Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
Tel. 52 36 69 390
zamowieniaUSBDG@stat.gov.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 52 36 69 390
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. NAZWA POSTĘPOWANIA
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń 3 razy w tygodniu w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń 3 razy w tygodniu w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
1. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części:
Część 1: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy przy Ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
Część 2: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział w Toruniu przy
ul. Adama Mickiewicza 10/16.
Część 3: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku przy Ul. Piekarskiej 16 a.
3. Szczegółowy opis każdej części stanowi Załącznik nr 2, Opis przedmiotu zamówienia.

CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90919200-4, 90911300-9

Dokument nr: BDG-WAD.2720.53.2024

Składanie ofert:
XIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Ofertę można dostarczyć w formie papierowej na adres:
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, pok. 12, na I piętrze budynku B.
ul. ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
lub elektronicznej na adres poczty elektronicznej:
e-mail: zamowieniaUSBDG@stat.gov.pl
dopisując w tytule: ,,Zapytanie ofertowe - nr sprawy BDG-WAD.2720.53.2024"

2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.05.2024, o godz. 800.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od dnia podpisania umowy
do dnia 31.03.2025 r. lub do wyczerpania kwoty za realizację przedmiotu zamówienia w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze, z zastrzeżeniem, że wykonywanie przedmiotu zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż od dnia 01.06.2024 r.

Wymagania:
III. ADRES INTERNETOWY, POD KTÓRYM ZAMIESZCZONO OGŁOSZENIE:
https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/zamowienia-publiczne/zapy/
IV. INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejsze postępowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych z dn. 11.09.2019 r. (Dz.U. z 2023r. poz. 1605) ze względu na wartość przedmiotu zamówienia.
2. Wszystkie załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego stanowią jego integralną część.
3. Ilekroć w Zapytaniu ofertowym i w innych dokumentach dotyczących niniejszego postępowania mowa jest
o Ofercie, należy przez to rozumieć składany u Zamawiającego Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego wraz z załącznikami wymienionymi w rozdziale XI pkt 1.
4. W przypadku przekroczenia kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, cena ofertowa złożona przez Wykonawców może podlegać negocjacji.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
7. Nie ogranicza się liczby części zamówienia, które można udzielić jednemu Wykonawcy.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom
i podania nazw firm Podwykonawców.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego pod rygorem ich odrzucenia.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z powodu:
1) braku oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) braku możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty na kwotę nieprzekraczającą kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) braku możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty (w zamówieniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena) w przypadku złożenia przez Wykonawców ofert oraz ofert dodatkowych o takiej samej cenie,
4) wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
5) obarczenia postępowania niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
4. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem, jednak nie jest to warunek konieczny.
Termin wizji ustala się:
Część 1 Bydgoszcz - w dniu 27.05.2024 r. o godz. 800 (zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed budynkiem przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3),
Część 2 Toruń - w dniu 27.05.2024 r. o godz. 1030 (zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed budynkiem przy ul. Adama Mickiewicza 10/16),
Część 3 Włocławek - w dniu 27.05.2024 r. o godz. 1300 (zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed budynkiem przy ul. Piekarskiej 16a).
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału
w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej dla:
o Części 1 - 200 000,00 zł,
o Części 2 - 100 000,00 zł,
o Części 3 - 100 000,00 zł,
Polisa ubezpieczeniowa obejmować musi ochroną ubezpieczeniową działalność wykonawcy obejmującą realizację zamówienia. Ubezpieczeniu podlegać muszą w szczególności:
o usługi, materiały oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem,
w tym szkody w mieniu Zamawiającego,
o odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy wykonawcy i jego pracowników oraz
w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi usługami sprzątania.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał lub wykonuje jedno zamówienie nieprzerwanie przez okres, co najmniej 12 miesięcy, polegające na wykonaniu lub wykonywaniu umowy w zakresie świadczenia usługi sprzątania w obiekcie biurowym o powierzchni nie mniejszej niż 900 m2, a wartość każdej z wykazanych usług wynosi minimum 45 000,00 zł brutto (słownie brutto: czterdzieści pięć tysięcy złotych). Przez usługę sprzątania w obiekcie biurowym Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie, z tym, że wielkość powierzchni i wartości wymieniona powyżej odnosi się do części już zrealizowanej.
2. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w Zapytaniu ofertowym zostaną wykluczeni
z postępowania.
3. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą.
VIII. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wszystkich osób, które w trakcie realizacji zamówienia wykonywać będą czynności związane z wykonywaniem usługi sprzątania pomieszczeń, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2023 poz. 1465 z późn.zm.) lub na umowę zlecenie, w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610).
2. Zamawiający wymaga, aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa
w ustawie z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207. z późn. zm.).
3. Zamawiający wymaga uwzględnienia przez Wykonawcę w cenie oferty wszystkich elementów mających wpływ na jej wysokość, w tym wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie rozporządzenia
o wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ogłoszonego w dn. 15 września 2023 r.
4. Przed rozpoczęciem świadczenia usług będących przedmiotem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dla każdej części:
1) wykaz osób realizujących przedmiot zamówienia, w którym wskazane zostaną osoby wykonujące prace porządkowe oraz pełniące nadzór i kontrolę nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia wraz z numerem telefonu, pod którym będzie dostępna dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik
nr 2 do Umowy,
2) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie pracowników do realizacji czynności, zgodnie z § 6 ust. 1 Umowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a
do Umowy,
3) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że osoby wyszczególnione na imiennej liście osób (Załącznik nr 2 do Umowy) wykonujących usługę sprzątania oraz osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru i kontroli nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia: są wyposażone w środki ochrony indywidualnej, posiadają odpowiednie, aktualne badania lekarskie oraz posiadają aktualne szkolenia z zakresu bhp
i ppoż., zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2b do Umowy;
4) pisemne oświadczenie każdej z osób wyszczególnionych na imiennej liście osób (Załącznik nr 2 do umowy) do zachowania poufności zgodnie z § 8 pkt. 4 Umowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2c do Umowy.
5. Na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia przesłania przez Zamawiającego pisemnego żądania złożenia dokumentów Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dowodów poświadczających zatrudnienie pracowników, w tym m.in.:
1) oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie,
2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy zatrudnionego pracownika,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń społecznych zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
6. Oświadczenie, o którym mowa w ust 2, winno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
7. Przedłożone Zamawiającemu dokumenty powinny zostać zanonimizowane, z wyłączeniem imienia i nazwiska pracownika, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności, co do adresów zamieszkania, nr PESEL, oraz innych informacji dotyczących pracownika); informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz rodzaj pracy (stanowisko) powinny być możliwe do zidentyfikowania (zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz o ochronie danych osobowych oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych).
8. Zamawiający może żądać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.
9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

