Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo-budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo-budowlane

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
tel. 77 453 86 01, wew. 4, tel.77 474-29-21
ozimek@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 453 86 01, w
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISATOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
do przetargu nieograniczonego na wykonanie prac budowlanych
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są prace remontowo- budowlane w Ozimku: Zadanie 1:
Temat: remont 5 szt. balkonów wraz z demontażem istniejących balustrad i ich ponownym montażem na nowych słupkach stalowych do czoła balkonów, w budynku mieszkalnym 5-cio kondygnacyjnym.
Adres: Ozimek, Ul. Leśna 5d/1,3,5,7,9.
Zakres prac: zgodnie z załącznikami nr 1 i 4, w tym wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji zadania.
Zadanie 2:
Temat: remont 5 szt. balkonów wraz z demontażem istniejących balustrad i ich ponownym montażem na nowych słupkach stalowych do czoła balkonów w budynku mieszkalnym, 5-cio kondygnacyjnym.
Adres: Ozimek, Ul. Sikorskiego 33b/1, 3, 5, 7, 9.
Zakres prac: zgodnie z załącznikami nr 2 i 4, w tym wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji zadania.
Zadanie 3:
Temat: remont 5 szt. balkonów wraz z demontażem istniejących balustrad i ich ponownym montażem na nowych słupkach stalowych do czoła balkonów, w budynku mieszkalnym,5-cio kondygnacyjnym.
Adres: Ozimek, Ul. księdza Kałuży 19/ 3, 7, 11, 15, 19.
Zakres prac: zgodnie z załącznikami nr 3 i 4, w tym wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji zadania.
Uwagi:
- wykonanie dokumentacji technicznej (dot. zad. 1, 2, 3) stanowi integralną część zadania. Wartość robót budowlanych wraz z wartością prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowej należy ująć w formularzu ofertowymj w jednej pozycji. Dodatkowo wartość za wykonanie dokumentacji projektowej należy ująć w dodatkowej pozycji w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty.
- przedmiary robót są materiałami pomocniczymi dołączonymi do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie.
- oferowana cena winna obejmować:
- wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania w tym naprawę i uzupełnienie ubytków tynków,
- dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do poprawnej realizacji prac zgodnie z ich technologią,
- wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia
- wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących
- wykonanie prac porządkowych w rejonie prowadzenia robót
- ustawienie, najem i rozbiórkę rusztowań lub podnośnika
- wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do prowadzenia robót
- przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy
- należy stosować wyprawy tynkarskie i farby silikonowe, silikatowe lub polikrzemianowe
- roboty należy prowadzić w sposób zapewniający rfiożliwość przemieszczania się lokatorom
- należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac,
- połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne
- kolor farby należy dobrać w taki sposób, aby nie odróżniał się od istniejących powłok malarskich
- materiały z rozbiórek należy wywieźć na miejsce wskazane przez A. O. lub na PSZOK.

Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 12.06.2024 r. o godz. 10.00 w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4.
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.

Składanie ofert:
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do
dnia 11.06.2024r. do godz. 14.00.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający planuje wykonać zadanie w terminie do: 10.10.2024r.

Wymagania:
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 1
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7.
5. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.

Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie (w PLN zł, bez podatku VAT). Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres
- OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz opisana ,,Oferta - Prace budowlane - remont balkonów - Ozimek".
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego zadania;
- kosztorysy ofertowe (wartość pozycji z narzutami, z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych,
- potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia;
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie;
- oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem umowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty;
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert);
- warunki płatności: płatność wynagrodzenia w całości po wykonaniu i odbiorze prac lub częściowa w trakcie realizacji prac do 70% wartości maksymalnie 2 faktury częściowe, 30% wynagrodzenia płatne po wykonaniu i odbiorze całości prac objętych umową)
- oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ ;
- oświadczenie, że gwarancja obejmuje ewentualne wykwity mikroorganizmów;
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji, jakości wykonanych prac remontowych oraz wszystkich wbudowanych materiałów w ramach realizacji zadania;
- imienne wskazanie kierownika robót / kierownika budowy członka izby zawodowej.
8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE
OCENA OFERT:
a. Cena 97 %
b. Wiarygodność 3%
Oferenta 3 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 50 tys.,zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 1% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniej-szą niż 50 tys. zł, maksymalnie 3%).
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający odrzuci oferty;
a. z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6,
b. z powodu braku wymaganych podpisów,
c. z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
10. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji.
12. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO
c> unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn,
i=> wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów,
<=> wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze specyfikacją,
i=> ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem,
bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów.

Kontakt:
11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9,10, tel. 77 453 86 01, wew. 4.
e-mail: emucha@osm.opole.pl
- Administracja Osiedla ,,Ozimek" Opole, ul. Ks. Kałuży 17, tel.77 474-29-21, e-mail: ozimek@osm.opole.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.