Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Analiza operatów wraz z przygotowaniem warunków oraz projektu modernizacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Analiza operatów wraz z przygotowaniem warunków oraz projektu modernizacji

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
powiat: nowomiejski
Tel.56 /472 42 12, fax 56 /472 42 22
zamowienia@powiat-nowomiejski.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Nowe Miasto Lubawskie
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.56 /472 42 12, f
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na realizację zadania: ,,Analiza operatów wraz
z przygotowaniem warunków oraz projektu modernizacji EGiB".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szczegółowej
analizy operatów technicznych i określeniu zakresu możliwości ich wykorzystania w
procesie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z przygotowaniem warunków
technicznych oraz projektu modernizacji EGiB:
1) Część I - dla 16 obrębów gminy Grodziczno,
2) Część II - dla 5 obrębów gminy Kurzętnik.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
odpowiednio:
1) dla części I - Przeprowadzenie szczegółowej analizy operatów technicznych i określenie
zakresu możliwości ich wykorzystania w procesie modernizacji ewidencji gruntów i
budynków wraz z przygotowaniem warunków technicznych oraz projektu modernizacji
dla 16 obrębów gminy Grodziczno - w załączniku nr 2 (szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia wraz z projektem umowy).
2) dla części II - Przeprowadzenie szczegółowej analizy operatów technicznych i określenie
zakresu możliwości ich wykorzystania w procesie modernizacji ewidencji gruntów i
budynków wraz z przygotowaniem warunków technicznych oraz projektu modernizacji
EGiB dla 5 obrębów gminy Kurzętnik - w załączniku nr 3 (szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia wraz z projektem umowy).
UWAGA !!!
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części.
3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie zgodnie z niniejszą umową i złożoną ofertą.
4. Zaleca się, aby wykonawcy pozyskali dla siebie na własną odpowiedzialność i ryzyko
wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowywaniu oferty oraz przy
zawieraniu umowy. Koszty z tym związane poniesie wykonawca.
5. Zamawiający informuje, że:
1) zgodnie z § 4 ust. 6 regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej
niż 130 000,00 złotych netto - wprowadzonego Uchwałą Nr 195/1244/2024 Zarządu
Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, analizie poddane zostają dwie nie podlegające
odrzuceniu - najkorzystniejsze oferty spośród złożonych ofert.
2) zgodnie z § 4 ust. 7 ww. regulaminu udzielania zamówień publicznych, oferty
niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia podlegają odrzuceniu. Decyzja
Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

Dokument nr: GM.272.2.4.2024

Składanie ofert:
Oferta może być złożona:
1) w formie pisemnej (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Zamawiającego tj. w Starostwie
Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim Ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto
Lubawskie,
2) e-mailem (zeskanowana oferta z podpisem) na adres zamowienia@powiat-
nowomiejski.pl.
Na kopercie/faksie/ w e-mailu należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i
adres Wykonawcy oraz napis:
Oferta cenowa na realizację zadania: ,,Analiza operatów wraz z przygotowaniem
warunków oraz projektu modernizacji EGiB".
8. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2024 r.

