Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowe Piekuty
Główna 8
18-212 Nowe Piekuty
powiat: wysokomazowiecki
86 476 95 20, faks 86 476 95 22
ugpiekuty@pro.onet.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Nowe Piekuty
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 86 476 95 20, faks 8
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Nowych Piekutach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część przedmiotu zamówienia: Przebudowa i remont łazienki na piętrze - polegająca na rozbiórce ścian i istniejących łazienek. Planuje się wykonanie łazienek dla dziewcząt i chłopców, łazienki dla osób niepełnosprawnych i pomieszczenia socjalnego dla pracowników obsługi oraz wykonanie instalacji elektrycznej.
II część przedmiotu zamówienia: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na salę komputerową na parterze - polegająca na rozbiórce ścian nośnych i utworzeniu jednej sali lekcyjnej z dwóch. Planuje się wykonanie podciągów stalowych z dwóch belek połączonych półkami, wykonanie nowej posadzki i remont sali oraz roboty elektryczne.

CPV: 45210000-2, 45400000-1,45300000-0,45310000-3,45332000-3, 45400000-1,45300000-0,45310000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00336953, IK.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-399dfb38-18d5-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, oraz - z wyjątkiem złożenia, lub wycofania oferty - przy pomocy poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu formularzy opisane zostały stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Gminy Nowe Piekuty, Ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty, reprezentowany przez Wójta Gminy Nowe Piekuty. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem 86 4769 520
- Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, wynikających z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych realizowanych przez Urząd Gminy.
- Pełna treść obowiązku informacyjnego dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/urzd_gminy/ochrona-danych-osobowych.html

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 12:30
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.