Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie fundamentu prasy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie fundamentu prasy

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: TASTA Armatura Sp. z o.o
ul. Grabskiego 38
37-450 Stalowa Wola
powiat: stalowowolski
anna.musial@tasta.com.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie fundamentu prasy YSLT600A zgodnie z projektem technicznym realizowane w ramach programu priorytetowego nr 34/NC/UR/3.1/2023r.
,,SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA - INNOWACJE DLA ŚRODOWISKA"
2 NAZWA ZAMÓWIENIA
,,Wykonanie fundamentu prasy YSLT600A zgodnie z projektem technicznym"
3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.2 RODZAJ ZAMÓWIENIA
Niniejsze zamówienie jest zamówieniem na: roboty budowlane
3.4 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentu prasy hydraulicznej YSLT600A zgodnie z opracowanym projektem technicznym.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 6/ZR/IDŚ

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2024 godz. 12:00 wg czasu polskiego
7.5 OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert wskazanego w pkt. 6 zapytania Ofertowego.

Składanie ofert:
6 TERMIN SKŁADANIA OFERT I WAŻNOŚĆ OFERTY
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10.06.2024 godz. 12:00 wg czasu polskiego
Oferty należy składać pocztą tradycyjną/ kurierem/osobiście (ul. W. Grabskiego 38, 37-450 Stalowa Wola) lub mailem na adres anna.musial@tasta.com.pl.

Miejsce i termin realizacji:
9 TERMIN REALIZACJI UMOWY
Ostatecznym terminem uruchomienia Urządzenia/ realizacji umowy jest 4 miesiące od daty podpisania umowy.

