Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa odcinka drogi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa odcinka drogi

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dobroń
11 Listopada 9
95-082 Dobroń
powiat: pabianicki
43 6772130
sekretariat@dobron.ug.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Dobroń
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 43 6772130
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E Ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych, obejmującej swoim zakresem 2 następujące zadania:
1) Zadanie 1
Przebudowa drogi gminnej nr 108057E ulicy Lipowej od drogi wojewódzkiej nr 482 (ul. Pabianickiej) w m. Chechło Drugie do skrzyżowania z Ul. Kosobudzką i Ul. Mokrą w m. Chechło Drugie, gm. Dobroń - w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zakres rzeczowy inwestycji, jak również wymagania dotyczące zaprojektowania i wykonania robót budowlanych zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do SWZ. Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych.
Realizacja tego zadania jest podzielona na dwa etapy:
a) etap 1 - wykonanie dokumentacji projektowej, sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
b) etap 2 - wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
2) Zadanie 2
Przebudowa dróg gminnych obejmująca:
a) Na powierzchni około 6450 m2 w 3 wskazanych poniżej lokalizacjach, na terenie gm. Dobroń, wykonanie z masy asfaltobetonowej nakładek na istniejących drogach o nawierzchni bitumicznej wg następującej technologii:
- dokonanie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót przygotowawczych i oznakowanie dróg w miejscu prowadzenia planowanych prac,
- frezowanie nawierzchni w celu wyrównania,
- oczyszczenie i wyrównanie miejsc z usunięciem rumoszu z pasa drogowego,
- skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
- mechaniczne wyrównanie nawierzchni masa bitumiczną,
- regulacja włazów i skrzynek do zasuw,
- skropienie między warstwowe emulsją asfaltową,
- rozścielenie mechaniczne mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa o grubości 5 cm po zagęszczeniu,
- zagęszczenie ułożonej mieszanki,
- skropienie bitumem krawędzi,
- podsypanie poboczy tłuczniem drogowym,
- przeprowadzenie wymaganych pomiarów.
Lokalizacje:
1) dz. nr ewid. 515, obręb geod. Mogilno Duże,
2) dz. nr ewid. 474, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
3) dz. nr ewid. 303, obręb geod. Orpelów.
b) Na powierzchni około 12000 m2 w 10 wskazanych poniżej lokalizacjach, na drogach o nawierzchni szutrowej na terenie gm. Dobroń, wykonanie nakładek z masy asfaltobetonowej wg następującej technologii:
- dokonanie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót przygotowawczych i oznakowanie dróg w miejscu prowadzenia planowanych prac,
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy,
- mechaniczne rozłożenie wyrównania z tłucznia drogowego,
- skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
- mechaniczne wyrównanie nawierzchni masą bitumiczna warstwa wiążąca 4 cm ,
- regulacja włazów i skrzynek do zasuw,
- skropienie między warstwowe emulsją asfaltową,
- rozścielenie mechaniczne mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa o grubości 5 cm po zagęszczeniu,
- zagęszczenie ułożonej mieszanki,
- skropienie bitumem krawędzi,
- podsypanie i zagęszczenie poboczy tłuczniem drogowym,
- przeprowadzenie wymaganych pomiarów.
- uzupełnienie oznakowania A-7.
Lokalizacje:
1) dz. nr ewid. 7/1, obręb geod. Wymysłów Francuski,
2) dz. nr ewid. 132/4, obręb geod. Wymysłów Francuski,
3) dz. nr ewid. 44, obręb geod. Chechło Drugie,
4) dz. nr ewid. 708, 694/13, 694/15, 695, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
5) dz. nr ewid. 15, obręb geod. Dobroń Mały,
6) dz. nr ewid. 278/6, obręb geod. Dobroń Mały
7) dz. nr ewid. 905/2, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
8) dz. nr ewid. 3/1, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
9) dz. nr ewid. 183/23, obręb geod. Dobroń Mały,
10) dz. nr ewid. 449/9, obręb geod. Dobroń Poduchowny.
