Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Adama Mickiewicza 34
37-700 Przemyśl
powiat: Przemyśl
zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl
https://portal.smartpzp.pl/biosg/public/postepowanie?postepowanie=67543516
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania jednokrotnego oczyszczenia pasa drogi granicznej na odcinkach chronionych przez Placówkę SG w Ustrzykach Górnych i Stuposianach z pojedynczych drzew, wiatrołomów, krzewów, gęstych ostrężyn oraz traw, a także innych zarośli, na łącznej długości 5 936 m. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania jednokrotnego oczyszczenia pasa drogi granicznej na odcinkach chronionych przez Placówkę SG w Czarnej Górnej z pojedynczych drzew, wiatrołomów, krzewów, gęstych ostrężyn oraz traw, a także innych zarośli, na długości 14 640 m. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania jednokrotnego oczyszczenia pasa drogi granicznej na odcinkach chronionych przez Placówkę SG w Krościenku z pojedynczych drzew, wiatrołomów, krzewów, gęstych ostrężyn oraz traw, a także innych zarośli, na długości 16 374 m. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania jednokrotnego oczyszczenia pasa drogi granicznej na odcinkach chronionych przez Placówkę SG w Wojtkowej z pojedynczych drzew, wiatrołomów, krzewów, gęstych ostrężyn oraz traw, a także innych zarośli, na łącznej długości 11 441 m. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania trzykrotnego oczyszczenia pasa drogi granicznej na odcinkach chronionych przez Placówkę SG w Korczowej z pojedynczych drzew, wiatrołomów, krzewów, gęstych ostrężyn oraz traw, a także innych zarośli, na łącznej długości 1 862 m. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania trzy krotnego oczyszczenia pasa drogi granicznej na odcinkach chronionych przez Placówkę SG w Medyce z pojedynczych drzew, wiatrołomów, krzewów, gęstych ostrężyn oraz traw, a także innych zarośli, na długości 1 200 m. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 4 do SWZ.

CPV: 77211400-6, 77210000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00337091, 7/SBiON/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/biosg/public/postepowaniepostepowanie=67543516
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę SmartPZP, zapewniającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwaną dalej ,,Platformą". Platforma jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/biosg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Aby złożyć ofertę Wykonawca musi zarejestrować się na Platformie klikając przycisk ,,Załóż konto". Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postępowaniach wykorzystuje się już istniejące konto. Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca składa ofertę w zakładce ,,Oferty", gdzie po kliknięciu przycisku ,,Złóż ofertę" można wypełnić szczegóły oferty oraz załączyć załączniki (w tym m.in. wypełniony Formularz ofertowy oraz inne dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale XI sekcja A SWZ), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do założenia konta wymagany jest certyfikat kwalifikowany, wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub podpis zaufany, lub podpis osobisty. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: https://www.nccert.pl/kontakt.htm. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi profilu zaufanego można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/e-dowod/podpis-osobisty. Wykonawca rejestrując się na Platformie akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia - posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania: 1) w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje, b. przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, c. lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek. 2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP): a. zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), b. w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, c. oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca zamieszcza na Platformie uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z ,,wszytym podpisem" (typ wewnętrzny), przy czym: dokumenty w formacie ,,pdf" powinny być podpisane formatem PAdES; dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" powinny być podpisane formatem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Jeżeli dołączony dokument podpisany jest podpisem zewnętrznym (tzn. do pliku podpisanego tworzy się dodatkowy plik podpisu) i dokonana zostanie jakakolwiek zmiana tego dokumentu (np. zmiana treści dokumentu, zmiana nazwy pliku), podpis traci walor integralności. Dokument zmieniony nie jest wówczas dokumentem podpisanym. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, Ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl; w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, tj. Naczelnikiem Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, Ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732110, za pośrednictwem adresu e-mail: woi.biosg@strazgraniczna.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia; odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p.; ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu), dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.; w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają: na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do własnych danych osobowych; na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania własnych danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw); prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu, nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/biosg/public/postepowanie?postepowanie=67543516
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/biosg/public/postepowaniepostepowanie=67543516

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.