Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup budek lęgowych oraz karmników dla ptaków do samodzielnego montażu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup budek lęgowych oraz karmników dla ptaków do samodzielnego montażu

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Brodnicki Park Krajobrazowy
Grzmięca 10
87-312 Pokrzydowo
powiat: brodnicki
tel. 56 49 394 50
alicja@bpark.strefa.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Pokrzydowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 49 394 50
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na zakup budek lęgowych oraz karmników dla ptaków do samodzielnego montażu wykorzystywanych przy prowadzeniu zajęć w ramach przedsięwzięcia ,,Dwudniowe zajęcia edukacyjne w parkach: Brodnickim Parku Krajobrazowym, Wdeckim Parku Krajobrazowym". Zadanie sfinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Procedura zamówienia prowadzona jest z zachowaniem zasady konkurencyjności oraz w oparciu o art.
701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup budek lęgowych oraz karmników dla ptaków do samodzielnego montażu wykorzystywanych przy prowadzeniu zajęć w ramach przedsięwzięcia ,,Dwudniowe zajęcia edukacyjne w parkach: Brodnickim Parku Krajobrazowym, Wdeckim Parku Krajobrazowym".
Ogólny zakres zapytania ofertowego:
Zamówienie będzie obejmowało:
- 100 sztuk budek lęgowych dla ptaków do samodzielnego montażu;
- 50 sztuk budek lęgowych dla popielicy do samodzielnego montażu;
- 40 sztuk karmników dla ptaków do samodzielnego montażu. Szczegółowa specyfikacja:
> budki lęgowe dla ptaków do samodzielnego montażu
- Budki lęgowe typu A1 m.in. dla sikora modra, muchołówka żałobna, rzadziej sikora sosnówka, czubatka;
- Wewnętrzny wymiar dna: 11x11 cm;
- Głębokość od wlotu do dna: 17 cm;
- Średnica otworu wlotowego 28 mm;
- Grubość desek 2 cm;
- Szerokość 15 cm;
- Długość 15 cm;
- Wysokość budki 30 cm;

- Wysokość całkowita 37 cm;
- zestaw powinien zawierać wszystkie elementy potrzebne do samodzielnego montażu, (wkręty). Wszystkie elementy powinny zostać nawiercone pod wkręty, aby go ułatwić.
> budki lęgowe dla popielicy do samodzielnego montażu
- wymiary budki (wys. x szer. x dług.) 34,00 x 14,00 x 14,00 [cm]
- długość daszku: 24,00 cm
- średnica otworu wejściowego: 5,00 cm
- grubość ścianki przedniej wokół otworu wejściowego: 2,00 cm
- długość listwy mocującej: 50,00 cm
- kolor: naturalny
- zestaw powinien zawierać wszystkie elementy potrzebne do samodzielnego montażu, (wkręty). Wszystkie elementy powinny zostać nawiercone pod wkręty, aby go ułatwić.
> karmniki dla ptaków do samodzielnego montażu
- wymiary karmnika:
wysokość - 24 cm szerokość - 29 cm głębokość - 29 cm grubość drewna - 2cm podstawa - 23 x 19 cm
- materiał - drewno iglaste
- zestaw powinien zawierać wszystkie elementy potrzebne do samodzielnego montażu, (wkręty). Wszystkie elementy powinny zostać nawiercone pod wkręty, aby go ułatwić.

Dokument nr: 6/2024/WFOŚiGW

Składanie ofert:
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać osobiście u Zamawiającego w Brodnickim Parku Krajobrazowym z siedzibą w Grzmięcy 10, 87-312 Pokrzydowo lub na adres e-mail: alicja@bpark.strefa.pl do dnia 31.05.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy w terminie 2 tygodni.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. Zamawiający wykluczy wykonawców powiązanych z nim osobowo i kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowi część formularza oferty.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1);
2) Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, podpisana czytelnie przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną oraz zaparafowana i ponumerowana na każdej ze stron;
3) Wykonawca w treści oferty winien określić łączny koszt usługi - cena zł brutto;
VIII. Ocena ofert
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
1. Kryterium ,,Cena" - 100 %
Ilość punktów w kryterium cena za realizację przedmiotu zamówienia przyznawana będzie według wzoru: X/Y x 100
gdzie: X - cena oferty z najniższą ceną, Y - cena oferty ocenianej.
2. Po ustaleniu punktów w poszczególnych kryteriach nastąpi ich zsumowanie. Zostanie wybrana oferta o najwyższej liczbie punktów.
IX. Przesłanki do aneksowania umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość prac;
2) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT;
4) zmian Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;
5) zmian nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych;
6) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia;
7) zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą zakresu przedmiotu zamówienia;
8) zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności.
2. W przedstawionych w pkt. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu
umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
X. Dodatkowe informacje
1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert; ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny; negocjacji warunków zamówienia (po wyborze Wykonawcy).
2. W toku oceny ofert Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonania poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Wykonawca, którego oferta została poprawiona zostanie niezwłocznie o tym fakcie zawiadomiony przez zamawiającego.
XI. Unieważnienie postępowania lub odstąpienie od zawarcia umowy
1. Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w następujących przypadkach:
1) Wystąpienia okoliczności powodujących, że koszt realizacji inwestycji ulega znacznemu zwiększeniu powodującemu niemożliwość sfinansowania zamówienia,
2) Powzięcia informacji przez Zamawiającego, że Wykonawca w celu uzyskania zamówienia posługiwał się nieprawdziwymi danymi,
3) Braku ofert spełniających wymagania Zamawiającego.
2. Zamawiający unieważni postępowanie w następujących przypadkach:
1) Nie wpłynęła żadna ważna oferta,
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
XII. Warunki płatności
Termin płatności przelewem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

Kontakt:
VII. Osoba do kontaktu:
Sławomir Seroka, e-mail: seroka@bpark.strefa.pl, tel. 56 49 394 50

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.