Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa zbiornika retencyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa zbiornika retencyjnego

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: FUNDACJA CAMPUS BEMKE
Krakowska 4
34-124 Klecza Dolna
powiat: wadowicki
690 841 116
zakupy@campusbemke.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/182476
Województwo: małopolskie
Miasto: Klecza Dolna
Wadium: ---
Nr telefonu: 690 841 116
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2023-62653-182476, na przeprowadzenie usługi robót budowlanych pt. ,,Budowa zbiornika retencyjnego (100m3)" na potrzeby Fundacja Campus Bemke, w ramach projektu pt. ,,Rozwój infrastruktury terenów Campusu Bemke w Kleczy Dolnej- miejsca edukacji społecznej i transformacji w dążeniu do neutralności klimatycznej" w ramach naboru nr FEMP.08.14-IZ.00-004/23 Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, Typ projektu A Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną
Powstaje w kontekście projektu
FEMP.08.14-IZ.00-0022/23 - Rozwój infrastruktury terenów Campusu Bemke w Kleczy Dolnej- miejsca edukacji społecznej i transformacji w dążeniu do neutralności klimatycznej.

Część 1
Budowa zbiornika retencyjnego (100m3)

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest usługa robót budowlanych pn. Budowa zbiornika retencyjnego (100m3) na potrzeby Fundacja Campus Bemke, w ramach projektu pt. ,,Rozwój infrastruktury terenów Campusu Bemke w Kleczy Dolnej- miejsca edukacji społecznej i transformacji w dążeniu do neutralności klimatycznej." w ramach naboru nr FEMP.08.14-IZ.00-004/23 Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, Typ projektu A Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa robót budowlanych pn. Budowa zbiornika retencyjnego (100m3)
Opis robót
1) Roboty ziemne
a) Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 1,20-2,50m3 na głębokość do 4m w gruncie kategorii III-IV,
b) Wykonanie podłoża pod zbiornik wg wymagań projektu,
c) Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych gruntem kategorii III-IV o grubości warstwy w stanie luźnym 25 cm z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami 600-80-100 wg wymagań projektu),
d) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 w ziemi kategorii I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość 1km,
e) Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1km odległości transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi gruntu kategorii I-IV po drogach o nawierzchni utwardzonej,
f) Zabezpieczenie wykopu,
g) Utylizacja ziemi z wykopu,
2) Zasyp zbiornika do poziomu projektowego
3) Zbiornik retencyjny oraz komora pomp
a) Koszt dostawy i montażu zbiornika retencyjnego,
b) Kominek wywiewny Dz160,
c) Przepompownia wód deszczowych na cele podlewania zieleni,
d) Dokumentacja powykonawcza naniesiona na dokumentację projektu budowlanego i projektu wykonawczego opracowanego dla realizacji szkoły na podstawie pozwolenia na budowę.
4) Podłączenie i uruchomienie
a. Podłączenie zbiornika do instalacji,
b. Dokonanie próby szczelności zbiornika (na własny koszt),
c. Videoinspekcja instalacji i zbiornika,
d. Dokonanie próby szczelności połączeń zbiornika z instalacjami (na własny koszt).
2. Przedmiot zamówienia o których mowa w ust. 1 należy wykonać zgodnie ze specyfikacją zawartą w załącznikach:
1) Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego - przedmiar robót
2) Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego - specyfikacja_pompy_głębinowej
3) Załącznik nr 9 a. do Zapytania KDC_SP_PW_SWK_0303_SCHEMAT_ZBORNIKA_WRAZ_Z_POMPA
4) Załącznik nr 9 b. do ZapytaniaKDC_SP_PW_SWK_0101_PZT_SANITARNE_1_500.pdf
5) Załącznik nr 9 c. do Zapytania_KDC_SP_PW_SWK_0213_PROFIL_INSTAL_PODLEWANIE
6) Załącznik nr 9 d. do ZapytaniaKDC_SP_PW_SWK_0207_PROFIL_KAN.DESZCZOWA_CZYSTA_
7) Załącznik nr 10 do Zapytania Opis techniczny _KD_CZYSTA_MPODLEWANIE

CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45247270-3, 45332000-3

Dokument nr: 2023-62653-182476

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06
5. Termin realizacji zamówienia 4 miesiące liczone od momentu podpisania umowy.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
wadowicki
Gmina
Wadowice
Miejscowość
Klecza Dolna

