Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIEJSKI w ŻYWCU
RYNEK 2
34-300 ŻYWIEC
powiat: żywiecki
Tel: 33 475-42-00, 33 475-42-01, 33 475-42-03, tel. 33 47 57 223
marek.kisilewicz@zywiec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: ŻYWIEC
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: 33 475-42-00, 3
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W imieniu Zamawiającego, Miasta Żywiec
zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego. W postępowaniu stosuje się postanowienia Zarządzenia Nr BOB.0050.83.2021.SM Burmistrza Miasta Żywca z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie ustalenia Regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 zł netto.
L PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Żywca zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Żywcu nr IX/64/2019 z dnia 30.04.2019r. w związku z uchwałą Rady Miejskiej w Żywcu nr LXXV/525/2023 z dnia 22.06.2023r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żywca w granicach administracyjnych miasta oraz uchwałą Rady Miejskiej w Żywcu nr LXXXV/598/2024 z dnia 28.02.2024r. zmieniającą uchwałę o przystąpieniu do zmiany planu.
2. Do zadań Wykonawcy należy:
1) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań i przeprowadzenie wszystkich czynności formalno - prawnych związanych z utworzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jego uchwaleniem i zatwierdzeniem przez organ nadzoru,
2) analiza i weryfikacja wniosków do planu,
3) przedstawienie zamawiającemu map i tabeli z oznaczonymi wnioskami i propozycją rozpatrzenia;
4) inwentaryzacja zagospodarowania i użytkowania terenu przedstawiona w formie kartograficznej,
5) rozpatrywanie wniosków składanych przez Zamawiającego w trakcie sporządzania planu,
6) sporządzenie koncepcji planu w formie rysunku planu,
7) opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w oparciu o w/w uchwały , opracowanie prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, oraz opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalonego planu,
8) uzgodnienie planu w imieniu Zamawiającego z podmiotami określonymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w trakcie którego opiniowany będzie projekt planu,
9) przygotowanie dla Zamawiającego innych, niezbędnych opracowań i materiałów wymaganych przez właściwe jednostki i organy uzgadniające (dla skutecznego uzgodnienia i zaopiniowania projektu planu),
10) uczestnictwo i aktywny udział we wszystkich formach konsultacji społecznych uzgodnionych z zamawiającym w tym: w spotkaniach z mieszkańcami, organami uzgadniającymi i innych związanych ze sporządzanym planem, organizowanych przez
l
Zamawiającego o których Wykonawca zostanie poinformowany co najmniej 5 dni roboczych wcześniej, forma spotkania określona zostanie przez Zamawiającego,
11) przygotowanie w imieniu Zamawiającego do wyłożenia opracowanego i uzgodnionego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu,
12) uczestnictwo w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu. Forma spotkania określona zostanie przez Zamawiającego.
13) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć w sprawie uwag do projektu miejscowego planu (z uzasadnieniem),
14) ponawianie pkt 7-13 zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
15) na 20 dni przed terminem sesji Rady Miejskiej w Żywcu, podczas której będzie uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, przekazanie materiałów dla radnych projektu uchwały - wersja elektroniczna (w formacie xml - spełniającym wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1461) i z przepisami wykonawczymi zawartymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. Nr 289, poz. 1699).
16) uczestnictwo w posiedzeniu Rady Miejskiej, w trakcie którego uchwalany będzie projekt planu.
17) przekazanie Zamawiającemu dodatkowo opracowania miejscowego planu na nośnikach elektronicznych w wersji edytowalnej (płyta CD lub DVD),
18) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie Śląskiemu dokumentacji planistycznej w celu oceny zgodności z prawem.

