Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku szkoły podstawowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku szkoły podstawowej

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miłkowice
Wojska Polskiego 71
59-222 Miłkowice
powiat: legnicki
zp@ugmilkowice.net
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Miłkowice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa budynku szkoły podstawowej w Rzeszotarach - Etap I w zakresie stanu surowego zamkniętego.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowę budynku trzykondygnacyjnego o powierzchni użytkowej 2.319,10 m2, w którym przewidziano jedenaście klas lekcyjnych z zapleczem oraz m.in. pomieszczenia administracyjne i gabinety, pomieszczenia socjalne, sanitarne, porządkowe, techniczne, szatnie, zaplecze kuchenne ze stołówką, świetlicę, bibliotekę z czytelnią, archiwum z serwerownią. Główne roboty budowlane obejmują wykonanie stanu surowego zamkniętego, w tym wykonanie m.in. robót rozbiórkowych, ziemnych, fundamentów, robót murowych, zbrojenia i elementów żelbetowych, pokrycia dachowego, ślusarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, częściowe wykonanie posadzki, wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych sanitarnych oraz zasilania elektrycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, projekt rozbiórki, projekt techniczny, przedmiar) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do ogłoszenia o zamówieniu. Uwaga: Wskazana dokumentacja projektowa obejmuje roboty budowlane dla całego zakresu w etapie I, natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane wybrane z etapu I w zakresie stanu surowego zamkniętego zgodnie z załączonym wykazem i przedmiarem.

CPV: 45214200-2

Dokument nr: 2024/BZP 00336241, RGP.III.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-045590bd-18dd-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowy opis zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Szczegołowy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 09:00
Miejsce składania ofert: platforma e-zamóweinia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 60 000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 09.07.2024r
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer rachunku 81 1160 2202 0000000 50956 4402 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisem elektronicznym( kwalifikowanym, zaufanym, osobistym) przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miłkowice ( nazwa zamawiającego),
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGP.III.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowę budynku trzykondygnacyjnego o powierzchni użytkowej 2.319,10 m2, w którym przewidziano jedenaście klas lekcyjnych z zapleczem oraz m.in. pomieszczenia administracyjne i gabinety, pomieszczenia socjalne, sanitarne, porządkowe, techniczne, szatnie, zaplecze kuchenne ze stołówką, świetlicę, bibliotekę z czytelnią, archiwum z serwerownią. Główne roboty budowlane obejmują wykonanie stanu surowego zamkniętego, w tym wykonanie m.in. robót rozbiórkowych, ziemnych, fundamentów, robót murowych, zbrojenia i elementów żelbetowych, pokrycia dachowego, ślusarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, częściowe wykonanie posadzki, wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych sanitarnych oraz zasilania elektrycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, projekt rozbiórki, projekt techniczny, przedmiar) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do ogłoszenia o zamówieniu. Uwaga: Wskazana dokumentacja projektowa obejmuje roboty budowlane dla całego zakresu w etapie I, natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane wybrane z etapu I w zakresie stanu surowego zamkniętego zgodnie z załączonym wykazem i przedmiarem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca oświadczy że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 4000 000,00 zł ( słownie: cztery miliony złotych)
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
a) min. 2 zadania, które polegały na wykonywaniu robót budowlanych (np. budowa, przebudowa, rozbudowa) dotyczących obiektu kubaturowego wraz z infrastrukturą techniczną zewnętrzną o wartości min. 6.500 000,00 brutto ( słownie: sześć i pól miliona złotych brutto) każde zadanie.
dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego tj: Wykonawca winien dysponować co najmniej następującą kadrą:
1) min. 1 osoba na stanowisku Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
2) min. 1 osoba na stanowisku Kierownika robót sanitarnych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Przy czym uprawnienia kierownika robót sanitarnych ww. specjalności mogą być ograniczone do zakresu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu zamówienia w branży sanitarnej.
3) min. 1 osoba na stanowisku Kierownika robót elektrycznych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Przy czym uprawnienia kierownika robót elektrycznych ww. specjalności mogą być ograniczone do zakresu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu zamówienia w branży elektrycznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 60 000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 09.07.2024r
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer rachunku 81 1160 2202 0000000 50956 4402 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisem elektronicznym( kwalifikowanym, zaufanym, osobistym) przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miłkowice ( nazwa zamawiającego),
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania zostały wskazane w projekcie umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy i zawarł je w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-09

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.