Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stary Zamość
Stary Zamość 6
22-417 Stary Zamość
powiat: zamojski
Fax: 84 616 32 24, Tel.: 84 616 4231, tel. 84 616-42-43
gmina@staryzamosc.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Stary Zamość
Wadium: 2 000 zł
Nr telefonu: Fax: 84 616 32 24, T
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wierzba, gmina Stary Zamość".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w przedmiarach robót stanowiącymi Załączniki nr 7 i 7a do niniejszego ogłoszenia oraz dokumentacji projektowej.

Dokument nr: IT.7013.1.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3.06.2024 r. o godz. 12:30
w Urzędzie Gminy Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, sala konferencyjna, pokój nr 32.
Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 6 należy złożyć
w terminie do dnia 03.06.2024 r. r. do godz. 12:00 w Urzędzie Gminy Stary Zamość - sekretariat, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość. Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00-15:00. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
i godz. wpływu oferty w miejsce wskazane wyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 sierpnia 2024 roku.

Wymagania:
5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) wniesienie wadium przetargowego w formie pieniężnej - przelewem,
w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych, 00/100), przed upływem terminu określonego w pkt. 10, zalecane jest dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium,
2) złożenie wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1), przed upływem terminu określonego w pkt. 10.
6. Oferta powinna zawierać:
1) formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1),
2) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z dopiskiem za zgodność ze stanem faktycznymi podpisem osoby posiadającej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (wzór stanowi załącznik
nr 2 do ogłoszenia),
4) oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych RODO, jeśli dotyczy Wykonawcy(wzór stanowi załącznik nr 3),
5) kosztorysy ofertowe szt. 2 (według przedmiarów załącznik nr 7 i 7a),
6) potwierdzenie dokonania przelewu wadium(zalecane).
7. Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
8. Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia:
1) Nazwa, adres, numer telefonu, faksu, adres e-mail Wykonawcy,
2) Gmina Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość,
3) OFERTA: Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wierzba, gmina Stary Zamość
4) Nie otwierać przed dniem 03.06.2024 r. do godz. 12:30.
9. Oferta winna być podpisana zgodnie z wpisem w KRS lub Ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
12. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie
o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, w kopercie oznaczonej jak w pkt. 8 z dodatkowym oznaczeniem ,,ZMIANA".
13. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
14. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=413 informacje dotyczące nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz oferowanych przez nich cen.
15. Oferty złożone po terminie, o którym mowa w pkt. 10, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
16. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium przetargowego przed upływem terminu określonego w pkt. 10, zostanie odrzucona.
17. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zawierała wypełnionego i prawidłowo podpisanego formularza ofertowego (załącznik nr 1), zostanie odrzucona.
18. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą jest możliwe tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium lub wniesieniem nowego wadium.
19. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) Oczywiste omyłki pisarskie,
2) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym pisemnie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
20. Oferta Wykonawcy, który nie zgodzi się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt. 19, zostanie odrzucona.
21. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta nie będzie zawierała dokumentów wymienionych w pkt. 6, ppkt. od 2) do 5) do ich uzupełnienia
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni. Wykonawca, który nie uzupełni oferty w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania.
22. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następującego kryterium oceny ofert: Cena (Waga 100%).
23. Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt., każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą
(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:

Cena oferty najtańszej nie podlegającej odrzuceniu
Liczba punktów oferty badanej = ---------------------- ----------------------------------------- x 100
Cena oferty badanej
24. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, a także zamieści te informacje na własnej stronie internetowej: https: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=413
25. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
26. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o terminie podpisania umowy.
27. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy), o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
28. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
29. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny lub unieważnić postępowanie.
30. Ponadto Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) w postępowaniu nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
2) oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający będzie mógł zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone będzie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
31. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, a także zamieści te informacje na własnej stronie internetowej: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=413
32. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy.
33. Informację o udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=413
34. Na wykonane roboty, stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się z dniem dokonania przez Zamawiającego bezusterkowego odbioru końcowego robót.
35. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. Bieg terminu, po upływie którego wygasają uprawnienia z tytułu gwarancji, rozpoczyna się z dniem dokonania przez Zamawiającego protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót.
36. Wymagania dotyczące wadium.
1) Wadium w wysokości 2000 zł (dwa tysiące złotych 00/100) musi być wniesione w formie pieniężnej. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego - Gminy Stary Zamość, nr: 18 9610 0002 0020 0420 2012 0014
z adnotacją ,,Wadium przetargowe: ,,Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wierzba, gmina Stary Zamość. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium.
2) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się kwotę wyznaczonego wadium, która przed upływem terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
3) Wykonawca powinien dokonać przelewu środków pieniężnych ze stosownym wyprzedzeniem, uwzględniając ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych.
4) Gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w terminie, a oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu.
5) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą
(30 dni od wyznaczonej daty jej złożenia). W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą wymagane jest przedłużeniem okresu ważności wadium.
6) Zamawiający zwróci Wykonawcom wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
38. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub drogą elektroniczną.
39. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. 6, w tym oświadczeń (Załączniki nr 2 i nr 3), pełnomocnictwa oraz uzupełnień, składanych na wezwanie Zamawiającego.
40. W korespondencji elektronicznej związanej z niniejszym postępowaniem
w tytule wiadomości e-mail przesyłanej na poniższy adres Zamawiającego: zamowienia@staryzamosc.pl należy wpisać następującą treść: ,,Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wierzba, gmina Stary Zamość

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stary Zamość.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail:inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p. Bożena Starzyńska (tel. 84 616-42-43), p. Janusz Czarny (tel. 84 616-42-31).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.