Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
12z dziś
6225z ostatnich 7 dni
23099z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup ładowarki kołowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup ładowarki kołowej

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: "FOREST" Jarosław Grochowski
Młynowa 38
16-040 Gródek
powiat: białostocki
600 522 665
jarekg7714@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190495
Województwo: podlaskie
Miasto: Gródek
Wadium: ---
Nr telefonu: 600 522 665
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 1.2/FOREST/2024 - Zakup ładowarki kołowej przegubowej
Powstaje w kontekście projektu
FEPD.01.05-IZ.00-0049/23 - Zautomatyzowanie leśnej produkcji w przedsiębiorstwie "FOREST"

Część 1
Zapytanie ofertowe nr 1/FOREST/2024 Zakup ładowarki kołowej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych od wskazanych w Zapytaniu ofertowym.
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup Ładowarki kołowa przegubowa wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać następujące parametry (nie gorsze niż):
- - Silnik wysokoprężny 6-cylindrowy spełniający najnowszą normę emisji spalin min. STAGE V o pojemności min. 6 l
- moc maksymalna silnika nie mniej niż 200 kW
- udźwig maksymalny wywracający przy pełnym skręcie pow. 12 000 kg
- Maksymalna wysokość wysypu ładunku 4,5 m
- Szybkozłącze ładowarkowe
- Skrzynia hydrokinetyczna bez blokady zmiennika momentu obrotowego. 5 biegów do przodu, 3 biegi do tyłu.
- Maksymalna prędkość jazdy co najmniej 30 km/h
- Tylna oś wahliwa min +/-12,5 stopni.
- Osprzęt:
o Łyżka wysokiego wysypu o pojemności min. 5 m3, do materiałów o maksymalnej gęstości do 400 kg/m3.
o Łyżka z wymiennym lemieszem
- Automatyczna blokada przedniej osi. Osie wzmacniane
- Sterowanie na joystick. Sterowanie dodatkową hydrauliką za pomocą suwaków na joysticku. Funkcja stałego przepływu z możliwością programowania prędkości przepływu z poziomu operatora.
- Układ elektryczny 24V.
- Pojemność układu hydraulicznego min 200 litrów
- 2 linie hydrauliczne na ramieniu do podłączenia dodatkowego osprzętu
- Kabina ROPS/FOPS wyposażona w ogrzewanie oraz automatyczną klimatyzację, wentylowany i podgrzewany w pełni regulowany fotel operatora, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Hamulec postojowy elektromechaniczny
- Elektryczna regulacja lusterek
- Fotel operatora ogrzewany i wentylowany
- Dodatkowa przeciwwaga zapewniająca stabilność maszynie
- Masa ładowarki standardowej min.20 ton
- Wewnętrzny promień zawracania max. 3200 mm.
- Napęd na obie osie 4x4.
- Kamera cofania zintegrowana z monitorem maszyny.
- Alarm cofania
- System START/STOP.
- Awaryjne podtrzymanie pracy układu kierowniczego
- Min. 4 światła robocze LED pod linią dachu z przodu i 4 światła robocze LED z tyłu.
- Opony w rozmiarze 23.5 R25 klasy L3
- Centralne smarowanie maszyny,
- Maszyna fabrycznie nowa
- Gwarancja 12 miesięcy

CPV: 34142200-6

Dokument nr: 2024-62797-190495, 1.2/FOREST/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-31
Ofertę należy złożyć poprzez system Baza Konkurencyjności (BK2021) (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/).
w terminie do dnia 31.05.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
białostocki
Gmina
Gródek
Miejscowość
Gródek
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-06-28
Koniec realizacji
2024-08-23
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Zakup ładowarki kołowej przegubowej

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość i zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia/umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa
w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu nazwy)
z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji
i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie emaila.
d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie
z regulaminem konkursu zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,
w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.
e. Gdy zaistnieją okoliczności będące wynikiem działania siły wyższej (np. wynikających z wystąpienia epidemii COVID-19 lub innych zagrożeń).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo są wykluczone z postępowania.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej wymienione i opisane powyżej założenia
dotyczące parametrów technicznych.
4. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy deklarowanymi i faktycznymi parametrami, które podlegały ocenie punktowej Zamawiający może jednostronnie wypowiedzieć umowę zażądać zwrotu poniesionych opłat.
5. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Wykonawcom/Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
6. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
7. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń dotyczących poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
8. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Wykonawcę/Oferenta do ich uzupełnienia.
9. Termin na uzupełnienie oferty zostanie określony przez Zamawiającego, jednak nie może
być on krótszy niż 3 dni robocze od otrzymania wezwania.
10. W przypadku uzupełniania oferty termin ostatecznej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przedłużony odpowiednio o czas od daty wezwania Wykonawcy/Oferenta do uzupełnienia oferty, do daty otrzymania uzupełnienia przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3) Wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia podstępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- Formularz ofertowy - Załącznik 1
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - Załącznik 2
- Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik 3
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik 4
- Szczegółowa specyfikacja - ofertę
- Inne załączniki wymagane do ważności ofert, np. pełnomocnictwo

2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym, a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie, za pomocą BK2021.
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia naboru,
a wynik i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, wybrany oferent zostanie dodatkowo poinformowany indywidualnie.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dopuszcza się złożenie oferty w dwóch wersjach językowych, lecz w przypadku rozbieżności decydująca jest polska wersja językowa.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Oferta powinna być ważna minimum 60 dni od dnia jej złożenia.
7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin na uzupełnienie oferty zostanie określony przez Zamawiającego, jednak nie może być on krótszy niż 3 dni robocze od otrzymania wezwania.
9. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową (jeśli Oferent taką posiada),
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- zawierać specyfikację szczegółową przedmiotu zamówienia, umożliwiającą porównanie podstawowych parametrów technicznych,
- zawierać termin dostawy (wyrażony w tygodniach, miesiącach lub poprzez podanie daty dostawy),
- być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta;
- zawierać pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli
upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy;
- wskazywać dane osoby do kontaktu w sprawie oferty z podaniem numeru telefonu i adresu email.
Wykonawca powinien przedłożyć:
- Formularz ofertowy - wg. wzoru Załącznik 1
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - Załącznik 2
- Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik 3
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik 4
- Szczegółową specyfikację - ofertę
- Inne załączniki wymagane do stwierdzenia ważności ofert, np. pełnomocnictwo
Okres gwarancji
12 miesięcy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-23
Data ostatniej zmiany
2024-05-23 20:52:04

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena: 60 pkt/60%
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena netto spośród wszystkich rozpatrywanych ofert / cena netto zaoferowana w badanej ofercie) x waga kryterium
Cena musi uwzględniać dodatkowe zobowiązania związane z transgranicznym nabywaniem towarów i usług, w tym tj. akcyza, cło itp.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji: 40pkt/40%
Liczba punktów = (okres oferowanej gwarancji w ofercie badanej / najdłuższy okres oferowanej gwarancji spośród wszystkich rozpatrywanych ofert) x waga kryterium
Okres gwarancji musi być podany liczbowo w miesiącach i nie może być krótszy
niż 12 mies.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Grochowski
tel.: 600 522 665
e-mail: jarekg7714@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.