śląskie (Rybnik)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont grobu zbiorowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Skomlin ul. Trojanowskiego 1 98-346 Skomlin powiat: wieluński Tel. 43 886 44 77 wew. 26 wew. 30 Fax. 43 886 44 77 wew. 13 zamowieniapubliczne@skomlin.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Skomlin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 43 886 44 77 we |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na zadanie pn. ,,Remont grobu zbiorowego żołnierzy Wojska Polskiego - Karola Zemły i Piotra Garbacioka położonego na cmentarzu rzymskokatolickim w Skomlinie" 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na remoncie jednego grobu zbiorowego żołnierzy wojska polskiego - Karola Zemły i Piotra Garbacioka położonego na cmentarzu rzymskokatolickim w Skomlinie. Cmentarz mieści się na działce nr 1590 w Skomlinie, ul. Alfonsa Olejnika Babinicza nr 2. 2) Prace polegać będą na: demontażu płyt nagrobkowych (lastrykowych), zastosowaniu podkładów betonowych, wykonaniu i zamontowaniu nowych płyt na nagrobkach (granitowych), utylizacja zdemontowanych płyt. 3) Nagrobek powinien odpowiadać swoim dotychczasowym wymiarom: 415 cm na 215 cm na 45 cm. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Dokument nr: ZP.271.1.3.2024 Składanie ofert: 7. Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę 1) Ofertę proszę złożyć do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00. na adres: Gmina Skomlin ul. Trojanowskiego 1 98-346 Skomlin lub adres mailowy: zamowieniapubliczne@skomlin.pl z dopiskiem w tytule wiadomości ZP.271.1.3.2024 2) Na opakowaniu oferty należy umieścić informację: a) Gmina Skomlin Ul. Trojanowskiego 1 98-346 Skomlin b) Dane Wykonawcy c) Oferta na: ,,Remont grobu zbiorowego żołnierzy Wojska Polskiego - Karola Zemły i Piotra Garbacioka położonego na cmentarzu rzymskokatolickim w Skomlinie" Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: 30.08.2024 r. Wymagania: Procedura udzielenia zamówienia prowadzona jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej niż 130.000,00 zł stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 177/2020 Wójta Gminy Skomlin z dnia 31 grudnia 2020 r., zmienionego zarządzeniem 57/2021 Wójta Gminy Skomlin z dnia 26 lipca 2021 r. 4. Warunki udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamowienia mogą ubiegac się Wykonawcy, ktorzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnien do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynnosci, jezeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doswiadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamowienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia. 2) O udzielenie zamowienia mogą ubiegac się rowniez Wykonawcy, wedle ktorych nie 1zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegolnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz słuzących ochronie bezpieczenstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z zm.) 3) Na potwierdzenie spełnienia warunkow okreslonych w pkt 1 Wykonawca składa oswiadczenie - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 6. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 4) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. 3) Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego. 8. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1) Cena ofertowa jest ceną, za którą Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2) Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3) Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. 29. Kryteria oceny ofert 1) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Cena 100 % 2) Punkty zostaną obliczone wg wzoru: P= ?????ść ?????? ? ?????ż??ą ???ą ? 100 ?????ść ??????? ?????? 3) Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać - 100. 4) Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 10. Składanie ofert dodatkowych. 1) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 2) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 11. Okoliczności, w których oferta podlega odrzuceniu 1) Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 2) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3) Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu. 4) Ofert została złożona po terminie składania ofert. 12. Podstawy unieważnienia zapytania ofertowego 1) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 2) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 3) W przypadku, o którym mowa w rozdziale 10, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie. 4) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 5) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 13. Informacje dodatkowe 1) Istotne postanowienia umowy zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodnosci przedstawionych przez Wykonawcow informacji zawartych w ofercie. 3) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcow, co do ktorych wskutek sprawdzenia wiarygodnosci ofert powezmie informację o zawarciu w złozonej ofercie danych niezgodnych z prawdą. 4) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 35) Zamawiający bierze pod uwagę oferty przesłane na adres/ mail wskazany w zapytaniu ofertowym. Uwagi: 14. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Treść informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne. 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Wójt Gminy Skomlin. Może się Pani/Pan z nim kontaktować w następujący sposób: o listownie na adres: Urząd Gminy Skomlin, ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin o poprzez e-mail: sekretariat@skomlin.pl o telefonicznie: 43 886 44 77 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych może się Pani/Pan kontaktować poprzez e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Gminy. 3) Pani/Pan dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa: o ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych o rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia o ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG. 6) W odniesieniu do danych pozyskanych przez nas przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: o prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; o prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 4o o prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie ządania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonczenia tego postępowania, Skorzystanie przez osobę, ktorej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o ktorym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie moze skutkowac zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamowienia ani zmianą postanowien umowy w sprawie zamowienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2). 7) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2). 8) Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Kontakt: 5. Osoba do kontaktów 1) W sprawie przedmiotu zamowienia: Katarzyna Matyjasek, tel.: 43 886 44 77 wew. 26 2) W sprawie procedury udzielenia zamowienia: Monika Kowalska, tel.: 43 886 44 77 wew. 30 |
© eurobudowa.pl 2004-2024