c) Na powierzchni około 10500 m2 w 4 wskazanych poniżej lokalizacjach, na drogach o nawierzchni asfaltowej na terenie gm. Dobroń, wykonanie przebudowy dróg wg następującej technologii:
- dokonanie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót przygotowawczych i oznakowanie dróg w miejscu prowadzenia planowanych prac,
- miejscowe frezowanie mechaniczne w celu wyrównania istniejącej podbudowy,
- miejscowe rozebranie istniejącej nawierzchni,
- miejscowe wykorytowanie pod nawierzchnie drogowe,
- stabilizacja koryta przy użyciu zespołu stabilizacji gruntu,
- mechaniczne rozłożenie i wyrównanie z tłucznia drogowego,
- skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
- mechaniczne rozłożenie i wyrównanie nawierzchni masy bitumicznej warstwa wiążąca 5 cm,
- regulacja włazów i skrzynek do zasuw,
- skropienie między warstwowe emulsją asfaltową,
- rozścielenie mechaniczne mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu,
- zagęszczenie ułożonej mieszanki,
- skropienie bitumem krawędzi,
- podsypanie i zagęszczenie poboczy tłuczniem drogowym,
- przeprowadzenie wymaganych pomiarów.
Lokalizacje:
1) dz. nr ewid. 120/6, obręb geod. Dobroń Mały,
2) dz. nr ewid. 180, obręb geod. Dobroń Mały,
3) dz. nr ewid. 256/1, obręb geod. Dobroń Mały,
4) dz. nr ewid. 515, obręb geod. Mogilno Duże.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) organizację placu budowy,
2) sporządzenie uproszczonego projektu organizacji ruchu i oznakowania miejsc wykonywania prac remontowych,
3) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego.
4) materiał, destrukt, rumosz asfaltowo bitumiczny uzyskany z frezowania i oczyszczania miejsc naprawy stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony w miejsce przez niego wskazane,
5) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek),
6) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,
7) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,
8) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.

CPV: 45233120-6, 45233140-2,45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00337556, 271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a7d2448-1822-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
1) drogą elektroniczną na adres: sekretariat@dobron.ug.gov.pl;
2) przy użyciu Platformy e-Zamówienia - poprzez stronę internetową postępowania;
3) przy użyciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: sekretariat@dobron.ug.gov.pl.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
13. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając z platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1); zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dobroń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: biuro@koordynator.bhp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych, obejmującej swoim zakresem 2 następujące zadania:
1) Zadanie 1
Przebudowa drogi gminnej nr 108057E ulicy Lipowej od drogi wojewódzkiej nr 482 (ul. Pabianickiej) w m. Chechło Drugie do skrzyżowania z ul. Kosobudzką i ul. Mokrą w m. Chechło Drugie, gm. Dobroń - w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zakres rzeczowy inwestycji, jak również wymagania dotyczące zaprojektowania i wykonania robót budowlanych zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do SWZ. Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych.
Realizacja tego zadania jest podzielona na dwa etapy:
a) etap 1 - wykonanie dokumentacji projektowej, sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
b) etap 2 - wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
2) Zadanie 2
Przebudowa dróg gminnych obejmująca:
a) Na powierzchni około 6450 m2 w 3 wskazanych poniżej lokalizacjach, na terenie gm. Dobroń, wykonanie z masy asfaltobetonowej nakładek na istniejących drogach o nawierzchni bitumicznej wg następującej technologii:
- dokonanie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót przygotowawczych i oznakowanie dróg w miejscu prowadzenia planowanych prac,
- frezowanie nawierzchni w celu wyrównania,
- oczyszczenie i wyrównanie miejsc z usunięciem rumoszu z pasa drogowego,
- skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
- mechaniczne wyrównanie nawierzchni masa bitumiczną,
- regulacja włazów i skrzynek do zasuw,
- skropienie między warstwowe emulsją asfaltową,
- rozścielenie mechaniczne mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa o grubości 5 cm po zagęszczeniu,
- zagęszczenie ułożonej mieszanki,
- skropienie bitumem krawędzi,
- podsypanie poboczy tłuczniem drogowym,
- przeprowadzenie wymaganych pomiarów.