Wymagania:
3. Minimalna gwarancja na roboty budowlane - 60 miesięcy
4. Minimalna gwarancja na pompę głębinową - 24 miesiące
6. Dostawca w cenie zapewnia transport i montaż.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dalszych prac:
a) Jeżeli w trakcie przeprowadzania prac w poszczególnych zadaniach okaże się konieczność zmiany zakresu trwającego zadania lub kolejnego zaplanowanego zadania, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace.
b) Jeżeli wyniki prac okażą się niezgodne z założeniami określonymi w projekcie, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace.
8. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego udziału we wszystkich pracach w ramach przeprowadzanej przez Wykonawcę usługi, w miejscu ich realizacji, za pośrednictwem oddelegowanych przedstawicieli.
10. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego.
11. Zamawiający przewiduje dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie otrzymanych wyników prac będących przedmiotem wyceny oraz podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbiorczego.
12. Wykonawca wraz z Przedmiotem wyceny powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu dokumentów.
13. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram realizacji robót z Kierownikiem budowy szkoły 4-8 dla celów której to budowy będzie montowany zbiornik. Wykonawca weźmie pod uwagę dostępność terminową prowadzenia robót ziemnych i montażu zbiornika w sposób nie wpływający negatywnie na prowadzenie robót głównych budowy szkoły 4-8.
14. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić komplet wymaganych badań i szkoleń oraz przejdzie pozytywnie szkolenie z dostępu do placu budowy organizowane przez Kierownika budowy.
Okres gwarancji
60
Warunki zmiany umowy
XIII. ISTOTNE ZMIANY WARUNKÓW UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie ,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f) wystąpienia konieczności zwiększenia / zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia o wartości 10 %
g) wystąpienia siły wyższej,
h) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19,
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Załącznik nr 1 - formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami które przygotowuje oferent tj.:
1) referencje,
2) zaświadczania o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych wystawione przez właściwy terytorialnie Urząd Skarbowy oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania.
3) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania.
4) inne dodatkowe załączniki przedstawione przez oferenta
2. Załącznik nr 2 - Kosztorys uproszczony
3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku istnienia oraz braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania
4. Załącznik nr 4 - Oświadczenie sankcyjne
5. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania Oferty przez pełnomocnika.
6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o zapoznaniu się z aktualnym stanem budowy
7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o posiadanych środkach na zabezpieczenie realizacji zadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 3 realizacji budowlanych, każda potwierdzonych referencjami.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1) Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych. (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania.
2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. (Oświadczenie Załącznik nr 6 )
3) Wykonawca w chwili podpisania umowy przekaże Zamawiającemu gwarancję ubezpieczeniową opiewającą na wysokość zamówienia z okresem obowiązywania wynikającym z oferty.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) zaświadczania o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych wystawione przez właściwy terytorialnie Urząd Skarbowy oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania.
2) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenia nie starsze niż 30 dni liczonych od dnia zakończenia postępowania.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-23
Data ostatniej zmiany
2024-05-23 16:07:18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
KRYTERIUM
ŁĄCZNA CENA:
NETTO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WAGA (pkt) 80
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru:
Pc = (Cn x 80)/Cb
gdzie,
Pc - otrzymane punkty za kryterium łączna cena netto przedmiotu zamówienia
Cn - łączna cena netto przedmiotu zamówienia najniższej spośród złożonych Ofert
Cb - łączna cena netto przedmiotu zamówienia badanej Oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2) Kryterium gwarancja na roboty budowlane:
a. gwarancja min. 60 miesięcy - 0 pkt.
b. gwarancja min. 63 miesięcy - 3 pkt.
c. gwarancja min. 66 miesięcy - 6 pkt.
d. gwarancja min. 69 miesięcy - 9 pkt.
e. gwarancja min. 72 miesięcy - 12 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,gwarancja na roboty budowlane" może otrzymać maksymalnie 12 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3) Kryterium gwarancja na pompę głębinową:
a) gwarancja min. 24 miesięcy - 0 pkt.
b) gwarancja min. 27 miesięcy - 2 pkt.
c) gwarancja min. 30 miesięcy - 4 pkt.
d) gwarancja min. 33 miesięcy - 6 pkt.
e) gwarancja min. 36 miesięcy - 8 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,gwarancja na pompę głębinową" może otrzymać maksymalnie 8 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. ZAMAWIAJĄCY UZNA ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ TĘ OFERTĘ, KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ PUNKTÓW: kryterium cena + gwarancja na roboty budowlane + gwarancja na pompę głębinową = liczba punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jolanta Karcz
tel.: 690 841 116
e-mail: zakupy@campusbemke.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.