Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa polegająca na robotach remontowych w pomieszczeniach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa polegająca na robotach remontowych w pomieszczeniach

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica
ul. A. Mickiewicza 10
12-100 Szczytno
powiat: szczycieński
tel. 089-624-28-38 wew. 36.
sekretariatzs@zs1szczytno.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 089-624-28-38 w
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące usługi polegającej na robotach remontowych w pomieszczeniach Zespołu Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, tj.:
- sala nr 12 (pawilon);
- sala nr 21 (budynek główny szkoły);
- serwerownia (budynek główny szkoły).
2. Rodzaj zamówienia - usługa.
Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na robotach remontowych w pomieszczeniach Zespołu Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, zgodnie ze szczegółowym zakresem prac określonym w załączonym przedmiarze robót oraz specyfikacji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące czynności:
1) Układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach
2) Stolarka
3) Roboty malarskie
4) Roboty izolacyjne
5) Wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązanych jest do przywrócenia porządku wraz z usunięciem wszelkich
odpadów poremontowych.
Okres gwarancji na w/w prace wynosi 24 miesiące.
Kolorystyka farb, stolarki oraz ceramiki do uzgodnienia z Zamawiającym.
Usługa stanowiąca przedmiot zapytania musi być wykonana zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
3. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytuły należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
7. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
9. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
11. W przypadku zbieżności cen Zamawiający wezwie oferentów, którzy podali taką samą cenę w ofercie cenowej na realizację przedmiotowego zadania do złożenia dodatkowej oferty cenowej. Jednocześnie zastrzega się, że oferent w dodatkowej ofercie cenowej nie może przedstawić ceny wyższej niż zaproponowanej w pierwszej ofercie cenowej.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV 45453000-7 Roboty remontowe pomieszczeń
14. Wykonawca składający ofertę musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - jeśli są wymagane.
- ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym, przedstawicielem Wykonawcy.
16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia.

Dokument nr: ZS16.271.11.2024

Otwarcie ofert: Rozpatrzenie ofert nastąpi dnia 03.06.2024 roku o godz. 13.30 na parterze szkoły w pokoju kierownika gospodarczego szkoły.

Składanie ofert:
Rozdział VI. Opis sposobu składania ofert oraz miejsce oraz termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca, pocztą, przesyłką kurierską na następujących zasadach:
Formularz oferty wraz z ceną w rozbiciu na poszczególne elementy (w tym zaparafowany na każdej stronie projekt umowy) należy umieścić w kopercie i zaadresować:
Zespół Szkół nr 1 im. St. Staszica w Szczytnie ,,Remont pomieszczeń szkolnych" Nie otwierać przed 03.06.20Z4 r.
2. Ofertę należy złożyć w sekretariacie szkoły w terminie do dnia 03.06.2024 roku do godz. 13.00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV. Termin realizacji zamówienia, rozliczenie
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie od dnia 24 czerwca 2024 r. do dnia 30 lipca 2024 r.

Wymagania:
Rozdział II. Tryb udzjelenia zamówienia.
1. Procedura prowadzona jest zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym u Zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.
2. Prawidłowość wykonania prac zostanie potwierdzona w protokole odbioru.
3. Płatność za wykonane usługi nastąpi po odbiorze prac, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury vat.
Rozdział V. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Dokumenty zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca, pocztą, przesyłką kurierską.
Rozdział VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
l.Cena -100%.
2.Oferty będą oceniane w odniesieniu do łącznej najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców. 3.Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. 4.0cena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty =-x 100
cena brutto badanej oferty najniższa cena brutto spośród badanych ofert
1. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki postawione w zapytaniu ofertowym oraz zdobędzie najwyższą liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryterium oceny ofert.
2. Prawidłowe ustalenie stawki VAT i podatku leży po stronie Wykonawcy.
Rozdział VIII. Badanie i ocena ofert.
1. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) treść oferty nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
2) zostanie złożona po terminie składania ofert.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
1) nie wpłynie żadna oferta,
2) wszystkie oferty zostaną odrzucone,
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3. Zamawiający zastrzega sobie, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
4. Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona na stronie Zamawiającego w zakładce ,,Zamówienia publiczne".
Rozdział IX. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Uwagi:
Rozdział X. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. A. Mickiewicza 10,12-100 Szczytno.
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: inspektor@4cefield.com.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym rozumianym w tym przypadku jako udzielenie i realizacja zamówienia publicznego, do którego nie mają zastosowania przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z przeprowadzonego postępowania lub którym udostępniona zostanie umowa.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.
7. Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO.
8. Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, tj. rozporządzenia wskazanego w Rozdziale X zapytania ofertowego, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Zespołowi Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. A. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno; wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym rozumianym w tym przypadku jako udzielenie i realizacja zamówienia publicznego, do którego nie mają zastosowania przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawców, z którymi zawrze umowę o podwykonawstwo do realizacji przez nich powyższych postanowień.

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Wojciech Białobrzewski, kierownik gospodarczy tel. (89) 624-28-38 wew. 36.
3. Adres poczty elektronicznej do porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: kiergos@zslszczytno.pl
4. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.