Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i modernizacja budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i modernizacja budynków

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zaklików
Zachodnia 15
37-470 Zaklików
powiat: stalowowolski
zamowienia@zaklikow.pl
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/130536/details
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa i modernizacja budynków należących do Gminy Zaklików
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Budowa budynku Remizy OSP w Starych Barakach - etap 3".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej wraz z przyłączem, instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem i zbiornikiem bezodpływowym oraz posadzek i tynków ścian i sufitów, bez elementów wykończeniowych, w szczególności:
1) Wykonanie instalacji elektrycznej, w tym:
a) Wykonanie instalacji zewnętrznej pomiędzy budynkiem a skrzynką elektryczną zlokalizowaną w ogrodzeniu
b) Montaż tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem
c) Wykonanie obwodu oświetlenia bez elementów wyposażenia (oprawy i łączniki)
d) Wykonanie obwodu gniazd wtykowych wraz z montażem grzejników elektrycznych
e) Wykonanie obwodu siłowego bez elementów wyposażenia (kuchenka, syrena)
f) Wykonanie instalacji odgromowej ziemne
g) Wykonanie wymaganych badań i prób
2) Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, w tym:
a) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe
b) Wykonanie przyłącza wodociągowego
c) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej bez elementów wyposażenia
d) Wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej bez elementów wyposażenia
3) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) Montaż stolarki drzwiowej
b) Montaż podokienników
c) Wykonanie tynków ścian i sufitów bez warstwy wykończeniowej (okładzin)
d) Wykonanie posadzek bez warstwy wykończeniowej (okładzin).
,,Budowa budynku Domu Kultury w msc. Dąbrowa etap 3".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej wraz z przyłączem, instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem i zbiornikiem bezodpływowym oraz posadzek i tynków ścian i sufitów, bez elementów wykończeniowych, w szczególności::
4) Wykonanie instalacji elektrycznej, w tym:
a) Wykonanie instalacji zewnętrznej pomiędzy budynkiem a skrzynką elektryczną zlokalizowaną w ogrodzeniu
b) Montaż tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem
c) Wykonanie obwodu oświetlenia bez elementów wyposażenia (oprawy i łączniki)
d) Wykonanie systemu przyzywowego
e) Wykonanie obwodu gniazd wtykowych
f) Wykonanie instalacji odgromowej ziemne
g) Wykonanie wymaganych badań i prób
5) Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, w tym:
a) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe
b) Wykonanie przyłącza wodociągowego
c) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej bez elementów wyposażenia
d) Wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej bez elementów wyposażenia
e) Montaż grzejników elektrycznych
6) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) Montaż stolarki drzwiowej
b) Montaż podokienników
c) Wykonanie tynków ścian i sufitów bez warstwy wykończeniowej (okładzin)
d) Wykonanie posadzek bez warstwy wykończeniowej (okładzin)
,,Przebudowa budynku po byłej szkole w msc. Łążek - kontynuacja".
Przedmiot zamówienia obejmuje kolejny etap przebudowy budynku po byłej szkole w msc. Łążek, w szczególności:
1) wykonanie izolacji ścian fundamentowych (bez ściany frontowej - istniejąca),
2) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych (z wyłączeniem ściany wschodniej oddzielenia pożarowego) bez wyprawy elewacyjnej
3) wymianę drzwi wejściowych.
,,Modernizacja budynku NZOZ w Lipie".
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację pochylni dla osób niepełnosprawnych, w szczególności:
1) Demontaż elementów pochylni,
2) Oczyszczenie elementów pochylni
3) Wymianę skorodowanych części pochylni
4) Odnowienie powłoki malarskiej elementów pochylni
5) Ponowny montaż zdementowanych elementów
,,Przebudowa GOK Zaklików - zagospodarowanie terenu".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia terenu z oprawami LED na wysięgnikach na istniejących fundamentach oraz częściowe ogrodzenie działki, w szczególności:
1) montaż 4 szt. słupów aluminiowych oświetlenia terenu z oprawami LED na wysięgniku wraz z wymaganym osprzętem, zaprogramowanie i uruchomienie instalacji oświetleniowej oraz wykonanie niezbędnych badań i pomiarów
2) montaż ogrodzenia systemowego panelowego od strony wschodniej działki na której zlokalizowany jest budynek GOK
,,Modernizacja OSP w Lipie".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji schodów wejściowych do budynku, remont pomieszczeń oraz rozbudowę instalacji gazowej w budynku, w szczególności:
1) modernizacja schodów wejściowych, w tym:
a) rozbiórka istniejącej warstwy wykończeniowej z płytek ceramicznych
b) wyrównanie i przygotowanie podłoża,
c) wykonanie warstwy wykończeniowej schodów w postaci posadzki ,,kamienny dywan"
d) prace towarzyszące, w tym częściowe wypoziomowanie chodnika z kostki betonowej
2) remont pomieszczeń, w tym:
a) wykonanie tynku mozaikowego na ścianach pomieszczeń socjalnych
3) rozbudowa instalacji gazowej, w tym:
a) wykonanie instalacji gazowej do dodatkowego odbiornika (kuchenki gazowej)
b) montaż zaworów gazowych
c) montaż kuchenki gazowej
d) wykonanie niezbędnych badań i pomiarów

CPV: 45216121-8, 45311200-2,45332000-3,45421000-4,45410000-4, 45212300-9, 45453000-7, 45421000-4,45320000-6,45443000-4

Dokument nr: 2024/BZP 00336506, IN.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
11.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych w formie elektronicznej przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie.
11.4. Dokumentacja prowadzonego postępowania zamieszczona na Platformie jest ogólnodostępna - każdy z Wykonawców może zapoznać się i pobrać udostępnione dokumenty oraz zadać pytanie w postępowaniu bez konieczności założenia konta na Platformie.
11.5. Zgłoszenie do postępowania w celu uzyskania dostępu do pełnych usług Platformy wymaga zalogowania Wykonawcy
do Systemu na subdomenie https://zaklikow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Krzysztof Kalina, Sylwia Buwaj.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net;
podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie ,,Osobisty").
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający
informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: ,,Przebudowa i modernizacja budynków należących do Gminy Zaklików" prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/130536/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00
Miejsce składania ofert: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.