IX. PODWYKONAWSTWO
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego zakresu zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom.
3. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania Podwykonawców działających na jego rzecz jak za własne działania lub zaniechania.
5. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli Podwykonawców zaangażowanych w usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.

X. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika i złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
3. Pełnomocnictwa powinny być dołączone do oferty w oryginale, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4. Jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w terminie przez siebie wyznaczonym.
5. Umowa konsorcjum powinna określać, co najmniej:
1) podmioty składające ofertę,
2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa,
3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw,
4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia).
6. Umowa konsorcjum nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym.

XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony i podpisany Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
2) wypełnione i podpisane Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
3) wypełnione i podpisany wykaz usług, zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego,
4) dowody poświadczające, że usługa wskazana przez Wykonawcę w wykazie została wykonana należycie,
w szczególności zawierające informację o tym, czy została wykonana zgodnie z umową. Zgodnie
z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
5) aktualny odpis lub informację z Krajowego rejestru sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
w rozdziale VII ust. 1. pkt 1b).
7) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, w formie opisanej w rozdziale X.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży z ofertą dokumentów lub oświadczeń składanych w Zapytaniu ofertowym,
o których mowa w ust. 1 pkt 2-7 lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia zamówienia.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
4. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści wszystkich załączonych do Zapytania ofertowego wzorów załączników. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wymaganego załącznika według własnego wzoru jego treść musi być tożsama z treścią zawartą we wzorze danego załącznika.
5. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. W przypadku przesłania oferty pocztą elektroniczną (email) Zamawiający wyraża zgodę na przesłanie oferty podpisanej podpisem elektronicznym lub w formie PDF z widocznym podpisem osobistym i pieczątką osoby uprawnionej, o której mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału.
7. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
8. Wykonawca nie może dokonać zmian po upływie terminu składania ofert.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.

XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r., poz.419
z póżn.zm.).
3. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy:
NARODOWY BANK POLSKI, ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
Nr konta: 20 1010 1078 0014 2713 9120 0000
z dopiskiem ,,Zabezpieczenie - numer sprawy: BDG-WAD.2720.53.2024"
5. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą zabezpieczenia przed zawarciem umowy.
6. Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty.
7. Zabezpieczenie złożone w formach innych niż w pieniądzu musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, nieodwołalnej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, do wysokości kwoty gwarantowanej lub poręczonej - wypłaty Zamawiającemu żądanej kwoty w ramach pokrycia roszczeń z tytułu:
1) nie wykonania umowy,
2) nienależytego wykonania umowy,
8. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
3. Pisemna informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie rozesłana pocztą elektroniczną (e-mail) do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę i udostępniona na stronie:
https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/zamowienia-publiczne/zapy/
4. Decydujące znaczenie dla oceny dochowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
XIV. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Zamawiającego pocztą elektroniczną (e-mail).
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia w formie
i trybie opisanym w pkt 1.
3. Zapytanie ofertowe oznaczone jest znakiem BDG-WAD.2720.53.2024 - Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
4. Wyjaśnienia dotyczące Zapytania ofertowego będą udzielone pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż 3 dni, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w pkt 4 Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi.
6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
7. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/zamowienia-publiczne/zapy/
8. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 700 - 1500.

XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XVI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny netto i brutto oferty oraz cen jednostkowych netto i brutto, zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1.
2. Cena brutto oferty stanowi sumę wszystkich pozycji wskazanych w tabeli w Formularzu oferty stanowiącym
Załącznik nr 1.
3. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować kompletną, jednoznaczną i ostateczną cenę, uwzględniającą wszystkie przewidywane koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
w szczególności: zysk Wykonawcy, wszelkie upusty, podatki (naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania oferty), a także pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia na warunkach, formie i w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym, bez których realizacja przedmiotu zamówienia nie byłaby możliwa.
4. Ceny jednostkowe wpisane w formularzu ofertowym należy podać z taką ilością miejsc po przecinku, jakie będą stosowane w dokumentach rozliczeniowych (fakturach).
5. Cenę oferty (ogółem) z uwzględnieniem należnego podatku VAT należy podać w złotych polskich
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena winna być określona z zaokrągleniami zgodnie
z zasadami matematycznymi.
6. Ustalenie prawidłowej stawki VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2023 r. poz. 1009 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Zgodnie z tymi przepisami Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku
8. Rozliczenia w związku z realizowaniem zamówienia publicznego będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

XVII. KRYTERIA OCENY I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Jedynym kryterium oceny ofert dla każdej z części zamówienia jest cena oferty, która stanowi 100% wagi.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę dla każdej z Części.
3. Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
4. Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt.
Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 100 = Ilość punktów badanej oferty
Cena badanej oferty
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę,
z zastrzeżeniem, że Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz składanych dokumentów lub oświadczeń.
7. W przypadku, jeżeli cena całkowita oferty będzie niższa o 30% od wartości szacunkowej zamówienia lub średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert, wówczas Zamawiający zwróci się do Wykonawców
o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy.
9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
UWAGA:
W przypadku, o którym mowa w pkt 10 ppkt 3, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin
na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi
w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. Zakwestionowanie przez Wykonawcę poprawienia omyłki, o której mowa w pkt 10 ppkt 3 w wyznaczonym terminie, stanowi przesłankę odrzucenia oferty.

XVIII. FORMALNOŚCI, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zgodnie
z kryterium oceny ofert.
2. Wykonawca, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego oferty, niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu pisemną informację o osobach uprawnionych do zawarcia umowy, zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na wzorze umowy Wykonawcy, który uwzględniał będzie postanowienia zawarte w Załącznik nr 5 i zostanie zaakceptowane przez Zamawiającego.
4. Jeżeli osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i zawarcia umowy nie została wskazana we właściwym rejestrze, do oferty musi być dołączone Upoważnienie do:
1) reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający niezwłocznie wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważni postępowanie.
6. Dla każdej części zamówienia zostanie podpisana odrębna umowa.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.