Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
ul. Poznańska 10
66-200 Świebodzin
powiat: świebodziński
+48 68 382 34 34, faks +48 68 382 34 35
otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Świebodzin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 68 382 34 34, fa
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych
z podziałem na 3 zadania
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót dla Zadania nr 1 obejmuje:
a) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej w przewidywanej ilości około 254,52m2;
b) Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - grubość po zagęszczeniu 9 cm w przewidywanej ilości około 254,52m2;
c) Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - grubość po zagęszczeniu 5 cm w przewidywanej ilości około 254,52m2;
d) Montaż taśmy uszczelniającej 50x5 mm z asfaltu modyfikowanego polimerami z uzupełnieniem specjalnymi
wypełniaczami w przewidywanej ilości około 26,00 m.
Dokumentacja projektowa, opis techniczny oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki nr 9a.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie dla Zadania nr 1 - dojazd pożarowy nr 12 w leśnictwie Czarna na terenie
Nadleśnictwa Przytok

Zakres robót dla Zadania nr 2 obejmuje:
km 0+000 do 0+002,89 - działki obce
a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - grubość po zagęszczeniu 5 cm w przewidywanej ilości około 22,20 m2;
b) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z mieszanki AC11S - grubość po zagęszczeniu 5 cm w przewidywanej ilości około 22,20 m2;
km 0+002,89 do 0+014,35 - działki leśne
a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - grubość po zagęszczeniu 5 cm w przewidywanej ilości około 41,60 m2;
b) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z mieszanki AC11S - grubość po zagęszczeniu 5 cm w przewidywanej ilości około 41,60 m2.
Dokumentacja projektowa, opis techniczny oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki nr 9b.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie dojazd pożarowy DP-18 w leśnictwie Chwalim (km 0+000 do 2+626,95) na terenie Nadleśnictwa Babimost

Zakres robót dla Zadania nr 3 obejmuje:
PODBUDOWY
a) Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych (podbudowy tłuczniowe) emulsją asfaltową w przewidywanej ilości około 3 272,00 m2;
NAWIERZCHNIE
a) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm w przewidywanej ilości około 3 030,00 m2.
Dokumentacja projektowa, opis techniczny oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki nr 9c.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie droga leśna KRĘTA na terenie Nadleśnictwa Krzystkowice, leśnictwo Kotowice, leśnictwo Klępina

CPV: 45233142-6, 45233220-7, 45233200-1

Dokument nr: 2024/BZP 00336884, ZTA.270.1.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d066c6ce-18dd-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ , oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl .
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do widomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na platformę e-Zamówienia. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 10.13. lit h) SWZ.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz identyfikator postępowania generowany przez portal e-Zamówienia (ID postępowania) jako załączniki nr 7 i nr 8 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również korzystając ze strony głównej portalu e-Zamówienia (Biuletyn Zamówień Publicznych).
Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
UWAGA!
Szczegółowy sposób złożenia oferty, sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami jak również pozostałe informacje dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w Dziale 10 SWZ do niniejszego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego, Ul. Poznańska 10 66-200 Świebodzin
Tel.: 68 382 34 34; Faks: 68 382 34 35
e-mail: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Sebastiana Strzecha z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem +48 63 240 65 32.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGA!
Treść pełna klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych znajduje się w Dziale 21 SWZ do niniejszego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.