy jest Starosta Nakielski, Ul. gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, tel. 52 386 66 33, e-mail: daneosobowe@powiat-nakielski.pl.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Magdalena Ślagowska, adres: Starostwo Powiatowe w Nakle n. Not., Ul. gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, tel. 52 386 66 67, e-mail: daneosobowe@powiat-nakielski.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami § 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (zwane dalej RODO) na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisy art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom, oferentom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania a jeżeli czas trwania umowy i gwarancji oraz rękojmi przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, gwarancji i rękojmi. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930855
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-13 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930855

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Nakle nad Notecią, numer rachunku: 98 8179 0009 0000 6288 2000 0010. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy
zamawiającego). W tytule przelewu proszę wpisać: wadium - budowa hali sportowej.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Nakielski, ul. gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OWO.272.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych rozbudową budynku szkoły o halę sportową wraz z przebudową części szkoły na potrzeby zaplecza szatniowego przy Zespole Szkół im. Wł. Łokietka w Lubaszczu na działkach nr ewid. 13/9 i 13/10 w miejscowości Lubaszcz, gm. Nakło nad Notecią. Projektowana hala sportowa usytuowana będzie za budynkiem szkolnym od strony zachodniej i połączona z budynkiem szkolnym za pomocą krótkiego łącznika. Od strony nowej hali sportowej planowana jest przebudowa części szkoły na potrzeby zaplecza szatniowo-sanitarnego. W ramach budowy nowej hali sportowej zaprojektowano instalacje elektryczne wraz z montażem paneli fotowoltaicznych, instalacje sanitarne: gazową, instalacje grzewcze wraz z centralą wentylacyjną oraz wodno-kanalizacyjne. W ramach zagospodarowania przestrzeni przy hali sportowej zaaranżowano stoliki, ławki, stojaki dla rowerów, utwardzenia i drogi dojazdowe w tym drogę p.poż., zapewniającą dostęp do nowego obiektu. Szczegółowy opis przedstawia projekt budowlany i techniczny, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które składają się na przedmiot zamówienia. Przedmiar robót załączono jedynie pomocniczo.
2. Zamówienie współfinansowane z programu pn. ,,Program Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich".
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ogólną cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszelkie upusty, rabaty, winny być ujęte w cenie ryczałtowej netto.
2. Cena brutto w formularzu ofertowym winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wyliczona w następujący sposób: do kwoty ryczałtowej netto należy dodać podatek VAT. Na etapie składania ofert zamawiający nie wymaga kosztorysów ofertowych. Kosztorys będzie wymagany przed zawarciem umowy z wyłonionym wykonawcą.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 100%.
4. Kryterium Cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = C min/ C o x 100 pkt, gdzie: C min - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł); C o - cena brutto badanej oferty (zł).
5. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że jest w posiadaniu środków lub posiada zdolność kredytową na kwotę min. 1.000.000 zł;
Zamawiający dopuszcza sytuację, w której podmioty składające wspólną ofertę połączą ze sobą zdolności finansowe.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotyczący doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zadanie polegające na budowie hali sportowej (z wyłączeniem hal pneumatycznych) o wartości min. 2 000 000 zł brutto.
b) warunek dotyczący osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimum rocznym doświadczeniem pracy jako kierownik budowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia posiadanego potencjału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, np. jeden z wykonawców może wykazać spełnianie warunku dot. doświadczenia, drugi - dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Uwaga: Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec podmiotu udostępniającego podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Jednocześnie zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507), dalej: specustawa sankcyjna, zostały wprowadzone dodatkowe, obligatoryjne przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z powyższym, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, uwzględnia także przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od żądania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania ww. warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego do oferty oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z formularzem ofertowym i oświadczeniem, odpowiednio dla wykonawcy - załącznik nr 2 i podmiotu trzeciego - załącznik nr 2a do SWZ, powinny zostać złożone:
1. (opcjonalnie jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2. (opcjonalnie jeżeli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale VII SWZ (załącznik nr 3 do SWZ),
3. (opcjonalnie jeżeli dotyczy) dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,
4. (opcjonalnie jeżeli dotyczy) wadium składane w innej formie niż pieniądz,
5. (opcjonalnie jeśli dotyczy) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający zaleca dołączenie również:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe oświadczenia i dokumenty złożone z ofertą,
2. (opcjonalnie jeżeli dotyczy) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji: podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, lub podwykonawcy - w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób), która podpisała zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Nakle nad Notecią, numer rachunku: 98 8179 0009 0000 6288 2000 0010. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy
zamawiającego). W tytule przelewu proszę wpisać: wadium - budowa hali sportowej.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Nakielski, ul. gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
4. Elektroniczne kopie dokumentów dotyczące poszczególnych wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych wykonawców.
5. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.1. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
5.2. w przypadku, o którym mowa w pkt 5.1. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę w treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i wymienionej w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie:
1) terminu realizacji całości zamówienia,
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą strony umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania zdarzenia nieprzewidywalnego,
b) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia (np. stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej) lub mającego wpływ na możliwość skrócenia realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego lub skrócony stosownie do dokonanych obustronnych uzgodnień,
c) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, tj. w sytuacji gdy dalsze wykonywanie przedmiotu umowy jest niemożliwe z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie się Wykonawcy do wprowadzonych zmian. Przesunięcie terminu może objąć czas dokonywania zmian w dokumentacji oraz czas niezbędny do pozyskania przez Wykonawcę stosownych zasobów (wynikających ze zmian) do dalszego wykonywania prac,
d) w przypadku innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,
e) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, które nie są możliwe do wykonania w pierwotnie określonym terminie realizacji przedmiotu zamówienia,
f) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót niewynikającego z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
g) na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia niewynikających z winy Wykonawcy.
2) warunków płatności, w tym również zmiany terminów płatności,
3) kierownika budowy, pod warunkiem zachowania kwalifikacji zawodowych,
4) zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego i będą:
a) powodować obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy lub,
b) powodować poprawienie parametrów technicznych lub,
c) wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
2. Zamawiający dopuszcza wykonanie konstrukcji zadaszenia hali wg projektu producenta takich konstrukcji. Warunkiem zastosowania takiego rozwiązania jest:
a) zachowanie wszystkich pozostałych parametrów określonych w projekcie budowlanym w tym m.in. gabarytów, rozwiązań architektonicznych, parametrów technicznych itp.;
b) uzyskanie akceptacji zamawiającego oraz autora projektu;
c) wykonanie przez wykonawcę projektu technicznego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego oraz uzyskanie niezbędnych zgód na zastosowanie takiego rozwiązania zgodnie z wymogami przepisów;
d) niezwiększenie wynagrodzenia umownego oraz kosztów eksploatacji i konserwacji obiektu.
3. Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ogólną cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszelkie upusty, rabaty, winny być ujęte w cenie ryczałtowej netto.
2. Cena brutto w formularzu ofertowym winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wyliczona w następujący sposób: do kwoty ryczałtowej netto należy dodać podatek VAT. Na etapie składania ofert zamawiający nie wymaga kosztorysów ofertowych. Kosztorys będzie wymagany przed zawarciem umowy z wyłonionym wykonawcą.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 100%.
4. Kryterium Cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = C min/ C o x 100 pkt, gdzie: C min - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł); C o - cena brutto badanej oferty (zł).
5. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-12

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.