Wymagania:
3.1 INFORMACJE WSTĘPNE
1. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień obowiązujących u Zamawiającego.
3. Regulamin udzielania zamówień dostępny jest w siedzibie Zamawiającego (ul. W Grabskiego 38, 37-450 Stalowa Wola).
4. Oznaczenie postępowania: postępowanie posiada znak sprawy: 6/ZR/IDŚ Zaleca się, aby Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływali się na wyżej wskazane oznaczenie.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3.5 WIZJA LOKALNA
Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu poznania uwarunkowań związanych z realizacją zamówienia.
3.6 RÓWNOWAŻNOŚĆ
Rozwiązania równoważne:
1. wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
2. jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. To samo dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
3. jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia został określony sposób postępowania użytkownika i/lub realizacji określonej funkcjonalności należy traktować go wyłącznie poglądowo. Opis ma na celu określenie pożądanego efektu końcowego. Sposób jego osiągnięcia może być dowolny.
4. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte określenia norm właściwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Zamawiający dopuszcza każde inne rozwiązanie, o ile wykonawca udowodni w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym
5. Wykonawca składając ofertę z zastosowaniem rozwiązań równoważnych składa wraz z ofertą oświadczenie o zastosowaniu materiałów równoważnych wraz z przedłożeniem (załączeniem do oferty) dokumentów, iż zastosowane materiały spełniają wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (DTR urządzeń, karty katalogowe, certyfikaty, rysunki zamienne - jeśli zakres proponowanych zmian wymaga zmian projektowych).
6. Jeżeli nie zaznaczono wyraźnie inaczej to wszystkie parametry techniczne podane w dokumentacji zapytania ofertowego należy traktować jako parametry minimalne. Oznacza to, że każdy parametr jest poprzedzony stwierdzeniem ,,minimum".
4 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
4.1 UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
4.2 WIEDZA I DOŚWIADCZENIE
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępujący do zapytania wykazał, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał w sposób należyty min. 2 zamówienia/kontrakty na wykonanie instalacji budowlanych fundamentów.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające fakt wykonania takich robót budowlanych (np. list referencyjny, kopię protokołu zdawczo-odbiorczego, umowę, fakturę, itp.) określające w sposób jednoznaczny następujące elementy:
a) podmiot na rzecz którego wykonano roboty,
b) datę zakończenia robót budowlanych.
Zamawiający informuje, że nie uzna warunku za spełniony, jeżeli jako potwierdzenie faktu wykonania robót Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie własne, listę wykonanych robót, itp. Wymaga, aby na dokumentach potwierdzających fakt wykonania robót budowlanych znalazł się podpis i pieczęć podmiotu, na rzecz którego zrealizowano roboty budowlane.
4.3 POTENCJAŁ TECHNICZNY Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
4.4 OSOBY ZDOLNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
4.5 SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
4.6 LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Formularz ofertowy
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (stanowiące część formularza ofertowego);
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
d) Wykaz zrealizowanych dostaw wraz z ich potwierdzeniami
e) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (stanowiące część formularza ofertowego).
0 Pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona.
Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę.
W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
Zamawiający na etapie przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu ofertowym Wykonawcą, może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
Dokumenty wydane w językach innych niż polski lub angielski należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wymaga tłumaczenia przysięgłego.
W sytuacji stwierdzenia na etapie badania oferty nie wykazania się spełnienia warunku podmiotowego, bądź nie wykazania nie spełnienia przesłanek wykluczenia Zamawiający dopuszcza jednokrotne wezwanie wykonawcy do złożenia/uzupełnienia wymaganego dokumentu.
W przypadku nie załączenia od oferty lub załączenia kart katalogowych lub innych dokumentów Zamawiający dopuszcza jednokrotne wezwanie do złożenia lub uzupełnienia wymaganych dokumentów.
4.7 DODATKOWE WARUNKI UDZIAŁU Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
5 KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z INFORMACJĄ O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY I SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
5.1 KRYTERIA OCENY OFERT I ICH WAGI PUNKTOWE
Ustala się następujące kryteria oceny ofert (1% = 1 pkt):
1) Cena(C) 95%
2) Okres gwarancji (G) 5%
5.2 SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
5.2.1 CENA NETTO
1. Wykonawca określi cenę oferty w Formularzu oferty.
2. Zamawiający do oceny przyjmie cenę netto.
3. Wykonawca musi podać cenę oferty w Polskich Złotych (PLN) lub w EURO (EUR). Oferty złożone w innej walucie zostaną odrzucone.
4. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone we Wzorze Umowy, oraz musi zawierać wszelkie opłaty publicznoprawne.
5. Cena oferty podana przez Wykonawcę będzie stała przez okres realizacji Umowy i nie będzie mogła podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we Wzorze Umowy).
6. Cena oferty powinna być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Sposób oceny kryterium
7. Zamawiający dokona oceny kryterium wg następującego wzoru:
C0=---Cmin/ Cb x 95 pkt
Co - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium Cena
Cum - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu Ca - zaproponowana cena oferty badanej
8. Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.
5.2.2 OKRES GWARANCJI (G)
Zamawiający wymaga gwarancji na urządzenia na okres min 12 miesięcy.
W ramach kryterium zostaną przyznane punkty za zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji zgodnie z poniższą tabelą:
Długość gwarancji (lata) Liczba punktów
0 0
5 5
Długość gwarancji Wykonawca podaje w formularzu ofertowym. Okres gwarancji zaczyna swój bieg począwszy od odbioru końcowego Przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (przykładowo, jeśli odbiór następuje 10 grudnia 2024r., pierwszy rok gwarancji kończy się 9 grudnia 2025r). Brak podania długości gwarancji skutkuje odrzuceniem oferty.
5.3 OCENA KOŃCOWA
Łączna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach wyliczoną wg wzoru:
Po = C+G
Maksymalna liczba punktów wynosi 100. Zamawiający dokona wszystkich obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów.
Oferty muszą zachować ważność przez okres min. 30 dni od dnia otwarcia ofert.
7 SPOSÓB I FORMA SKŁADANIA OFERT
7.1 INFORMACJE OGÓLNE
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w ZO i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, a w szczególności by treść oferty odpowiadała treści ZO.
