Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont grobu zbiorowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont grobu zbiorowego

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Skomlin
ul. Trojanowskiego 1
98-346 Skomlin
powiat: wieluński
Tel. 43 886 44 77 wew. 26 wew. 30 Fax. 43 886 44 77 wew. 13
zamowieniapubliczne@skomlin.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Skomlin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 43 886 44 77 we
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na zadanie pn.
,,Remont grobu zbiorowego żołnierzy Wojska Polskiego - Karola Zemły i
Piotra Garbacioka położonego na cmentarzu rzymskokatolickim w
Skomlinie"
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na remoncie jednego grobu zbiorowego
żołnierzy wojska polskiego - Karola Zemły i Piotra Garbacioka położonego na cmentarzu
rzymskokatolickim w Skomlinie. Cmentarz mieści się na działce nr 1590 w Skomlinie, ul.
Alfonsa Olejnika Babinicza nr 2.
2) Prace polegać będą na: demontażu płyt nagrobkowych (lastrykowych), zastosowaniu
podkładów betonowych, wykonaniu i zamontowaniu nowych płyt na nagrobkach
(granitowych), utylizacja zdemontowanych płyt.
3) Nagrobek powinien odpowiadać swoim dotychczasowym wymiarom: 415 cm na 215 cm
na 45 cm.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.

Dokument nr: ZP.271.1.3.2024

Składanie ofert:
7. Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę
1) Ofertę proszę złożyć do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00. na adres:
Gmina Skomlin
ul. Trojanowskiego 1
98-346 Skomlin
lub adres mailowy:
zamowieniapubliczne@skomlin.pl z dopiskiem w tytule wiadomości
ZP.271.1.3.2024
2) Na opakowaniu oferty należy umieścić informację:
a) Gmina Skomlin
Ul. Trojanowskiego 1
98-346 Skomlin
b) Dane Wykonawcy
c) Oferta na: ,,Remont grobu zbiorowego żołnierzy Wojska Polskiego - Karola
Zemły i Piotra Garbacioka położonego na cmentarzu rzymskokatolickim
w Skomlinie"

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 30.08.2024 r.

Wymagania:
Procedura udzielenia zamówienia prowadzona jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie
z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej niż
130.000,00 zł stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 177/2020 Wójta Gminy Skomlin
z dnia 31 grudnia 2020
r., zmienionego zarządzeniem 57/2021 Wójta Gminy Skomlin z dnia
26 lipca 2021 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamowienia mogą ubiegac się Wykonawcy, ktorzy spełniają warunki
dotyczące:
a) posiadania uprawnien do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynnosci,
jezeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doswiadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamowienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia.
2) O udzielenie zamowienia mogą ubiegac się rowniez Wykonawcy, wedle ktorych nie
1zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczegolnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz słuzących ochronie bezpieczenstwa narodowego (t.j.
Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z zm.)
3) Na potwierdzenie spełnienia warunkow okreslonych w pkt 1 Wykonawca składa
oswiadczenie - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące
potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału
w postępowaniu - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do
złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone
Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania
ofert.
3) Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez
Zamawiającego.
8. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1) Cena ofertowa jest ceną, za którą Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu
zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami
w tym zakresie.
2) Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją
zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3) Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku.
29. Kryteria oceny ofert
1) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Cena 100 %
2) Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
P=
?????ść ?????? ? ?????ż??ą ???ą
? 100
?????ść ??????? ??????
3) Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba
punktów jaką można uzyskać - 100.
4) Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
10. Składanie ofert dodatkowych.
1) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny
ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
2) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
11. Okoliczności, w których oferta podlega odrzuceniu
1) Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3) Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
4) Ofert została złożona po terminie składania ofert.
12. Podstawy unieważnienia zapytania ofertowego
1) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
2) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku, o którym mowa w rozdziale 10, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.
4) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć.
5) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
13.
Informacje dodatkowe
1) Istotne postanowienia umowy zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 3
do Zapytania Ofertowego.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert
wiarygodnosci przedstawionych przez Wykonawcow informacji zawartych w ofercie.
3) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcow, co do ktorych wskutek sprawdzenia
wiarygodnosci ofert powezmie informację o zawarciu w złozonej ofercie danych
niezgodnych z prawdą.
4) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
35) Zamawiający bierze pod uwagę oferty przesłane na adres/ mail wskazany
w zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
14. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Treść informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Wójt Gminy Skomlin. Może się
Pani/Pan z nim kontaktować w następujący sposób:
o listownie na adres: Urząd Gminy Skomlin, ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin
o poprzez e-mail: sekretariat@skomlin.pl
o telefonicznie: 43 886 44 77
2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony
danych może się Pani/Pan kontaktować poprzez e-mail: inspektor@myiod.pl lub w
sekretariacie Urzędu Gminy.
3) Pani/Pan dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda
wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:
o ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
o rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia
o ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia.
5) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż
co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art.
18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto
odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie
publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie
na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom
ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku
ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych
obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach
wszelkich danych, w tym danych osobowych. W związku z jawnością postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw
z poza EOG.
6) W odniesieniu do danych pozyskanych przez nas przysługują Pani/Panu następujące
uprawnienia:
o prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
o prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
4o
o
prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie
następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub
w ramach sprawowania władzy publicznej;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym w postępowaniu o
udzielenie zamówienia zgłoszenie ządania ograniczenia przetwarzania, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonczenia tego
postępowania,
Skorzystanie przez osobę, ktorej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o ktorym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie moze skutkowac zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamowienia ani zmianą postanowien umowy w sprawie
zamowienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem
ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2).
7) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
8) Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia
publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim
udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może
żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie
Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.

Kontakt:
5. Osoba do kontaktów
1) W sprawie przedmiotu zamowienia: Katarzyna Matyjasek, tel.: 43 886 44 77 wew. 26
2) W sprawie procedury udzielenia zamowienia: Monika Kowalska, tel.: 43 886 44 77
wew. 30

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.