Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
ul. Kamienna 3
57-100 Strzelin
powiat: strzeliński
Tel./fax: 071 3921278, faks 071 7351124
sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Strzelin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./fax: 071 392127
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
zapraszamy do złożenia ofert cenowych na realizację zadania p.n.:
,,Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w m. Mikoszów".
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wybudowaniu wyniesionego przejścia dla
pieszych w m. Mikoszów w pasie drogi powiatowej nr 3073 D. Szerokość wyniesionego przejścia winna
wynosić 7 m, przy czym, 4 m wyniesienie na którym zostanie wykonane oznakowanie P-10 oraz po 1,50 m
najazdy z obu stron. Maksymalna wysokość wyniesienia winna wynosić ok 9 cm po zagęszczeniu przy czym
należy je zlicować z krawężnikami po obu stronach. Wyniesione przejście należy wykonać z betonu
asfaltowego typu AC 8S. Zamawiający dopuszcza, jeśli zdaniem Wykonawcy będzie taka potrzeba, rozbiórkę
istniejącej kostki kamiennej w obrębie planowanego przejścia. W ramach przejścia przy krawężnikach po obu
stronach należy umieścić rurę stalową o średnicy wewnętrznej min. 4 cm mająca na celu odprowadzenie wody.
Wykonawca winien zadbać o właściwe zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac poprzez wprowadzenie
oznakowania czasowego na podstawie zatwierdzonego projektu opracowanego staraniem i na koszt
Wykonawcy. Zamawiający informuje, że na wniosek Wykonawcy udostępni zatwierdzony na potrzeby PZD
projekt czasowej organizacji ruchu dla prac związanych z utrzymaniem drogi nie wymagających całkowitego
zamknięcia jezdni dla ruchu pojazdów samochodowych, który może być wykorzystany na czas prowadzenia
prac.
Po zakończeniu prac Wykonawca wdroży stałą organizację ruchu, zgodnie z dołączonym projektem oraz
Zatwierdzeniem nr /2024 (w zakresie zarówno oznakowania pionowego jak i poziomego)
Szczegółowa lokalizacja wyniesionego przejścia zostanie wskazana w terenie wybranemu Wykonawcy.

Dokument nr: PZD.272.1.58.2024.JS

Składanie ofert:
8. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie bądź
przesłać na adres mailowy: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl do dnia 29.05.2024 r. do godz. 10:00
W tytule wiadomości należy umieścić treść: ,,Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych
w m. Mikoszów".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji:
1) rozpoczęcie - do pięciu dni od daty podpisania umowy;
2) zakończenie - do 31 lipca 2024 r. (przez zakończenie rozumie się przekazanie przedmiotu
zamówienia oraz złożenie w siedzibie Zamawiającego potwierdzone protokołem
przekazania/przyjęcia).

Wymagania:
2. Wytyczne dla Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do
zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowiej wyceny wartości robót,
gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub
pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy;
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów oraz
sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia;
3) projekt umowy, jaką Wykonawca będzie zobowiązany podpisać w przypadku wyboru jego oferty,
stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
4. Okres związania ofertą
Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminy składania ofert.
5. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy, sporządzony wg.
załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1);
6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
9. Opis sposobu obliczania ceny
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia;
2) wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku oraz słownie;
3) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;
4) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
10. Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium jest cena.
11. Informacja o czynnościach i uwarunkowaniach formalno - prawnych
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia umieszczając na stronie BIP
Starostwa Powiatowego w Strzelinie protokół wyboru oferenta w terminie nie dłuższym niż
do 05.06.2024 r.
2) zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po zamieszczeniu protokołu wyboru
oferenta na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Strzelinie , ale nie później niż w terminie
związania ofertą;
3) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny;
4) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych;5) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy
Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
7. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzelinie jest:
? Waldemar Łysiak, tel. nr: 71 392 12 78, e-mail: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl
2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia
zamówienia w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.