Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont kuchni Szkoły

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kuchni Szkoły

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 11 w Oświęcimiu
ul. Słowackiego 2a
32-600 Oświęcim
powiat: oświęcimski
tel. 33 844 56 91/92, tel. 33 844 56 91/92
a.woznica@sp11oswiecim.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 844 56 91/92
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Opis przedmiotu planowanego zamówienia:
1. Remont kuchni Szkoły Podstawowej nr 11 w Oświęcimiu w ramach modułu 3 wieloletniego
programu rządowego ,,Posiłek w szkole i w domu"- wsparcie na lata 2024-2028.
Szczegółowy zakres robót obejmuje:
- skucie i utylizacja płytek ściennych i podłogowych,
- demontaż lamp, montaż 6 szt. lamp ledowych, natynkowych 120 x 60 cm,
- wykonanie podejścia pod piec konwekcyjny z wymianą instalacji wodnej ok. 10mb i kanalizacyjnej
ok. 5mb,
- montaż bojlera gazowego ,
- montaż 4 taboretów gazowych wraz z wykonaniem nowej instalacji gazowej ok. 11mb,
- płytkowanie podłogi ok. 45m? oraz ścian ok. 65m?,
- przygotowanie podłoża i dwukrotne malowanie ścian i sufitów ok. 65m?.
Zamawiający uzależnia udzielenie zamówienia oraz jego ostateczny zakres od pozytywnego
rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie, w ramach programu ,,Posiłek w szkole i w domu".

Dokument nr: SP11.201.7.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę cenową można złożyć najpóźniej do dnia 3 czerwca 2024r. do godz. 13.00 w Szkole
Podstawowej nr 11 w Oświęcimiu, Ul. Słowackiego 2a, w sekretariacie lub przesłać mailem na adres:
a.woznica@sp11oswiecim.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji prac:
1. Zamawiający przewiduje zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 19 lipca 2024r.
2. W przypadku otrzymania dofinansowania Zamawiający niezwłocznie podpisze umowę i udostępni
plac budowy od dnia 24 czerwca 2024r.

