kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup traktora ogrodowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki powiat: sokołowski Telefon: 25 787 50 23, tel. 25 506 57 00 wew.718 gminarepki@list.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Repki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 25 787 50 2 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE II POSTĘPOWANIE zapraszamy do złożenia oferty na zakup traktora ogrodowego na potrzeby sołectwa Repki realizowanego w ramach zadania pn. ,,Zakup traktora ogrodowego do utrzymania placów gminnych w miejscowości Repki" współfinansowanego ze środków budżetu województwa mazowieckiego w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2024" - ,,Mazowsze dla sołectw 2024". III. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego traktora ogrodowego firmy AL-KO dla potrzeb sołectwa Repki. 2. Minimalne parametry sprzętu: 1) moc silnika co najmniej 22 KM, 2) silnik 2-cylindrowy o pojemności skokowej min. 700 cm3, 3) szerokość koszenia min. 120 cm, 4) wysokość koszenia min. 25 mm, 5) kosz na trawę o pojemności min. 300 1, 6) funkcja mulczowania trawy, 7) pojemność zbiornika paliwa minimum 6 1, 8) skrzynia biegów hydrostatyczna, 9) napięcie akumulatora 12V, 3. Dodatkowe wyposażenie: 1) Pług do odśnieżania, 2) Zamiatarka wraz z pojemnikiem na nieczystości, 3) Przyczepka jednoosiowa. 4. Wyposażenie musi być oryginalne i kompatybilne z dostarczonym sprzętem. 5. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe oraz zdjęcia produktu. Dokument nr: In.G.Km.271.13.2.2024 Składanie ofert: VII. Miejsce i termin składania ofert. a) Oferta powinna być złożona w formie papierowej i przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Repki, Ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, (sekretariat) do dnia 29.05.2024 r. do godz. 10:00 b) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: Pieczątka Wykonawcy ,,Zakup traktora ogrodowego do utrzymania placów gminnych w miejscowości Repki" Nie otwierać przed 29 maja 2024 r. do godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: II. Tryb postępowania Udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605). 10) gwarancja producenta min. 24 miesiące. V. Oferta powinna zawierać: Czytelnie wypełniony formularz oferty wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. VI. Kryterium wyboru ofert. Kryterium wyboru oferty będzie cena - 100% Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną brutto niepodlegająca odrzuceniu. VIII. Wybór wykonawcy: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie oraz za pośrednictwem strony internetowej www.repki.bip.net.pl IX. Zgodnie z wejściem Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej ,,ustawą", która została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 dokonuje się zmian w Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie podstaw do wykluczenia. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: - wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Uwagi: X. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, tel. 25 787 50 23, e - mail: gminarepki@list.pl 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, który jest dostępny pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Administrator może powierzyć Państwa dane osobowe innym instytucjom/podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym umowy powierzenia danych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym, tj. przez 10 lat. 6) Przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych, b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych oraz ich uzupełnienia. 7) Na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Kontakt: XI. Kontakt: Andrzej Skorupka tel. 25 506 57 00 wew.718 |
© eurobudowa.pl 2004-2024