CPV: 71410000-5

Dokument nr: IOŚ-RU.6722.1.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.06.2024 r., o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Żywcu, Rynek 2 - budynek B, pokój nr 107.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na adres e-mail: marek.kisilewicz@zywiec.pl nie późnej niż do dnia 11.06.2024 r., do godz. 09:30

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie realizacji umowy : od dnia jej zawarcia Schemat ramowo-czasowy realizacji zamówienia:
a. materiały studialne - 3 miesiące,
b. koncepcja projektu zmiany planu - 3 miesiące,
c. uzgodnienia projektu - 2 miesiąc,
d. kompletny materiał do wyłożenia - 2 miesiące,
e. kompletny materiał do zatwierdzenia - 4 miesiące,
Zakończenie realizacji umowy - do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
o ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),
o ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
o rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 202 lr. poz. 2404)
o rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2020 poz. 1916)
o przepisami szczególnymi, a także uchwałą Rady Miejskiej w Żywcu o przystąpieniu do zmiany planu,
Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia bieżących zmian w przepisach prawa i aktach wykonawczych dostosowywania opracowania w niezbędnym zakresie.
5. Opracowanie należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 w wersji
elektronicznej i dostarczyć wraz z oświadczeniem o przekazaniu praw autorskich.
2. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, na podstawie faktury wystawionej po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń i
podpisanego protokołu odbioru w ciągu 30 dni od dostarczenia przez Wykonawcę faktury, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Datą zapłaty jest dzień wydania polecenia przelewu bankowego.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że dysponuje 1 osobą, która spełnia co najmniej jeden z niżej podanych warunków:
a) nabył uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99 z późn. zm.),
b) nabył uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 1999 r. poz. 139 z późn. zm.),
c) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),
d) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
e) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 1 lit. d) oraz ukończył studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej,
f) jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 1 lit. d) i e),
V. INFORMACJA O WYKLUCZENIU:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj.:
1). Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014", albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
2). Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na
listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej, 3). Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Wykonawca, składając ofertę, złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku nr 2
2. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w ust. 1
Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT: cena-100%
1. Przez kryterium cena Zamawiający rozumie całkowity koszt brutto realizacji przedmiotu zamówienia podany przez Wykonawcę w Ofercie. Ocena punktowa zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:
najniższa cena
Liczba punków = ---------------------- x 100 pkt
cena oferty badanej
2. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. Cena Oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia z należnymi podatkami i opłatami oraz wszelkimi kosztami towarzyszącymi wykonaniu zamówienia. Cena oferty musi być podana w cenach netto i brutto w złotych polskich. W formularzu ofertowym Wykonawca obowiązany jest podać, również stawę podatku VAT.
5. Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku odmowy realizacji usługi przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może powierzyć wykonanie usługi Wykonawcy, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
1. Oferta powinna być czytelna.
2. Ofertę oraz wszystkie załączniki oferty podpisuje Wykonawca lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
4. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie lub uzupełnienie treści złożonej oferty. Oferta Wykonawcy, który nie odpowie na takie wezwanie lub odpowie w niewystarczający sposób zostanie odrzucona.
6. Ofertę należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będą brane pod uwagę.
9. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1. nie złożono żadnej oferty,
2. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że będzie można zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
X. INFORMACJA O SPOSOBIE POWIADOMIENIA O WYNIKACH PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną na adres e-mail podany w ofercie. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty drogą elektroniczną na adres e-mail podany w ofercie.
2. Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o szczegółach realizacji usługi.

Uwagi:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Żywiec, Rynek 2, 34-300 Żywiec, tel. 334754200, email: sekretariat@zywiec.pl
2. Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: ochronadanychosobowychffizywiec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z zapytaniem ofertowym w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza 130 tys. zł na podstawie:
a. obowiązku prawnego administratora wynikającego z przepisów ustawy z dn. 23.04.1964r. - Kodeks cywilny oraz ustawy z dn. 06.09.2001 o dostępie do informacji publicznej;
b. wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, wykraczających poza niezbędne, np. dodatkowe dane kontaktowe. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
4. Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanego celu przetwarzania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat od momentu poinformowania uczestników postępowania o wyłonieniu najlepszej oferty. Sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych 10 lat.
6. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania a także ich sprostowania (poprawiania).
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie miało wpływu na wybór oferty.

Kontakt:
VL UPOWAŻNIENIE DO KONTAKTOWANIA SIE Z WYKONAWCAMI JEST:
Pan Marek Kisilewicz - tel. 33 47 57 223 lub e-mail: marek.kisilewicz@zywiec.pl oraz Pani Agnieszka Węglarz - tel. 33 47 54 222 lub e-mail: agnieszka.weglarz@zywiec.pl, codziennie w dni robocze od godz. 09:00 do godz. 15:00

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.