Wymagania:
III. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym m.
innymi:
- roboty zabezpieczające oraz inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
- wywóz materiałów i sprzętu pochodzącego z demontażu, ponoszenie kosztów składowania na
wysypisku odpadów oraz utylizacji.
Wykonawca winien przed wyceną ofertową zapoznać się z przedmiotem zamówienia
V. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia na wykonane roboty wynosi 36
miesięcy, na oprawy oświetleniowe - 60 m-cy, na bojler gazowy - 24 m-ce, od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót i podpisania bez uwag protokołu końcowego.
VI. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia:
1. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zadanie, zgodnie z obowiązującymi warunkami
technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, prawem budowlanym, sztuką inżynierską,
przepisami BHP, p- poż. oraz bieżącymi zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego.
2. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia oraz montowane oprawy oświetleniowe muszą
odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie
określonym w ustawie Prawo Budowlane oraz wymogom co do jakości.
3. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodąZamawiającego.
4. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osobę posiadającą
odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac. Za koordynację robót
i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy.
5. Zamawiający nie zapewnia punktów poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów
potrzebnych do realizacji zamówienia.
6. Odbiór końcowy przedmiotu umowy dokonany zostanie w terminie do 7 dni roboczych od daty
zgłoszenia gotowości do odbioru robót.
7. W trakcie odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wymagane atesty
i certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi dla użytych materiałów
i zainstalowanych opraw oświetleniowych oraz bojlera.
8. Z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku
odbioru, jak również terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w toku odbioru wad.
9. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi w formie jednej faktury końcowej.
10. Faktura końcowa zostanie wystawiona po protokolarnym końcowym odbiorze robót dokonanym
przez Zamawiającego.
11. Faktura płatna będzie w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:
1. Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli jej wykonanie nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. W wypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia za część
umowy wykonaną do daty odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, którego wartość została
ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych z następujących tytułów:
a) za zwłokę w wykonaniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w wysokości 0,5%
wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki,
b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie rękojmi w wysokości 0,5% wartości
wynagrodzenia umownego wskazanego w umowie za każdy dzień zwłoki, licząc od daty
wyznaczonej przez Zamawiającego na usunięcie wad,
c) za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
w wysokości 20% wynagrodzenia umownego wskazanego w umowie,
d) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w wysokości 20% wynagrodzenia
umownego wskazanego w umowie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych z należnego Wykonawcy
wynagrodzenia.
5. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
6. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zamówienia.
7. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności i długów wynikających z zawartej umowy na osoby
trzecie bez zgody Zamawiającego.
8. W sprawach związanych z wykonaniem umowy, spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca
siedziby Zamawiającego.
9. W umowie zostaną zawarte wszelkie postanowienia, o których mowa w punktach
od II - VII zaproszenia.IX. Opis sposobu obliczenia ceny;
Wykonawca winien podać cenę ofertową w PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz
z podatkiem od towarów i usług VAT. Wartość ta stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe brutto
Wykonawcy niepodlegające waloryzacji w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
X. Kryteria oceny oferty cenowej.
Kryteria oceny ofert: cena ofertowa brutto - 100%.
Cena ofertowa winna obejmować pełny zakres robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie
okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
XI. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca winien złożyć:
a) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -
w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty złożenia formularza ofertowego.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO" informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych (dalej jako: ,,Administrator") jest Szkoła Podstawowa z
Oddziałami Sportowymi nr 11 im. Mikołaja Kopernika z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. Juliu-
sza Słowackiego 2a, 32-600 Oświęcim, telefon/fax: 33 844 56 91, e-mail: sekreta-
riat@sp11oswiecim.pl, REGON: 070431814, NIP: 549-10-25-821.
2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora
Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych - Panią
Patrycją Hładoń, w następujących formach: za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła-
jąc informację na adres e-mail: patrycja@informtics.jaworzno.pl lub listownie i osobiście pod
adresem siedziby Administratora lub telefonicznie pod numerem: 668416144.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wybrania najkorzystniejszej oferty oraz w
przypadku wyboru Państwa oferty w celu realizacji warunków zawieranych umów; wykonania
ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywa-
nia faktur oraz innych dokumentów księgowych, udostępniania danych tzw. uprawnionym pod-
miotom w tym do sądu lub prokuratury); dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewy-
konania lub nienależytego wykonania zawartej umowy.
4. Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne
do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (prze-
twarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w
związku z przepisami prawa, w szczególności podatkowego i cywilnego.
5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tylko i wyłącznie jeśli są podmio-
tami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych. Państwa
dane osobowe pozyskane w związku z zapytaniem ofertowym/przetargiem/konkursem oferto-
wym będą przetwarzane przez Zamawiającego wyłącznie w celu złożenia w/w oferty cenowej,w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw (w tym roszczeń) wią-
żących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów
prawa.
6. Jeśli dane osobowe nie zostały pozyskane przez Administratora danych bezpośrednio od Pań-
stwa, to dane osobowe w zakresie, m.in.: dane identyfikacyjne, dane teleadresowe, inne dane
mogły zostać pozyskane przez Administratora od podmiotów składających ofertę.
7. Państwa dane osobowe będą przechowywane w zgodnym z przepisami powszechnie obowiązu-
jącego prawa przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania ofertowego, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8. Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do spro-
stowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy
przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z prze-
pisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania
danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
9. Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych oso-
bowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodar-
czy.
11. Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy dopełnieniu obowiązków informacyjnych
wynikających z art. 13 i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku ze złożoną ofertą i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
12. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci podczas pozyskiwania danych osobowych na po-
trzeby konkretnej oferty są zobowiązani przez Zamawiającego do wypełnienia obowiązku in-
formacyjnego w imieniu swoim i Zamawiającego względem osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio pozyskali.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Anna Woźnica - kierownik gospodarczy SP nr 11, tel. 33 844 56 91/92.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.