śląskie (Janów)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja /remont sieci dróg gminnych wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Lipinki Lipinki 53 38-305 Lipinki powiat: gorlicki 134477021 urzad@gminalipinki.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Lipinki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 134477021 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja/remont dróg gminnych w miejscowości , Wójtowa, Rozdziele, Pagorzyna i Lipinki oraz budowa drogi wewnętrznej w m. Wójtowa - etap II. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Remont drogi gminnej nr 271204K "Wójtowa - Zagrody" w m. Wójtowa w km 0+743 - km 0+993 2) Remont drogi gminnej nr 271206K "Wójtowa - Do Przybyły" w m. Wójtowa w km 0+120 - km 0+550 3) Remont drogi gminnej nr 270713K "Granice -Sośniny" w m. Wójtowa w km lok. 0+000 - 0+340 4) Remont drogi gminnej 271 203 K "Wójtowa - Kiełtykówka" w m. Wójtowa w ok. 0+648 - km 0+894. 5) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Wieży" w m. Wójtowa w km 0+000 - km 0+200 6) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Czeluśniak" w m. Wójtowa w km 0+010 - km 0+310 7) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Reginy" w m. Wójtowa w km 0+104 - km 0+360 oraz Budowa drogi "Do Reginy" w km 0+000 - km 0+104 - etap II 8) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Piechowskiej" w m. Rozdziele w km 0+000 - km 0+080 9) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Do Karpia" w m. Rozdziele w km 0+000 - km 0+080 10) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Na Cmentarz" w m. Rozdziele w km 0+000 - km 0+095 11) Remont drogi gminnej nr 270730 K "Koło Śmietnika" w km 0+000 - km 0+270 w m. Pagorzyna. 12) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) " Kusiak - Lichoń" w m. Pagorzyna w km 0+000 - km 0+094 13) Remont drogi gminnej nr 270724 K "Skałbówka - Ślusarczyk" w km 0+666 - km 0+986 w m. Pagorzyna. 14) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) w m. Pagorzyna w km 0+000 - km 0+222 15) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Dedy" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+325 16) Remont drogi gminnej nr 271211 K "Sochacz I, II" w km 0+000 - km 0+100 w m. Lipinki 17) Remont drogi gminnej nr 271215 K "Rola" w km 0+000 - 0+064 oraz w km 0+068 - 0+500 w m. Lipinki 18) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Piroga" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+097 19) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Ślusarz " w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+260 20) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Cieśla" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+130 21) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Gawlak " w m. Lipinki w km0+300 - 0+365 22) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Cionek" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+245 23) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "k. tartaku Słowik" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+106 24) Remont drogi gminnej nr 271213 K "Do Olbrycha" w km 0+205 - km 0+483 w m. Lipinki 25) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Jurasz, Wędrychowicz" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+150 26) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Waląg/Wenc" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+044 27) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Bogdan (Korwaś)" w m. Lipinki w km 0+000 - km 0+100 Modernizacja/remont dróg gminnych w miejscowości Kryg, Bednarka i Bednarskie (przysiółek).Zakres zamówienia obejmuje: 28) Remont drogi gminnej 271229 K "Do Karpia - Migacz" w km 0+000 - km 0+530 w m. Kryg 29) Remont drogi gminnej 271224 K "Do Kosiby" w km 0+000 - km 0+340 w m. Kryg 30) Remont drogi gminnej 271232 K "Busiówka" w km1+050 - km 1+320 w m. Kryg 31) Remont drogi gminnej 271226K "Walczykówka - Radwański" w km 0+200 - km 0+480 w m. Kryg 32) Remont drogi wewnętrznej w km 0+210 - km 0+390 w m. Kryg 33) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Ludwinówka" w km 0+200 - km 0+512 w m. Kryg 34) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Bagnicki" w km 0+000 - 0+200 w m. Kryg 35) Remont drogi gminnej 271228 K "Świniarki - Guzowski" w km 1+030 - km 1+220 w m. Kryg 36) Remont drogi gminnej 271227 K "Do Mazura" w km 0+000 - km 0+100 w m. Kryg 37) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Do Cygana" w km 0+007 - km 0+337 w m. Kryg 38) Remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Koło szkoły" w km 0+000 - km 0+116 w m. Kryg 39) Remont drogi gminnej 270708 K "Jedle II" w km 0+080 - km 0+380 w m. Kryg 40) Remont drogi gminnej 270720 K "Bednarka - Bednarskie" w km 2+867 - km 3+067 , w km 0+000 - 0+500 w m. Bednarka 41) Remont drogi gminnej nr 270723 K "Bednarskie - Do Czechowicza" w m. Bednarka w km 0+000 - ok 0+230 42) Remont drogi gminnej nr 270722 K "Bednarskie k/sklepu" w m. Bednarka w km 0+000 - ok 0+100 43) Remont drogi gminnej nr 270719 K "Przez Wieś" w m. Bednarka w km 0+000 - km 0+413 44) Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) "Koło Remizy" w m. Bednarka w km 0+000 - km 0+222 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki oraz budową drogi wewnętrznej - etap II. Zakres zamówienia obejmuje: - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki oraz budową drogi wewnętrznej w m. Wójtowa - etap II objętych zakresem części 1 i 2 zamówienia, przez inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, zgodnie z obowiązkami i uprawnieniami inspektora nadzoru inwestorskiego, określonymi w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,45112000-5,45200000-9,45230000-8, 45233120-6,45233220-7, 71520000-9, 71521000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00337455, RBI.271.12.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywać się będzie w języku polskim za pomocą strony internetowej https://platformazakupowa.pl/. Wykonawca powinien przekazywać korespondencję za pomocą https://platformazakupowa.pl/, poprzez wciśnięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania korespondencji uważa się datę otrzymania komunikatu, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego poprzez wciśniecie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" to 500 MB. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego wykonawcy. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozszerzenia plików powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie rozszerzenia .zip lub .7Z. Zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI, występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Ograniczenie wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym wynosi maksymalnie 10 MB, a ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego wynosi maksymalnie 5 MB. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a)ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES; b) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym; wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; c) zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi spełniać wymogi określone przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, zamawiający wymaga dołączenia podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików, co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony internetowej prowadzonego postępowania to: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) https://platformazakupowa.pl/ działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipinki, Lipinki 53, 38-305 Lipinki; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lipinki jest Pan Piotr Pietruś, adres e - mail: pietrus.adwokat@gmail.com, tel. 697567595; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931497 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024