kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa zbiornika retencyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FUNDACJA CAMPUS BEMKE Krakowska 4 34-124 Klecza Dolna powiat: wadowicki 690 841 116 zakupy@campusbemke.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/182476 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Klecza Dolna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 690 841 116 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2023-62653-182476, na przeprowadzenie usługi robót budowlanych pt. ,,Budowa zbiornika retencyjnego (100m3)" na potrzeby Fundacja Campus Bemke, w ramach projektu pt. ,,Rozwój infrastruktury terenów Campusu Bemke w Kleczy Dolnej- miejsca edukacji społecznej i transformacji w dążeniu do neutralności klimatycznej" w ramach naboru nr FEMP.08.14-IZ.00-004/23 Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, Typ projektu A Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną Powstaje w kontekście projektu FEMP.08.14-IZ.00-0022/23 - Rozwój infrastruktury terenów Campusu Bemke w Kleczy Dolnej- miejsca edukacji społecznej i transformacji w dążeniu do neutralności klimatycznej. Część 1 Budowa zbiornika retencyjnego (100m3) Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest usługa robót budowlanych pn. Budowa zbiornika retencyjnego (100m3) na potrzeby Fundacja Campus Bemke, w ramach projektu pt. ,,Rozwój infrastruktury terenów Campusu Bemke w Kleczy Dolnej- miejsca edukacji społecznej i transformacji w dążeniu do neutralności klimatycznej." w ramach naboru nr FEMP.08.14-IZ.00-004/23 Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, Typ projektu A Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa robót budowlanych pn. Budowa zbiornika retencyjnego (100m3) Opis robót 1) Roboty ziemne a) Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 1,20-2,50m3 na głębokość do 4m w gruncie kategorii III-IV, b) Wykonanie podłoża pod zbiornik wg wymagań projektu, c) Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych gruntem kategorii III-IV o grubości warstwy w stanie luźnym 25 cm z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami 600-80-100 wg wymagań projektu), d) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 w ziemi kategorii I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość 1km, e) Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1km odległości transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi gruntu kategorii I-IV po drogach o nawierzchni utwardzonej, f) Zabezpieczenie wykopu, g) Utylizacja ziemi z wykopu, 2) Zasyp zbiornika do poziomu projektowego 3) Zbiornik retencyjny oraz komora pomp a) Koszt dostawy i montażu zbiornika retencyjnego, b) Kominek wywiewny Dz160, c) Przepompownia wód deszczowych na cele podlewania zieleni, d) Dokumentacja powykonawcza naniesiona na dokumentację projektu budowlanego i projektu wykonawczego opracowanego dla realizacji szkoły na podstawie pozwolenia na budowę. 4) Podłączenie i uruchomienie a. Podłączenie zbiornika do instalacji, b. Dokonanie próby szczelności zbiornika (na własny koszt), c. Videoinspekcja instalacji i zbiornika, d. Dokonanie próby szczelności połączeń zbiornika z instalacjami (na własny koszt). 2. Przedmiot zamówienia o których mowa w ust. 1 należy wykonać zgodnie ze specyfikacją zawartą w załącznikach: 1) Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego - przedmiar robót 2) Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego - specyfikacja_pompy_głębinowej 3) Załącznik nr 9 a. do Zapytania KDC_SP_PW_SWK_0303_SCHEMAT_ZBORNIKA_WRAZ_Z_POMPA 4) Załącznik nr 9 b. do ZapytaniaKDC_SP_PW_SWK_0101_PZT_SANITARNE_1_500.pdf 5) Załącznik nr 9 c. do Zapytania_KDC_SP_PW_SWK_0213_PROFIL_INSTAL_PODLEWANIE 6) Załącznik nr 9 d. do ZapytaniaKDC_SP_PW_SWK_0207_PROFIL_KAN.DESZCZOWA_CZYSTA_ 7) Załącznik nr 10 do Zapytania Opis techniczny _KD_CZYSTA_MPODLEWANIE CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45247270-3, 45332000-3 Dokument nr: 2023-62653-182476 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-06-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-06 5. Termin realizacji zamówienia 4 miesiące liczone od momentu podpisania umowy. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat wadowicki Gmina Wadowice Miejscowość Klecza Dolna Wymagania: 3. Minimalna gwarancja na roboty budowlane - 60 miesięcy 4. Minimalna gwarancja na pompę głębinową - 24 miesiące 6. Dostawca w cenie zapewnia transport i montaż. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dalszych prac: a) Jeżeli w trakcie przeprowadzania prac w poszczególnych zadaniach okaże się konieczność zmiany zakresu trwającego zadania lub kolejnego zaplanowanego zadania, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace. b) Jeżeli wyniki prac okażą się niezgodne z założeniami określonymi w projekcie, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace. 8. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego udziału we wszystkich pracach w ramach przeprowadzanej przez Wykonawcę usługi, w miejscu ich realizacji, za pośrednictwem oddelegowanych przedstawicieli. 10. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego. 11. Zamawiający przewiduje dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie otrzymanych wyników prac będących przedmiotem wyceny oraz podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbiorczego. 12. Wykonawca wraz z Przedmiotem wyceny powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram realizacji robót z Kierownikiem budowy szkoły 4-8 dla celów której to budowy będzie montowany zbiornik. Wykonawca weźmie pod uwagę dostępność terminową prowadzenia robót ziemnych i montażu zbiornika w sposób nie wpływający negatywnie na prowadzenie robót głównych budowy szkoły 4-8. 14. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić komplet wymaganych badań i szkoleń oraz przejdzie pozytywnie szkolenie z dostępu do placu budowy organizowane przez Kierownika budowy. Okres gwarancji 60 Warunki zmiany umowy XIII. ISTOTNE ZMIANY WARUNKÓW UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie , e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek, f) wystąpienia konieczności zwiększenia / zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia o wartości 10 % g) wystąpienia siły wyższej, h) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19, 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie: a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Załącznik nr 1 - formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami które przygotowuje oferent tj.: 1) referencje, 2) zaświadczania o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych wystawione przez właściwy terytorialnie Urząd Skarbowy oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania. 3) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania. 4) inne dodatkowe załączniki przedstawione przez oferenta 2. Załącznik nr 2 - Kosztorys uproszczony 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku istnienia oraz braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania 4. Załącznik nr 4 - Oświadczenie sankcyjne 5. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania Oferty przez pełnomocnika. 6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o zapoznaniu się z aktualnym stanem budowy 7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o posiadanych środkach na zabezpieczenie realizacji zadania. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 3 realizacji budowlanych, każda potwierdzonych referencjami. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1) Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych. (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania. 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. (Oświadczenie Załącznik nr 6 ) 3) Wykonawca w chwili podpisania umowy przekaże Zamawiającemu gwarancję ubezpieczeniową opiewającą na wysokość zamówienia z okresem obowiązywania wynikającym z oferty. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1) zaświadczania o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych wystawione przez właściwy terytorialnie Urząd Skarbowy oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania. 2) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-05-23 Data ostatniej zmiany 2024-05-23 16:07:18 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis KRYTERIUM ŁĄCZNA CENA: NETTO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WAGA (pkt) 80 Czy kryterium cenowe NIE Opis Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru: Pc = (Cn x 80)/Cb gdzie, Pc - otrzymane punkty za kryterium łączna cena netto przedmiotu zamówienia Cn - łączna cena netto przedmiotu zamówienia najniższej spośród złożonych Ofert Cb - łączna cena netto przedmiotu zamówienia badanej Oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) Kryterium gwarancja na roboty budowlane: a. gwarancja min. 60 miesięcy - 0 pkt. b. gwarancja min. 63 miesięcy - 3 pkt. c. gwarancja min. 66 miesięcy - 6 pkt. d. gwarancja min. 69 miesięcy - 9 pkt. e. gwarancja min. 72 miesięcy - 12 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Oferta za kryterium ,,gwarancja na roboty budowlane" może otrzymać maksymalnie 12 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis 3) Kryterium gwarancja na pompę głębinową: a) gwarancja min. 24 miesięcy - 0 pkt. b) gwarancja min. 27 miesięcy - 2 pkt. c) gwarancja min. 30 miesięcy - 4 pkt. d) gwarancja min. 33 miesięcy - 6 pkt. e) gwarancja min. 36 miesięcy - 8 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Oferta za kryterium ,,gwarancja na pompę głębinową" może otrzymać maksymalnie 8 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. ZAMAWIAJĄCY UZNA ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ TĘ OFERTĘ, KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ PUNKTÓW: kryterium cena + gwarancja na roboty budowlane + gwarancja na pompę głębinową = liczba punktów Kontakt: Osoby do kontaktu Jolanta Karcz tel.: 690 841 116 e-mail: zakupy@campusbemke.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024