Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja /remont sieci dróg gminnych wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja /remont sieci dróg gminnych wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lipinki
Lipinki 53
38-305 Lipinki
powiat: gorlicki
134477021
urzad@gminalipinki.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497
Województwo: małopolskie
Miasto: Lipinki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 134477021
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja/remont dróg gminnych w miejscowości , Wójtowa, Rozdziele, Pagorzyna i Lipinki oraz budowa drogi wewnętrznej w m. Wójtowa - etap II. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Remont drogi gminnej nr 271204K "Wójtowa - Zagrody" w m. Wójtowa w km 0+743 - km 0+993
2) Remont drogi gminnej nr 271206K "Wójtowa - Do Przybyły" w m. Wójtowa w km 0+120 - km 0+550
3) Remont drogi gminnej nr 270713K "Granice -Sośniny" w m. Wójtowa w km lok. 0+000 - 0+340
4) Remont drogi gminnej 271 203 K "Wójtowa - Kiełtykówka" w m. Wójtowa w ok. 0+648 - km 0+894.
5) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Wieży" w m. Wójtowa w km 0+000 - km 0+200
6) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Czeluśniak" w m. Wójtowa w km 0+010 - km 0+310
7) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Reginy" w m. Wójtowa w km 0+104 - km 0+360 oraz Budowa drogi "Do Reginy" w km 0+000 - km 0+104 - etap II
8) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Piechowskiej" w m. Rozdziele w km 0+000 - km 0+080
9) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Karpia" w m. Rozdziele w km 0+000 - km 0+080
10) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Na Cmentarz" w m. Rozdziele w km 0+000 - km 0+095
11) Remont drogi gminnej nr 270730 K "Koło Śmietnika" w km 0+000 - km 0+270 w m. Pagorzyna.
12) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Kusiak - Lichoń" w m. Pagorzyna w km 0+000 - km 0+094
13) Remont drogi gminnej nr 270724 K "Skałbówka - Ślusarczyk" w km 0+666 - km 0+986 w m. Pagorzyna.
14) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) w m. Pagorzyna w km 0+000 - km 0+222
15) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Dedy" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+325
16) Remont drogi gminnej nr 271211 K "Sochacz I, II" w km 0+000 - km 0+100 w m. Lipinki
17) Remont drogi gminnej nr 271215 K "Rola" w km 0+000 - 0+064 oraz w km 0+068 - 0+500 w m. Lipinki
18) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Piroga" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+097
19) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Ślusarz " w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+260
20) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Cieśla" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+130
21) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Gawlak " w m. Lipinki w km0+300 - 0+365
22) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Cionek" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+245
23) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "k. tartaku Słowik" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+106
24) Remont drogi gminnej nr 271213 K "Do Olbrycha" w km 0+205 - km 0+483 w m. Lipinki
25) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Jurasz, Wędrychowicz" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+150
26) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Waląg/Wenc" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+044
27) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Bogdan (Korwaś)" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+100
Modernizacja/remont dróg gminnych w miejscowości Kryg, Bednarka i Bednarskie (przysiółek).Zakres zamówienia obejmuje:
28) Remont drogi gminnej 271229 K "Do Karpia - Migacz" w km 0+000 - km 0+530 w m. Kryg
29) Remont drogi gminnej 271224 K "Do Kosiby" w km 0+000 - km 0+340 w m. Kryg
30) Remont drogi gminnej 271232 K "Busiówka" w km1+050 - km 1+320 w m. Kryg
31) Remont drogi gminnej 271226K "Walczykówka - Radwański" w km 0+200 - km 0+480 w m. Kryg
32) Remont drogi wewnętrznej w km 0+210 - km 0+390 w m. Kryg
33) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Ludwinówka" w km 0+200 - km 0+512 w m. Kryg
34) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Bagnicki" w km 0+000 - 0+200 w m. Kryg
35) Remont drogi gminnej 271228 K "Świniarki - Guzowski" w km 1+030 - km 1+220 w m. Kryg
36) Remont drogi gminnej 271227 K "Do Mazura" w km 0+000 - km 0+100 w m. Kryg
37) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Cygana" w km 0+007 - km 0+337 w m. Kryg
38) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Koło szkoły" w km 0+000 - km 0+116 w m. Kryg
39) Remont drogi gminnej 270708 K "Jedle II" w km 0+080 - km 0+380 w m. Kryg
40) Remont drogi gminnej 270720 K "Bednarka - Bednarskie" w km 2+867 - km 3+067 , w km 0+000 - 0+500 w m. Bednarka
41) Remont drogi gminnej nr 270723 K "Bednarskie - Do Czechowicza" w m. Bednarka w km 0+000 - ok 0+230
42) Remont drogi gminnej nr 270722 K "Bednarskie k/sklepu" w m. Bednarka w km 0+000 - ok 0+100
43) Remont drogi gminnej nr 270719 K "Przez Wieś" w m. Bednarka w km 0+000 - km 0+413
44) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Koło Remizy" w m. Bednarka w km 0+000 - km 0+222
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki oraz budową drogi wewnętrznej - etap II. Zakres zamówienia obejmuje:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki oraz budową drogi wewnętrznej w m. Wójtowa - etap II objętych zakresem części 1 i 2 zamówienia, przez inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, zgodnie z obowiązkami i uprawnieniami inspektora nadzoru inwestorskiego, określonymi w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,45112000-5,45200000-9,45230000-8, 45233120-6,45233220-7, 71520000-9, 71521000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00337455, RBI.271.12.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywać się będzie w języku polskim za pomocą strony internetowej https://platformazakupowa.pl/. Wykonawca powinien
przekazywać korespondencję za pomocą https://platformazakupowa.pl/, poprzez wciśnięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania korespondencji uważa się datę otrzymania komunikatu, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego poprzez wciśniecie przycisku ,,Wyślij wiadomość do
zamawiającego" to 500 MB. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozszerzenia plików powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg), ze szczególnym
wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie rozszerzenia .zip lub .7Z. Zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI, występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages.
Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Ograniczenie wielkości plików podpisywanych
profilem zaufanym wynosi maksymalnie 10 MB, a ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do
składania podpisu osobistego wynosi maksymalnie 5 MB. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu
elektronicznego: a)ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES; b) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie
zewnętrznym; wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; c) zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi spełniać wymogi określone przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, zamawiający wymaga dołączenia podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Zamawiający zaleca aby
nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików, co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony internetowej prowadzonego postępowania to: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) https://platformazakupowa.pl/ działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Instrukcje korzystania z
https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego
dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipinki, Lipinki 53, 38-305
Lipinki;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lipinki jest Pan Piotr Pietruś, adres e - mail: pietrus.adwokat@gmail.com, tel.
697567595; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 PZP;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z PZP;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.