2. Zaleca się, aby Wykonawcy do sporządzenia oferty wykorzystali Załączniki stanowiące integralną część ZO. Dopuszcza się sporządzenie własnych formularzy z zastrzeżeniem dokonywania jakichkolwiek zmian merytorycznych w stosunku do wzorów.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż PLN (złoty polski), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP na dzień poprzedzający ostatni dzień składania ofert. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
7.2 KOMUNIKACJA Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Wykonawca przekazuje takie materiały na adres e-mail anna.musial@tasta.com.pl
2. Pytania do treści zapytania:
a) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
b) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji ZO wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w lit. a), lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
c) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w lit. a)
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenie odpowiedzi na pytania przekazane mu w sposób inny niż opisany powyżej, w szczególności Zamawiający nie odpowiada na pytania za pośrednictwem telefonu.
7.3 SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY - INFORMACJE OGÓLNE
1. Oferta od potencjalnego dostawcy/wykonawcy powinna zawierać:
o pełną nazwę oferenta,
o adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP, jeśli posiada,
o informacje techniczne o oferowanych urządzeniach, zakresie usług itp.,
o cenę oferty (wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest zobowiązany zapłacić wykonawcy za przedmiot zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT). Cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich czynności i prac oraz zawierała wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia,
o termin ważności.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczęciami imiennymi.
W
przypadku ofert składanych drogą elektroniczną zastosowanie ma następujący sposób składania ofert:
a) Oferta składana w sposób elektroniczny powinna być pierwotnie wydrukowana i podpisana przez Wykonawcę,
b) Wykonawca skanuje następnie wydrukowaną i podpisaną ofertę wraz z niezbędnymi załącznikami i w formie zeskanowanej przesyła na adres wskazany w zapytaniu ofertowym (specyfikacji zamówienia).
3. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
4. Oferty zaleca się sporządzić na załączonym formularzu.
5. Oferty zaleca się sporządzić pismem maszynowym lub komputerowym.
6. Oferty należy złożyć z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN) lub w EURO (EUR). Oferty złożone z ceną wyrażoną w innej walucie zostaną odrzucone.
7.4 SPOSÓB OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z regulacjami ,,procedury odwróconej". Oznacza to, ze Zamawiający:
a) Dokona oceny wszystkich złożonych ofert zgodnie z kryteriami oceny opisanymi ZO
b) Dokona zbadania, czy oferta oceniona jako najbardziej korzystna nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
c) W przypadku stwierdzenia braków w ofercie pozwalających na jej uzupełnienie wezwie Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą do uzupełnienia dokumentów.
d) W przypadku uzupełnienia dokumentów we wskazanym terminie oraz stwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona wyboru oferty i wezwie Wykonawcę do zawarcia umowy
e) W przypadku gdy Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą nie uzupełni wymaganych dokumentów lub uzupełni je niewłaściwie Zamawiający dokona odrzucenia oferty i przystąpi do badania kolejnej oferty z najwyższą liczbą punktów powtarzając czynności b) - d).
2. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
3. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
8 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1 Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ust. 2, nie powoduje utraty wadium o ile jest wymagane w postępowaniu.
10 WYŁĄCZENIA
1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy powiązani z Zamawiającym i/lub osobami wykonującymi czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom, wobec których zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
11 OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Zamawiający informuje, że warunki istotnych zmian umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do Zapytania Ofertowego.
12 FORMALNOŚCI POPRZEDZAJĄCE ZAWARCIE UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego. Nieusprawiedliwione niestawienie się przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie do podpisania umowy uznaje się za odstąpienie od zawarcia umowy, co upoważni Zamawiającego do podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
13 WADIUM
1. Wadium w postępowaniu nie jest wymagane
14 INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień uzupełniających.
15 OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE WRAZ Z WYBRANYMI KRYTERIAMI OCENY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA LUB DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE
Nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu składania ofert wariantowych.
17. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności gdy wystąpią następujące przesłanki
a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
2. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a. odwołania postępowania w każdym czasie;
b. zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy;
c. unieważnienia postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. W przypadkach, o których mowa powyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze, jak też nie przysługuje zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
5. Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu zakończenia przez Zamawiającego niniejszego postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

Uwagi:
16 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie niniejszego postępowania, w tym dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty.
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, którego dane zostały określone w pkt. 1 Zapytania Ofertowego.
o Kontakt do administratora na adres e-mail podany w pkt. 1 Zapytania lub listownie na adres podany w pkt. 1 Zapytania.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania ofertowego, prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności,
o uwagi na fakt, iż niniejsze postępowanie toczy się na podstawie norm obowiązujących w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia dane osobowe Wykonawcy objęte są przepisami o dostępie do informacji publicznej, tym samym mogą zostać udostępnione podmiotom, które na podstawie powyższej regulacji zwrócą się o ich udostępnienie, a ponadto zostaną udostępnione instytucjom i podmiotom zaangażowanym w proces realizacji Programu Operacyjnego Polska Wschodnia,
o Pani/Pana dane osobowe w celach archiwizacyjnych będą przechowywane przez okres realizacji, trwałości oraz okres przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu,
o Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane,
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w oparciu o zasadę konkurencyjności,
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
o posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
o nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba kontaktowa w sprawie zapytania: Józef Burdzy
3. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: a) Józef Burdzy, e-mail: j.burdzy@tasta.com.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.