Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Żelechlinek
Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
97-226 Żelechlinek
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
44 712 27 12, faks 44 712 27 70
gmina@zelechlinek.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Żelechlinek
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 44 712 27 12, faks 4
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żelechlinku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żelechlinku".
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) Sala nr 7:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo- zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
2) Sala nr 8:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo-zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
3) Sala nr 9:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo-zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
4) Sala nr 10:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo- zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
5) Wymiana instalacji elektrycznej (montaż: puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych, opraw oświetleniowych, przewód płaski łączny montowany w tynku, pomiary skuteczności zerowania, demontaż istniejących opraw oświetleniowych i osprzętu).
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w:
1) przedmiarach robót - stanowiących załącznik do SWZ,
2) dokumentacjach technicznych - stanowiących załącznik do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45400000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00337380, RPR.271.1.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1951238e-18e5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1951238e-18e5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zelechlinek.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e- Zamówienia.
2.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt powyżej, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.
4.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w rozdz. VII.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.271.1.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żelechlinku".
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) Sala nr 7:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo- zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
2) Sala nr 8:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo-zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
3) Sala nr 9:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo-zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
4) Sala nr 10:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie podłóg drewnianych, usunięcie starych powłok malarskich),
b) roboty montażowe,
c) roboty wykończeniowe - ściany i sufit (gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbą),
d) podłoga - powierzchnia łatwo- zmywalna (izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, posadzki cementowe ze zbrojeniem siatką stalową, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ułożenie elastycznej wykładziny homogenicznej PCV);
5) Wymiana instalacji elektrycznej (montaż: puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych, opraw oświetleniowych, przewód płaski łączny montowany w tynku, pomiary skuteczności zerowania, demontaż istniejących opraw oświetleniowych i osprzętu).
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w:
1) przedmiarach robót - stanowiących załącznik do SWZ,
2) dokumentacjach technicznych - stanowiących załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich znaczeniem:1) Cena: W1 = Cmin /Cocena* 60 pkt, gdzie W1 - Wartość punktowa oferty, Cmin -Cena oferty najniższej, Cocena - Cena oferty ocenianej; 2) Okres gwarancji: W2=Rocena/Rmax* 40 pkt, gdzie W2 - Wartość punktowa oferty, Rmax - Najdłuższy czas udzielonej gwarancji w miesiącach spośród złożonych ofert, Rocena - Okres gwarancji w miesiącach w
ocenianej ofercie. Maksymalny, punktowany okres gwarancji to 60 miesięcy. W przypadku kiedy Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesiące do wyliczenia punktów uzyskanych za okres gwarancji przyjmowane będzie 60 miesięcy. W=W1+W2, W - łączna wartość punktowa oferty. 2. Oferta, która według powyższego wzoru uzyska najwyższą wartość oceny,
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą określone przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (lub równoważne otrzymane na podstawie wcześniejszych przepisów) z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - kierownik robót musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie liczone od dnia uzyskania uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ) w tym co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą określone przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (lub równoważne otrzymane na podstawie wcześniejszych przepisów) z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - kierownik robót musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie liczone od dnia uzyskania uprawnień.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) kosztorys ofertowy z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia zgodny z Załącznikiem nr 2a-b do SWZ - Przedmiar robót (zawierający poszczególne pozycje przedmiarowe wraz z cenami jednostkowymi) - zaleca się wersję uproszczoną kosztorysu ofertowego;
Dodatkowo należy dołączyć do oferty - jeżeli dotyczy:
1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
2) pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dotyczy ofert, w których Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie spełnia/spełniają samodzielnie warunków udziału w postępowaniu;
4) oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. XII.3.2)a) SWZ, natomiast podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. XII.3.2)b) SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdziale XII.2 SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XII.3.1) SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie to należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ).
5. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współprace tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zam przewiduje możliwość zmiany umowy, gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia np. zmiana wysokości stawek VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości c. brutto; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie
umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) zaistnieje konieczność wykonania robót zamiennych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a których zakres będzie odpowiadał przedmiotowi zam; 4) dany zakres robót nie został uwzględniony w przedmiarze robót stanowiącym podstawę sporządzenia kosztorysu
ofertowego, został natomiast przewidziany w dokumentacji projektowo - budowlanej; w takiej sytuacji Zam przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia; 5) dany zakres robót został uwzględniony w
przedmiarze robót stanowiącym podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego, natomiast jego wykonanie jest niezasadne; w takiej sytuacji Zam przewiduje możliwość ograniczenia zakresu zamówienia; 6) zaistnieją okoliczności nieznane dotąd Zam np. w czasie prowadzenia robót okaże się, że na terenie budowy występują niezinwentaryzowane urządzenia; w takiej
sytuacji zakres zamówienia ulegnie zmianie stosownie do konieczności dostosowania prowadzonych robót do stanu faktycznego; 7) brak jest możliwości wykonywania robót z przyczyn nie leżących po żadnej ze stron umowy, w szczególności: a) zmiana stanu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, który spowoduje konieczność zmiany sposobu
wykonania zamówienia przez Wykon, b) zmiana terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji mających wpływ na realizację robót, czy konieczność wykonania robót dodatkowych na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, c) zmiana terminu wykonania umowy i terminu płatności
spowodowana brakiem potwierdzenia informacji o wysokości
zabezpieczonych środków w budżecie Gminy wystarczającej do zrealizowania zadania, d)brak jest możliwości niezwłocznego przekazania placu budowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze: zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: klęski żywiołowe, niekorzystne warunki atmosferyczne (w szczególności: ...), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania
wojenne czy gwałtowne rozruchy a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne; Wykonawca jest zobowiązany w terminie 14 dni poinformować Zam o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedm umowy, pod rygorem utraty prawa powoływania się na klauzulę siły wyższej,
w takiej sytuacji strony wydłużą termin realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do jego wykonania; 8) nastąpi zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie na przykład w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego; 9)nastąpi przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót,
pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 10) wystąpi konieczność ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 11)zaistnieje konieczność uzyskania stosownych zezwoleń, czego nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz zawarcia umowy; 12)wystąpią okoliczności, których Zam, działając z należytą staranności, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości określonej pierwotnie w umowie; 13)inne okoliczności wyn. z art. 455 Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich znaczeniem:1) Cena: W1 = Cmin /Cocena* 60 pkt, gdzie W1 - Wartość punktowa oferty, Cmin -Cena oferty najniższej, Cocena - Cena oferty ocenianej; 2) Okres gwarancji: W2=Rocena/Rmax* 40 pkt, gdzie W2 - Wartość punktowa oferty, Rmax - Najdłuższy czas udzielonej gwarancji w miesiącach spośród złożonych ofert, Rocena - Okres gwarancji w miesiącach w
ocenianej ofercie. Maksymalny, punktowany okres gwarancji to 60 miesięcy. W przypadku kiedy Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesiące do wyliczenia punktów uzyskanych za okres gwarancji przyjmowane będzie 60 miesięcy. W=W1+W2, W - łączna wartość punktowa oferty. 2. Oferta, która według powyższego wzoru uzyska najwyższą wartość oceny,
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-06

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.