kujawsko-pomorskie (Świecie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu oraz remont i renowacja klatki schodowej w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra powiat: Zielona Góra (+48) 68 353 67 04, faks (+48) 68 353 36 84 sekretariat@gm.zgora.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/931650 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (+48) 68 353 67 04, |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dachu oraz remont i renowacja klatki schodowej w budynku położonym przy Ul. Reja 2 w Zielonej Górze Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1: remont dachu budynku mieszkalnego położonego na terenie działki nr 277 obr. 0019 przy Ul. Reja 2 w Zielonej Górze, wpisanego do rejestru zabytków pod nr L-222/A. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na remont dachu z dnia 05.02.2024r., znak: DI-KZ.4125.996.2023.KK oraz decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na renowację klatki schodowej z dnia 29.12.2023 r., znak: DI-KZ.4125.636.2023.KK oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 28.08.2019r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r, poz. 81). Budynek użytkowany jest jako budynek mieszkalny wielorodzinny. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 3299 i znajduje się w ścisłej strefie konserwatorskiej. Zakres robót obejmuje: Parametry obiektu budowlanego: Długość: 16,40 m Szerokość: 13,70m Wysokość całkowita ~ 14,70m Wysokość kondygnacji: 3,5m Liczba kondygnacji nadziemnej: 3 Podpiwniczenie całkowite Liczba klatek schodowych: 1 Liczba mieszkań ~ 6 Liczba użytkowników ~24 Powierzchnia budynku Pb: 699,0 m? Powierzchnia użytkowa mieszkań Pu:378,0 m? Powierzchnia mieszkania Pm: 216 m? Powierzchnia zabudowy Pz: 190,0 m? Kubatura V ~ 1.715,0 m? Powierzchnia działki nr 277 = 391,7 m2 Powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem (bez ganku) ~ 176,77 m2 Powierzchnia zabudowy garażu i budynku gospodarczego nie objętego opracowaniem ~41,3 m2 Powierzchnia zabudowy części wspólnych klatki schodowej ~ 62,9 m2 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45262500-6 Roboty murarskie murowe 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45443000-4 Roboty elewacyjne 45450000-6 Roboty remontowo - budowlane wykończeniowe w zakresie: a) Ocieplenie budynku b) Wymiana opaski przy budynku 45453100-8 Roboty renowacyjne elewacji 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45311100-1 Instalacja odgromowa 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne-roboty ziemne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 Roboty wykończeniowe pozostałe 45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45442100 - 8 Roboty malarskie 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: a) Zamawiający informuje, iż dołączony przedmiar pełni funkcję pomocniczą. W celu dokonania pełnej wyceny robót Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami SWZ. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu do oferty. b) Wszystkie ewentualnie wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy materiałów, producentów bądź dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego (precyzyjnego) opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych. Warunki zaakceptowania przez zamawiającego wyrobu jako równoważny oznaczają materiały o parametrach nie gorszych niż parametry określone w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. 3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ. 4. Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do weryfikacji harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: budynek istniejący, bez zmian. Zadanie nr 2: Renowacja klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym na terenie działki nr 277 obr. 0019 przy Ul. Reja 2 w Zielonej Górze, wpisanego do rejestru zabytków pod nr L-222/A. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na remont dachu z dnia 05.02.2024r., znak: DI-KZ.4125.996.2023.KK oraz decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na renowację klatki schodowej z dnia 29.12.2023 r., znak: DI-KZ.4125.636.2023.KK oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 28.08.2019r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r, poz. 81). Budynek użytkowany jest jako budynek mieszkalny wielorodzinny. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 3299 i znajduje się w ścisłej strefie konserwatorskiej. Zakres robót obejmuje: Parametry obiektu budowlanego: Długość: 16,40 m Szerokość: 13,70m Wysokość całkowita ~ 14,70m Wysokość kondygnacji: 3,5m Liczba kondygnacji nadziemnej: 3 Podpiwniczenie całkowite Liczba klatek schodowych: 1 Liczba mieszkań ~ 6 Liczba użytkowników ~24 Powierzchnia budynku Pb: 699,0 m? Powierzchnia użytkowa mieszkań Pu:378,0 m? Powierzchnia mieszkania Pm: 216 m? Powierzchnia zabudowy Pz: 190,0 m? Kubatura V ~ 1.715,0 m? Powierzchnia działki nr 277 = 391,7 m2 Powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem (bez ganku) ~ 176,77 m2 Powierzchnia zabudowy garażu i budynku gospodarczego nie objętego opracowaniem ~41,3 m2 Powierzchnia zabudowy części wspólnych klatki schodowej ~ 62,9 m2 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45262500-6 Roboty murarskie murowe 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45443000-4 Roboty elewacyjne 45450000-6 Roboty remontowo - budowlane wykończeniowe w zakresie: a) Ocieplenie budynku b) Wymiana opaski przy budynku 45453100-8 Roboty renowacyjne elewacji 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45311100-1 Instalacja odgromowa 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne-roboty ziemne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 Roboty wykończeniowe pozostałe 45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45442100 - 8 Roboty malarskie 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: a) Zamawiający informuje, iż dołączony przedmiar pełni funkcję pomocniczą. W celu dokonania pełnej wyceny robót Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami SWZ. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu do oferty. b) Wszystkie ewentualnie wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy materiałów, producentów bądź dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego (precyzyjnego) opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych. Warunki zaakceptowania przez zamawiającego wyrobu jako równoważny oznaczają materiały o parametrach nie gorszych niż parametry określone w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. 3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ. 4. Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do weryfikacji harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: budynek istniejący, bez zmian. CPV: 45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00336370, DZ.261.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 7. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w siedzibie Zamawiającego jest: w sprawie zamówień publicznych: Pani Justyna Smolska w sprawach merytorycznych: Pan Jerzy Maćkowiak, Pani Izabela Czesnowicz 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r. zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 65 - 120 Zielona Góra, Ul. Zjednoczenia 110, 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: slawomir.kremens@gm.zgora.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy PZP). 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931650 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024