śląskie (Rybnik)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace remontowe w pomieszczeniach |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 87-100 Toruń powiat: Toruń tel.: 56 611 87 77, tel. 56 6118 694, tel. 56 6118 685 bou@um.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 56 611 87 77, |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prace remontowe w dwóch pomieszczeniach polegające na: - zerwaniu starych tapet oraz naprawie ścian, - przygotowaniu, gruntowaniu i malowaniu ścian, sufitów, zabudów, - malowaniu stolarki drzwiowej. 1. Techniczne cechy równoważności: Farba emulsyjna - klasa odporności farby emulsyjnej na szorowanie wg. PN-EN 13300 Wewnętrzna farba emulsyjna przeznaczona do malowania ścian i sufitów wewnątrz budynków (tynki cementowe i cementowo-wapienne, gipsowe, płyty kartonowo-gipsowe, tapety). Zamawiający ustala maksymalną możliwą do zaoferowania przez wykonawcę klasę na poziomie 3. Przez "klasę odporności " zamawiający rozumie: ubytek grubości powłoki, po określonej liczbie cykli szorowania, adekwatny do danej klasy (klasa I <5 um po 200 cyklach szorowania, klasa II >5 um i <20 um po 200 cyklach szorowania, klasa III >20 um i <70 um po 200 cyklach szorowania, klasa IV <70 um po 40 cyklach szorowania, klasa V >70 um po 40 cyklach szorowania). Dokument nr: BOU.2710.22.2024 Składanie ofert: Oferty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Wały gen. Sikorskiego 8 - kancelaria (pok. 1), do dnia 29 maja 2024 r. do godz. 10:00 z zaznaczeniem ,,Oferta na: prace remontowe w budynku Urzędu Miasta Torunia" lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: bou@um.torun.pl w tytule wpisując ,,Oferta - prace remontowe w budynku Urzędu Miasta Torunia". Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do dnia 10.06.2024 r. - Na wykonane prace wymagane jest udzielenie min. 24 miesięcznej gwarancji. Wymagania: II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartość zamówienia nieprzekraczającego wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto. IV. ZAWARTOŚĆ OFERTY - OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Cena ofertowa zadania (cena netto + VAT) powinna zawierać: - wartość robót wynikających z przedmiarów robót oraz opisu przedmiotu zamówienia, - koszty wszystkich robót nieujętych w w/w dokumentach, a bez których robót wykonanie zadania byłoby niemożliwe. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Atesty na zastosowane produkty. 2. W przypadku złożenia oferty e - mailem, oferta powinna być zapisana w formacie PDF z widocznym podpisem i pieczęcią Wykonawcy. 3. Ofertę złożoną pisemnie po terminie zwraca się niezwłocznie bez otwierania. VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Cenę należy podać w złotych polskich w formularzu ofertowym z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 2. Cena podana w ofercie ma charakter ryczałtowy. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględnić wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz pełen zakres robót, usług określonych w zapytaniu. Cena musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Kryterium oceny ofert: CENA: 100% najniższa cena brutto z badanych ofert C =..........................................................x 100 pkt cena brutto oferty badanej VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI Przelew nastąpi w ciągu 21 dni od daty doręczenia faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie nie zawierającego uwag protokołu odbioru robót. IX. DODATKOWE INFORMACJE: 1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Niniejsze zaproszenie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 4. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy. 5. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną i wyboru oferty jako najkorzystniejszej, oferent zostanie poproszony o złożenie dokumentów w formie papierowej, co stanowi warunek zawarcia umowy z oferentem. 6. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie, zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. Zamawiający wybierze wówczas kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 7. Każdy z Wykonawców może dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w szczególności w przedmiarze robót) występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, czy pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) -należy przyjąć, że służy to określeniu parametrów technicznych, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 8. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, lub inne dokumenty zawierające dane techniczne produktów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. Kontakt: Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z wykonawcami jest - Marcin Sobólski - Inspektor, tel. 56 6118 685, e-mail: m.sobolski@um.torun.pl lub Przemysław Czechowski - Dyrektor, tel. 56 6118 694, e - mail: p.czechowski@um.torun.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024