Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Turośl
Jana Pawła II 49
18-525 Turośl
powiat: kolneński
504 913 483
zamowieniapubliczne@turosl.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/turosl
Województwo: podlaskie
Miasto: Turośl
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 504 913 483
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl" w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część I - ,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170533B Łacha-Łacha o długości około 2250mb." 2. Szczegółowo dla Części I zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót dołączone do specyfikacji warunków zamówienia stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót należy przyjąć za wiążące dokumentację projektową. 4. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: minimalny termin gwarancji i rękojmi dla tj. Części I wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego. Wykonawca może przedłu-żyć termin gwarancji i rękojmi do 72 m-cy ; a) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po dniu w którym nastąpił bezusterkowy odbiór końcowy całości zadania będącego przedmiotem umowy, b) gwarancją i rękojmią objęte są wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji i przedmiotu zamówienia, c)okres rękojmi będzie odpowiadał okresowi gwarancji.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl" w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część II - ,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170532B Leman o długości około 1590mb." 2. Szczegółowo dla Części II zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dla Części II rozpoczęcie budowy nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji ZRID (dla Części II w dniu 10.05.2024r Zamawiający złożył wniosek. Przewiduje się uzyskanie prawomocnej decyzji ZRID do 10.08.2024r.) Przedmiary robót dołączone do specyfikacji warunków zamówienia stanowią wyłącznie element pomocni-czy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót należy przyjąć za wiążące dokumentację projektową. 4. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: minimalny termin gwarancji i rękojmi dla każdej tj. Części II wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi do 72 m-cy ; a) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po dniu w którym nastąpił bezu-sterkowy odbiór końcowy całości zadania będącego przedmiotem umowy,
b) gwarancją i rękojmią objęte są wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji i przedmiotu zamówienia, c) okres rękojmi będzie odpowiadał okresowi gwarancji.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl" w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część III - ,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170530B Cieloszka o długości około 1890mb" . Szczegółowo dla Części III zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dla Części III rozpoczęcie budowy nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji ZRID (dla Części III ze wstępnych rozmów ze Starostwem Powiatowym w Kolnie ustalono, że wniosek o ZRID będzie możliwy do złożenia około 15 lipca 2024r. , ponieważ trwają prace związane z podziałem działek wspólnych łączących dwie inwestycje: ,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170530B Cieloszka o długości około 1890mb" oraz budowę drogi powiatowej. )
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl" w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część IV - ,,Nadzór inwestorski dla zadania: ,,Przebudowa i modernizacja dróg gminnych" Pełnienie nadzoru inwestorskiego Część IV nad realizacją zadania: ,,Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl", która obejmuje nadzór w nw. specjalności: - inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, oraz prace obejmujące: - obsługę geodezyjną zadania, jak również: - prace w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi. Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór obejmują prace w oparciu o dokumentację projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: o,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170533B Łacha-Łacha o długości około 2250mb." o,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170532B Leman o długości około 1590mb." o ,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170530B Cieloszka o długości około 1890mb"
Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art.25 i 26 z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zm.), a w szczególności: 1) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
2) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzających niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac; 3) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem);oraz pisemne zgłoszenie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonywanych poprawek dokumentacji projektowej; 4) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 6) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie; 7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową; 8) Sprawdzenie i dokonanie odbioru technicznego: robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego robót oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazania ich do użytkowania; 9) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robot przez Wykonawcę; 10) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu; 11) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykona-nia wadliwie wykonywanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną; 12) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania; 13) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy; 14) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy; 15) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów; 16) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych
z warunkami kontraktu; 17) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkownie obiektu; 18) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
19)Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót; 20) Przygotowywanie na ewentualne roboty dodatkowe protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.

CPV: 45233123-7, 71247000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00336431, ZPK.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/turosl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/turosl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja między zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej
znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/turosl
Wykonawca na postawie 284 ust.1 ustawy pzp ( Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm. ) może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/turosl Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni
przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa
na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Treść pytań (bez
ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/turosl. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Zamawiający zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1320)-zwane dalej ,,Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CA-dES, ASIC, XMLenc., przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie: pdf. 10. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) pliki Oferty wraz z załącznikami załączone przez Wykonawcę na platformie i zapisane, widoczne są w platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 2) Wykonawca po złożeniu oferty otrzyma na adres email
informację z oznaczeniem czasu odbioru danych przez platformę datę oraz dokładny czas ( hh:mm:ss) 11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub nie działania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres zpioc@turosl.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Turośl, inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Przemysław Zadroga, kontakt: mail,iod@turosl.pl. tel. 508 965 399, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl" numer ZPK.271.6.2024 prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez przeprowadzania negocjacji, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. ), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/turosl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/turosl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.