Wymagania:
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Na podstawie art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych niniejsze postępowanie nie podlega przepisom w/w ustawy.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
72316000-3 Usługi analizy danych,
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Postępowanie przeprowadzone jest w oparciu o regulamin udzielania zamówień
publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 złotych netto wprowadzony Uchwałą
Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim nr 195/1244/2024 z dnia 7 marca 2024 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (znajdujące się w formularzu
ofertowym), że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie kierownikiem prac w wykonaniu
zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych
funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, o których mowa art.43 ust. 2
ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne.
2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
3. Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Nowomiejski - Starostwo
Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim
przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie (dalej: Administrator).
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod
adresem email: iod@powiat-nowomiejski.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) przeprowadzenia postępowania mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty;
b) wykonania przez Zamawiającego spoczywających na nim obowiązków
wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym w
szczególności obowiązku przechowywania dokumentów zawierających dane
osobowe ww. Wykonawców przez okres wymagany prawem;
c) w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i
z którym Zamawiający zawrze umowę również w celach:
? wykonania zawartej z Wykonawcą umowy,
? wykonania przez Zamawiającego spoczywającego na nim jako na jednostce
sektora finansów publicznych obowiązku ustalenia, czy wszystkie roszczenia
Zamawiającego wynikające z zawartej umowy zostały zaspokojone a w razie ich
niezaspokojenia również w celu dochodzenia niezaspokojonych roszczeń
wynikających z zawartej umowy.
4) Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
a) wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia
działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
b) gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze;
5) Dostęp do Pani/Pana danych osobowych mają wyłącznie podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty
współpracujące w zakresie obsługi administracyjnej i informatycznej Starostwa
Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim.
6) Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
7) Dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania przez
Administratora dokumentacji w przedmiotowej sprawie w zakładowym archiwum
zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. (rozporządzenie Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych),
8) Przysługuje Pani/Panu, w przypadkach określonych przepisami, prawo dostępu do
treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych.
9) Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o
ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu
nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10) Podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia postępowania mającego
na celu wybór najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy pomiędzy Wykonawcą a
Powiatem Nowomiejskim w Nowym Mieście Lubawskim.
11) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji
międzynarodowych.
12) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.
13) W przypadku niepodania danych, Pani/Pana udział w postępowaniu prowadzonym w
celu wyboru Wykonawcy będzie niemożliwy.
4. W sytuacji gdy najkorzystniejsza oferta będzie znacząco przewyższała środki
zabezpieczone przez Zamawiającego w budżecie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość
przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z Wykonawcą który złoży najkorzystniejszą
ofertę.
5. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym,
możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w
postępowaniu uzyskał kolejna najwyższą liczbę punktów.
6. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów dodatkowych
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 1) oraz należy
dołączyć:
1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania
innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je
uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a
Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie
wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki etc.).
2) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem
kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym
(ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo
w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cenę podaną w ofercie (brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) Ilekroć w zapytaniu ofertowym jest mowa o cenie - należy przez to rozumieć cenę w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o
cenach towarów i usług.
3) Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową - musi więc obejmować wszystkie koszty
związane z realizacją zamówienia,
4) Ustawa z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - ten rodzaj wynagrodzenia określa art.
632 następująco:
§1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie
może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie
można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć,
wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może
podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
5) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia
nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego
w umowie.
6) W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do
zrealizowania niniejszego zamówienia wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu
zamówienia jak również w nim nie ujęte, a których wykonanie jest niezbędne dla
prawidłowego zrealizowania całości zamówienia.
7) Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia
okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym od
Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem
zamówienia, a także zalecane jest skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
3. Kryteria oceny i opis przyznawania punktacji:
1) Zamawiający stosuje jedno kryterium: cena - 100 %,
2) kryterium ,,cena" (C) - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę na formularzu oferty,
3) Sposób przyznania punktacji: Lp = (C min : C) * 100
gdzie:
Lp - liczba uzyskanych punktów
C min - cena najniższa spośród złożonych ofert,
C - cena zaoferowana przez Wykonawcę
4) Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.
5.
6.
7.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie
wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w projekcie umowy i zobowiązuje się
do jej podpisania, gdy zostanie wybrany na Wykonawcę niniejszego zamówienia
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
10. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca ( np.
potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce
składania ofert w terminie określonym w punkcie 8. Oferty, które wpłyną do Starostwa
Powiatowego w Nowym Mieście Lub. po terminie określonym w pkt 8 nie będą
rozpatrywane.
12. Zamawiający wyjaśni i poprawi w formularzu ofertowym:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z opisem zawartym w zapytaniu
ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
13. Poprawienie przez zamawiającego oczywistych omyłek pisarskich oraz rachunkowych i
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek nie wymaga uzyskania zgody
wykonawcy. Wykonawca może nie wyrazić zgody na poprawienie przez zamawiającego
innych omyłek polegających na niezgodności oferty z opisem zawartym w zapytaniu
ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Brak zgody Wykonawca musi
wnieść na piśmie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
14. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże do Wykonawcy
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zaproszenie do podpisania umowy.

Kontakt:
11. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Beata Widźgowska - e-mail:
zamowienia@powiat-nowomiejski.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.