Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa geodezyjna w zakresie wytyczenia granic pasa drogowego wraz ze sporządzeniem mapy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa geodezyjna w zakresie wytyczenia granic pasa drogowego wraz ze sporządzeniem mapy

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Chmielnik
Pl. Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
powiat: kielecki
Numer telefonu: 041 354 32 73; 041 354 20 66; (41) 354-22-78, 41 354 22 78 wew. 209
anna.lebek@chmielnik.com
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Chmielnik
Wadium: ---
Nr telefonu: Numer telefonu: 041
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wyznaczenie lokalizacji granic pasa drogowego w miejscowości Kotlice wraz ze sporządzeniem mapy do celów projektowych
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna w zakresie wytyczenia granic pasa drogowego wraz ze sporządzeniem mapy do celów projektowych dla następujących lokalizacji:
a) Obręb 0009 Kotlice, działka ewidencyjna nr 311 (odcinek 125 mb), działka ewidencyjna nr 360 (cała), zgodnie z załącznikiem graficznym:

W zakresie zamówienia, po stronie Wykonawcy leży w szczególności:
1. Prace przygotowawcze, zebranie niezbędnych materiałów i informacji tym uzyskanie z ośrodka dokumentacji geodezyjnej niezbędnych danych geodezyjnych, analiza i ocena zebranych materiałów.
2. Wyznaczenie w terenie granic nieruchomości według zasad określnych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii.
3. Sporządzenie projektu podziału nieruchomości zajętych pod drogę z regulacją granic pomiędzy nieruchomościami ( jeśli dotyczy)
4. Dokonanie zmiany danych w ewidencji gruntów i budynków dla wydzielonych działek zgodnie z docelowym przeznaczeniem - droga ( jeśli dotyczy)
5. Sporządzenie map do celów projektowych dla przedmiotowych inwestycji.
Opracowanie zostanie przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w formie papierowej w liczbie 2 egzemplarzy oraz w postaci elektronicznej na płycie CD- 1 egzemplarz

CPV: 71 353000-1, 41 354 000-4

Dokument nr: IPS.271.20.2024

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 29.05.2024 r godz. 10.00
o złożyć w siedzibie Zamawiającego : Gmina Chmielnik, Plac Kościuszki 7; 26-020 Chmielnik w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Wyznaczenie lokalizacji granic pasa drogowego w miejscowości Kotlice wraz ze sporządzeniem mapy do celów projektowych"
o przesłać drogą elektroniczną adres e-mail anna.lebek@chmielnik.com
W przypadku złożenia oferty elektronicznie przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oryginalnie podpisanej oferty w wersji papierowej.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia- od na podpisania umowy do dnia 31.07.2024 r.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie ofertowego na podstawie obowiązującego u Zamawiającego ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku" z wyłączeniem przepisów, w związku z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11września 2019 Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1605, 1720 ze zm.).
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
a) Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2023 r.
poz. 1752, 1615, 1688, 1762
b) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada w sprawie standardów technicznych wykonania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U z 2021 nr 263, poz. 157 ze zm.)
c) Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2023 r.
poz. 344, 1113, 1463, 1506, 1688, 1762, 1906, 2029 ze zm.).
7. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować sprzęt i narzędzia określne w wytycznych technicznych obowiązujących w geodezji i kartografii. Do prac obliczeniowych i kartograficznych zaleca się stosować sprzęt , który pozwoli na osiągnięcie wymaganych dokładności przy pracach pomiarowych i kartograficznych.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac zakresie przedmiotu zamówienia oraz zgodność jego wykonania z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności prywatnej i publicznej oraz zachowanie w stanie nienaruszonym, podlegających ochronie punktów geodezyjnych w terenie. W razie wyrządzenia szkód, koszty ich naprawienia ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca zobowiązuje się do:
o przyjęcia rozwiązań technicznych dających optymalne warunki realizacji inwestycji i eksploatacji;
o przeniesienia własności praw autorskich praw majątkowych na Zamawiającego.
11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i swoje ryzyko wszelkie niezbędne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na własny koszt Wykonawcy
12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcą.
4. GWARANCJA
1. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres minimum 48 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru dokumentacji
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki:
a) Posiadają uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. z 2023, poz. 682 z póżn. Zm.) lub odpowiadające i ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), uprawniające do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii;
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7. ust 1-3. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) - stosowne oświadczenie Wykonawca składa w formularzu oferty;
c) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

o uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego
4. Składając ofertę do zapytania ofertowego Wykonawca akceptuje zapisy wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Treść ofert musi odpowiadać treści zapytania ofertowego
5. Oferta winien podpisać przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze odpowiednim dla formy organizacyjnej przedsiębiorstwa Wykonawcy ( lub pełnomocnik) przy czym podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia. Cena określona w ofercie będzie zawierać podatek VAT oraz wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia.
7. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym odbywać się będą w złotych polskich.
8. Wszystkie wartości ceny powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

7. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZŁOŻYĆ DO OFERTY

1. Formularz ofertowo-cenowy ( załącznik nr 1)
2. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia , o których mowa w pkt 5, ppkt 2 a
3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych -( załącznik nr 3)
8. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena - 100% ( max 100pkt.)
2. Sposób obliczenia wartości punktowej dla kryterium cena:
- Kryterium ,,cena"- Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: oferta o najniższej cenie otrzyma 100 pkt.
Kc= C. min x 100 pkt.
C.bad.
gdzie:
Kc- ilość punktów w kryterium cena
C min. -najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad- cena oferty badanej
3. Za ofertę najkorzystniejszą złożoną w ramach tego postępowania zostanie uznana oferta, która będzie zgodna z jego zapisami i będzie dopuszczona do rozpatrywania przez Zamawiającego (oferent nie został wykluczony, a oferta nie została odrzucona) oraz która uzyska największa liczbę punktów za kryterium ceny oferty- 100%.

9. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANNIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚSWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogę przekazywać pisemnie , za pomocą faksu lub drogę elektronicznych.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1. Termin związania z oferta 30 dni od upływu terminu składania ofert.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
3. Zamawiający podpisze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

Uwagi:
12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2. Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący - Załącznik nr 1 do zapytania
3. Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:

a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku ( 26-020 ), Plac Kościuszki 7, tel. 41 354 32 73
b) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w UMIG Chmielnik Pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik oraz pod adresem e-mail: rodo@chmielnik.com , tel. 041 354 32 73;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: IPS.271.20.2024 pn. ,,Wyznaczenie lokalizacji granic pasa drogowego w miejscowości Kotlice wraz ze sporządzeniem mapy do celów projektowych" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego ;
d) Zgodnie z treścią art. 6. Ust. 1 lit. c. RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonanym zamówieniem
e) W zawiązku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane inny odbiorcom lub kategorią odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych.
f) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędnych do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa
g) Posiada Pan/Pani prawo do:
o Żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania ( z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to niegraniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawne, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
o Wniesienia skargi do organu nadzorczego
h) Nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
o Usunięcia lub przenoszenia danych osobowych;
o Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
i) Podanie danych osobowych jest konieczna w celu realizacji postepowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych.

Kontakt:
Adres poczty elektronicznej prowadzonego postępowania: umig@chmielnik.com ; anna.paluch@chmielnik.com
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
o W zakresie merytorycznym : Pan Marek Kwiek: tel. 41 354 22 78 wew. 207, e-mail: marek.kwiek@chmielnik.com
o W zakresie procedury: Pani Anna Paluch: tel. 41 354 22 78 wew. 209; e-mail: anna.paluch@chmielnik.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.