kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kuchni Szkoły |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 11 w Oświęcimiu ul. Słowackiego 2a 32-600 Oświęcim powiat: oświęcimski tel. 33 844 56 91/92, tel. 33 844 56 91/92 a.woznica@sp11oswiecim.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Oświęcim |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 844 56 91/92 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej Opis przedmiotu planowanego zamówienia: 1. Remont kuchni Szkoły Podstawowej nr 11 w Oświęcimiu w ramach modułu 3 wieloletniego programu rządowego ,,Posiłek w szkole i w domu"- wsparcie na lata 2024-2028. Szczegółowy zakres robót obejmuje: - skucie i utylizacja płytek ściennych i podłogowych, - demontaż lamp, montaż 6 szt. lamp ledowych, natynkowych 120 x 60 cm, - wykonanie podejścia pod piec konwekcyjny z wymianą instalacji wodnej ok. 10mb i kanalizacyjnej ok. 5mb, - montaż bojlera gazowego , - montaż 4 taboretów gazowych wraz z wykonaniem nowej instalacji gazowej ok. 11mb, - płytkowanie podłogi ok. 45m? oraz ścian ok. 65m?, - przygotowanie podłoża i dwukrotne malowanie ścian i sufitów ok. 65m?. Zamawiający uzależnia udzielenie zamówienia oraz jego ostateczny zakres od pozytywnego rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie, w ramach programu ,,Posiłek w szkole i w domu". Dokument nr: SP11.201.7.2024 Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty. Ofertę cenową można złożyć najpóźniej do dnia 3 czerwca 2024r. do godz. 13.00 w Szkole Podstawowej nr 11 w Oświęcimiu, Ul. Słowackiego 2a, w sekretariacie lub przesłać mailem na adres: a.woznica@sp11oswiecim.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji prac: 1. Zamawiający przewiduje zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 lipca 2024r. 2. W przypadku otrzymania dofinansowania Zamawiający niezwłocznie podpisze umowę i udostępni plac budowy od dnia 24 czerwca 2024r. Wymagania: III. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym m. innymi: - roboty zabezpieczające oraz inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, - wywóz materiałów i sprzętu pochodzącego z demontażu, ponoszenie kosztów składowania na wysypisku odpadów oraz utylizacji. Wykonawca winien przed wyceną ofertową zapoznać się z przedmiotem zamówienia V. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy, na oprawy oświetleniowe - 60 m-cy, na bojler gazowy - 24 m-ce, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania bez uwag protokołu końcowego. VI. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zadanie, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, prawem budowlanym, sztuką inżynierską, przepisami BHP, p- poż. oraz bieżącymi zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego. 2. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia oraz montowane oprawy oświetleniowe muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo Budowlane oraz wymogom co do jakości. 3. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodąZamawiającego. 4. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 5. Zamawiający nie zapewnia punktów poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. 6. Odbiór końcowy przedmiotu umowy dokonany zostanie w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. 7. W trakcie odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wymagane atesty i certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi dla użytych materiałów i zainstalowanych opraw oświetleniowych oraz bojlera. 8. Z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak również terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w toku odbioru wad. 9. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi w formie jednej faktury końcowej. 10. Faktura końcowa zostanie wystawiona po protokolarnym końcowym odbiorze robót dokonanym przez Zamawiającego. 11. Faktura płatna będzie w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy: 1. Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli jej wykonanie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. W wypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia za część umowy wykonaną do daty odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, którego wartość została ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych z następujących tytułów: a) za zwłokę w wykonaniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie rękojmi w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia umownego wskazanego w umowie za każdy dzień zwłoki, licząc od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na usunięcie wad, c) za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wynagrodzenia umownego wskazanego w umowie, d) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w wysokości 20% wynagrodzenia umownego wskazanego w umowie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 5. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego. 6. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 7. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności i długów wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. 8. W sprawach związanych z wykonaniem umowy, spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. 9. W umowie zostaną zawarte wszelkie postanowienia, o których mowa w punktach od II - VII zaproszenia.IX. Opis sposobu obliczenia ceny; Wykonawca winien podać cenę ofertową w PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z podatkiem od towarów i usług VAT. Wartość ta stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe brutto Wykonawcy niepodlegające waloryzacji w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. X. Kryteria oceny oferty cenowej. Kryteria oceny ofert: cena ofertowa brutto - 100%. Cena ofertowa winna obejmować pełny zakres robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. XI. Opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca winien złożyć: a) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. XII. Termin związania ofertą. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty złożenia formularza ofertowego. Uwagi: Ochrona danych osobowych. Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO" informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych (dalej jako: ,,Administrator") jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 11 im. Mikołaja Kopernika z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. Juliu- sza Słowackiego 2a, 32-600 Oświęcim, telefon/fax: 33 844 56 91, e-mail: sekreta- riat@sp11oswiecim.pl, REGON: 070431814, NIP: 549-10-25-821. 2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych - Panią Patrycją Hładoń, w następujących formach: za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła- jąc informację na adres e-mail: patrycja@informtics.jaworzno.pl lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora lub telefonicznie pod numerem: 668416144. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wybrania najkorzystniejszej oferty oraz w przypadku wyboru Państwa oferty w celu realizacji warunków zawieranych umów; wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywa- nia faktur oraz innych dokumentów księgowych, udostępniania danych tzw. uprawnionym pod- miotom w tym do sądu lub prokuratury); dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewy- konania lub nienależytego wykonania zawartej umowy. 4. Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (prze- twarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z przepisami prawa, w szczególności podatkowego i cywilnego. 5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tylko i wyłącznie jeśli są podmio- tami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych. Państwa dane osobowe pozyskane w związku z zapytaniem ofertowym/przetargiem/konkursem oferto- wym będą przetwarzane przez Zamawiającego wyłącznie w celu złożenia w/w oferty cenowej,w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw (w tym roszczeń) wią- żących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. 6. Jeśli dane osobowe nie zostały pozyskane przez Administratora danych bezpośrednio od Pań- stwa, to dane osobowe w zakresie, m.in.: dane identyfikacyjne, dane teleadresowe, inne dane mogły zostać pozyskane przez Administratora od podmiotów składających ofertę. 7. Państwa dane osobowe będą przechowywane w zgodnym z przepisami powszechnie obowiązu- jącego prawa przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania ofertowego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 8. Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do spro- stowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z prze- pisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych 9. Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych oso- bowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy. 10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodar- czy. 11. Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy dopełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z art. 13 i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku ze złożoną ofertą i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 12. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci podczas pozyskiwania danych osobowych na po- trzeby konkretnej oferty są zobowiązani przez Zamawiającego do wypełnienia obowiązku in- formacyjnego w imieniu swoim i Zamawiającego względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskali. Kontakt: Osoba do kontaktu: Anna Woźnica - kierownik gospodarczy SP nr 11, tel. 33 844 56 91/92. |
© eurobudowa.pl 2004-2024