Lokalizacje:
1) dz. nr ewid. 515, obręb geod. Mogilno Duże,
2) dz. nr ewid. 474, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
3) dz. nr ewid. 303, obręb geod. Orpelów.
b) Na powierzchni około 12000 m2 w 10 wskazanych poniżej lokalizacjach, na drogach o nawierzchni szutrowej na terenie gm. Dobroń, wykonanie nakładek z masy asfaltobetonowej wg następującej technologii:
- dokonanie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót przygotowawczych i oznakowanie dróg w miejscu prowadzenia planowanych prac,
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy,
- mechaniczne rozłożenie wyrównania z tłucznia drogowego,
- skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
- mechaniczne wyrównanie nawierzchni masą bitumiczna warstwa wiążąca 4 cm ,
- regulacja włazów i skrzynek do zasuw,
- skropienie między warstwowe emulsją asfaltową,
- rozścielenie mechaniczne mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa o grubości 5 cm po zagęszczeniu,
- zagęszczenie ułożonej mieszanki,
- skropienie bitumem krawędzi,
- podsypanie i zagęszczenie poboczy tłuczniem drogowym,
- przeprowadzenie wymaganych pomiarów.
- uzupełnienie oznakowania A-7.
Lokalizacje:
1) dz. nr ewid. 7/1, obręb geod. Wymysłów Francuski,
2) dz. nr ewid. 132/4, obręb geod. Wymysłów Francuski,
3) dz. nr ewid. 44, obręb geod. Chechło Drugie,
4) dz. nr ewid. 708, 694/13, 694/15, 695, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
5) dz. nr ewid. 15, obręb geod. Dobroń Mały,
6) dz. nr ewid. 278/6, obręb geod. Dobroń Mały
7) dz. nr ewid. 905/2, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
8) dz. nr ewid. 3/1, obręb geod. Dobroń Poduchowny,
9) dz. nr ewid. 183/23, obręb geod. Dobroń Mały,
10) dz. nr ewid. 449/9, obręb geod. Dobroń Poduchowny.
c) Na powierzchni około 10500 m2 w 4 wskazanych poniżej lokalizacjach, na drogach o nawierzchni asfaltowej na terenie gm. Dobroń, wykonanie przebudowy dróg wg następującej technologii:
- dokonanie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót przygotowawczych i oznakowanie dróg w miejscu prowadzenia planowanych prac,
- miejscowe frezowanie mechaniczne w celu wyrównania istniejącej podbudowy,
- miejscowe rozebranie istniejącej nawierzchni,
- miejscowe wykorytowanie pod nawierzchnie drogowe,
- stabilizacja koryta przy użyciu zespołu stabilizacji gruntu,
- mechaniczne rozłożenie i wyrównanie z tłucznia drogowego,
- skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
- mechaniczne rozłożenie i wyrównanie nawierzchni masy bitumicznej warstwa wiążąca 5 cm,
- regulacja włazów i skrzynek do zasuw,
- skropienie między warstwowe emulsją asfaltową,
- rozścielenie mechaniczne mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu,
- zagęszczenie ułożonej mieszanki,
- skropienie bitumem krawędzi,
- podsypanie i zagęszczenie poboczy tłuczniem drogowym,
- przeprowadzenie wymaganych pomiarów.
Lokalizacje:
1) dz. nr ewid. 120/6, obręb geod. Dobroń Mały,
2) dz. nr ewid. 180, obręb geod. Dobroń Mały,
3) dz. nr ewid. 256/1, obręb geod. Dobroń Mały,
4) dz. nr ewid. 515, obręb geod. Mogilno Duże.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) organizację placu budowy,
2) sporządzenie uproszczonego projektu organizacji ruchu i oznakowania miejsc wykonywania prac remontowych,
3) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego.
4) materiał, destrukt, rumosz asfaltowo bitumiczny uzyskany z frezowania i oczyszczania miejsc naprawy stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony w miejsce przez niego wskazane,
5) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek),
6) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,
7) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,
8) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 8 000 000,00 zł (słownie: osiem milionów złotych);
Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada odpowiednie ubezpieczenia(e).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 8 000 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów złotych) lub dwie roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 8 000 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów złotych), obejmujące swoim zakresem rzeczowym wykonanie budowy/rozbudowy/przebudowy drogi, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeśli przedłoży wykaz robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami, że roboty te zostały wykonane należycie.
b) zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - kierownik budowy.
Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz kierownika budowy Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedłoży wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdziale VII ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ;
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, nie mniejszej niż określona w rozdziale VII ust. 1 pkt 3 SWZ wraz z potwierdzeniem opłaty ubezpieczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2b do SWZ oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-06

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.