śląskie (Janów)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli laboratoryjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet w Siedlcach Konarskiego 2 08-110 Siedlce powiat: Siedlce 256431935 monika.wachnikowska@uws.edu.pl https://uws-edu.logintrade.net/zapytania_email,166216,be96990761ea1ca211c565e3e0a345b3.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Siedlce |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 256431935 |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Instytutu Nauk Chemicznych Uniwersytetu Szczegółowy opis mebli objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Meble, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach, 3. Przedmiot umowy obejmuje dostarczenie, wniesienie montaż i ustawienie mebli do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na ternie miasta Siedlce CPV: 39100000-3, 39180000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00336834, DZP.290.26.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://uws-edu.logintrade.net/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uws-edu.logintrade.net/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej: 1) Rekomendowane przeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, b) Google Chrome 31 c) Mozilla Firefox 26 d) Opera 18 2) Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci Internet b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax c) włączona obsługa JavaScript d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s e) zainstalowany Acrobat Reader f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 3) Rekomendowane formaty przesyłanych danych image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg 4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu ,,Złóż ofertę". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową. 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. UWAGA! W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet w Siedlcach, z siedzibą w Siedlcach (08-110) przy Ul. Konarskiego 2, reprezentowany przez Rektora 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: roman.sikorski@uws.edu.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://uws-edu.logintrade.net/zapytania_email,166216,be96990761ea1ca211c565e3e0a345b3.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 09:00 Miejsce składania ofert: https://uws-edu.logintrade.net/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.290.26.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 101621,76 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Instytutu Nauk Chemicznych Uniwersytetu Szczegółowy opis mebli objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Meble, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach, 3. Przedmiot umowy obejmuje dostarczenie, wniesienie montaż i ustawienie mebli do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na ternie miasta Siedlce 4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a) kryterium cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - współczynnik wagowy 60%; b) kryterium termin dostawy 40% 7. WYBÓR OFERTY 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej 2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. 3) Liczba punktów obliczona zostanie w następujący sposób: dla kryterium ,,cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia": a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 60 punktów, b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem: An = (C min/Cn) x 60 C min - cena najniższa w złożonych ofertach Cn - cena oferty rozpatrywanej An - ocena punktowa c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; dla kryterium ,,termin dostawy" Przez termin realizacji Zamawiający uznaje się dzień dostarczenia kompletnych, wolnych od wad mebli we wskazane przez Zamawiającego miejsce, potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem zdawczo - odbiorczym. 2. Termin dostawy - 40 %: a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 70 dniowy termin realizacji - otrzyma ocenę 0 punktów; b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 63 dniowy termin realizacji - otrzyma ocenę 20 punktów; c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 56 dniowy termin realizacji - otrzyma ocenę 40 punktów; Najdłuższy możliwy termin realizacji to 70 dni. Najkrótszy możliwy termin realizacji to 56 dni. Wykonawca może zaproponować termin realizacji w pełnych dniach. Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu niż wyżej wymienione przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ będzie oznaczać, że Wykonawca zaproponował 70 dniowy termin realizacji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 musi być dołączone do oferty w formie oryginału podpisanego przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców, lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać, iż dotyczy ono udziału w niniejszym postępowaniu, a jego okres ważności obejmować musi niniejsze postępowanie. 4. Jeśli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa mebli zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu mebla zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy; 2) zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy; 3) wszelkie zmiany treści umowy muszą być zaakceptowane przez obydwie strony. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a) kryterium cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - współczynnik wagowy 60%; b) kryterium termin dostawy 40% 7. WYBÓR OFERTY 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów wskazanych powyżej 2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. 3) Liczba punktów obliczona zostanie w następujący sposób: dla kryterium ,,cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia": a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma maksymalną ocenę 60 punktów, b) oferty pozostałych Wykonawców otrzymają liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem: An = (C min/Cn) x 60 C min - cena najniższa w złożonych ofertach Cn - cena oferty rozpatrywanej An - ocena punktowa c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; dla kryterium ,,termin dostawy" Przez termin realizacji Zamawiający uznaje się dzień dostarczenia kompletnych, wolnych od wad mebli we wskazane przez Zamawiającego miejsce, potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem zdawczo - odbiorczym. 2. Termin dostawy - 40 %: a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 70 dniowy termin realizacji - otrzyma ocenę 0 punktów; b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 63 dniowy termin realizacji - otrzyma ocenę 20 punktów; c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 56 dniowy termin realizacji - otrzyma ocenę 40 punktów; Najdłuższy możliwy termin realizacji to 70 dni. Najkrótszy możliwy termin realizacji to 56 dni. Wykonawca może zaproponować termin realizacji w pełnych dniach. Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu niż wyżej wymienione przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ będzie oznaczać, że Wykonawca zaproponował 70 dniowy termin realizacji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2024