Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa małej instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa małej instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: P.H.M. POLCOMM Dariusz Kozak
Chlewiska 100
21-100 Chlewiska
powiat: lubartowski
+48 81 855 33 43, +48 81 855 33 43
tszyszka@polcomm.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190279
Województwo: lubelskie
Miasto: Chlewiska
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 81 855 33 43, +4
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJĄCYCH BUDOWĘ MAŁEJ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-1799/23 - Prace B+R w/z opracowania innowacyjnej linii produktowej narzędzi skrawających do frezowania oraz wdrożenie linii produktowej płytek do rowkowania wraz z inwestycjami w/z cyfryzacji i zazielenienia.

Część 1
REALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę małej instalacji fotowoltaicznej o mocy 499,2 kW oraz zadaszenia miejsc parkingowych ,,CARPORT" niezbędnych do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zakres zadań obejmuje wykonie prac budowlanych oraz wszelakich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na budowie małej instalacji fotowoltaicznej o mocy 499,2 kW oraz zadaszenia miejsc parkingowych ,,CARPORT" (kat. VIII) wraz z instalacjami towarzyszącymi (wewnętrzno-zewnętrznymi) oraz zagospodarowaniem terenu.
3. Zakres prac przedstawiony został w Przedmiarze robót (załącznik nr 1) oraz wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego wyszczególnienie robót (załącznik nr 2.1). Dokumentację ofertową sporządzono wyłącznie w języku polskim. Inwestor oświadcza, że procedura wyłonienia wykonawcy robót prowadzona będzie w języku polskim.
4. Ponadto w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 16.00 udostępniony zostanie do wglądu przez Oferenta zatwierdzony projekt budowlany opracowany przez Pracownię Projektową MIROS PROJECT Kompleksowe Usługi Projektowe Mgr inż. Mirosław Sienkiewicz.
5. Na pisemny wniosek przesłany na adres e-mail do członków zespołu przetargowego wymienionych w pkt I.2. (najpóźniej do 5 dni przed zaplanowanym ostatecznym terminem składania ofert) lub złożony osobiście w siedzibie Zamawiającego, Oferenci otrzymają dostęp do skompresowanej wersji elektronicznej (pdf, tif) części opisowej i rysunkowej projektu budowlanego nie później niż w ciągu 48 godz. (wyłącznie w dni robocze) od momentu otrzymania wniosku. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, a udostępnioną wersją projektu budowlanego, dokumentem nadrzędnym jest ww. przedmiar robót.
6. Zamawiający nie dopuszcza (bez uprzedniej zgody) zastosowania innych rozwiązań/materiałów i urządzeń niż przyjęte w projekcie budowlanym i przedmiarze robót wyszczególnionych w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 1 i 2.1. do Zapytania ofertowego).
7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie projektu wykonawczego do projektu budowlanego i uzgodnienie/zatwierdzenie projektu oraz aktualizacja warunków przyłączeniowych w PGE Dystrybucja Oddział w Lublinie.
8.Inwestor oświadcza, że do dokumentacji projektowej przysługują mu majątkowe prawa autorskie. Przekazanie potencjalnemu Oferentowi dokumentacji przetargowej nie oznacza przeniesienia majątkowych praw autorskich do projektu, ani udzielenia licencji na wykorzystanie projektu na jakichkolwiek innych polach eksploatacji.
9. Oferent przyjmuje do wiadomości, że bez pisemnej zgody Inwestora, niedopuszczalne jest zwielokrotnianie dokumentacji projektowej oraz rozpowszechnianie w jakikolwiek inny sposób na jakimkolwiek polu eksploatacji.

CPV: 09332000-5, 45000000-7

Dokument nr: 2024-15104-190279, 11/2024/FENG/POLCOMM/B+R

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-10
4. Kompletne oferty wraz z załącznikami należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności 2021 - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze Zapytanie ofertowe.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
lubartowski
Gmina
Lubartów
Miejscowość
Chlewiska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-23
Koniec realizacji
2024-10-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
PLANOWANE TERMINY:
1. Do 10/06/2024 - przygotowanie ofert i złożenie ich przez Oferentów.
2. Do 11/06/2024 - analiza ofert przestawionych przez Oferentów, omówienie ofert, wybór Wykonawcy i sporządzenie protokołu z wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Do 12/06/2024 - podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą.
4. Najpóźniej do 31/10/2024 - realizacja zamówienia, podpisanie protokołu odbioru końcowego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, uzupełniających ani częściowych.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada zasadom określonym w zapytaniu ofertowym oraz została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
2. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia zamówienia któremukolwiek z Oferentów.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do informowania Oferentów o rezygnacji i przyczynach rezygnacji z ich oferty.
4. Ofertę uznaje się za zaakceptowaną dopiero po podpisaniu umowy.
5. Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów, którzy złożyli ofertę o wynikach procedury poprzez podanie nazwy oferenta, który został wybrany.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Oferenta, że Jego oferta została wybrana w celu podpisania umowy. W zawiadomieniu tym Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.
7. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
8. Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego.
9. Dostawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulacji zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyny anulacji.
11. Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego oraz nie stanowi podstaw do roszczeń dotyczących zawarcia umowy.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania umowy bez podania uzasadnienia zmiany decyzji.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy/Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.
Dla uznania, że Dostawca/Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku tj. oświadczenia o posiadaniu wymaganych przy realizacji niniejszego zamówienia kompetencji lub uprawnień (na wzorze stanowiącym zał. nr 2 do Zapytania ofertowego).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie w realizacji robót odpowiadających charakterem przedmiotowi zamówienia.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku tj. oświadczenia o posiadaniu wiedzy i niezbędnego doświadczenia umożliwiających realizację niniejszego zamówienia (na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy/Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zadania.
Dla uznania, że Dostawca/Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku tj. oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (na wzorze stanowiącym zał. nr 2 do Zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego+, Funduszu Spójności oraz Funduszu Sprawiedliwej Transformacji na lata 2021-2027.
1) Do udziału w postępowaniu dopuszczone są jedynie podmioty, które nie są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem/Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2) Do udziału w postępowaniu dopuszczone są jedynie podmioty, które nie są wykluczone z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie którego wyklucza się z postępowania:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Kompletna oferta powinna zawierać wszystkie wymienione poniżej dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
2) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 do niniejszego Zapytania.
3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
4) Oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.
5) Wykaz robót budowlanych odpowiadających charakterem przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych w latach 2019-2023 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.
2. Dla zachowania ważności oferty, składane oferty oraz załączniki należy podpisać i opieczętować (podpis kwalifikowany lub skan podpisanego dokumentu).
3. Oferta cenowa powinna być podpisana przez Oferenta (zgodnie z reprezentacją w dokumencie rejestrowym) lub właściwie umocowanego przedstawiciela (w takim przypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo).

5. Za datę złożenia oferty uznaje się datę przesłania kompletnej oferty do Zamawiającego za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności 2021. Oferty złożone po terminie wskazanym w Zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
6. Termin związania ofertą wynosi 60 dni.
7. Dla ujednolicenia wszystkich ofert należy podawać wszystkie ceny na nią się składające bez podatku VAT (ceny netto).
8. Cena ofertowa określona przez oferenta winna być niezmienna w okresie ważności umowy i nie będzie podlegać zmianom.
9. Oferent może zwrócić się na piśmie (za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności 2021) do Zespołu Przetargowego o wyjaśnienie szczegółów Zapytania ofertowego.
10. Jeżeli otrzymane materiały, zdaniem oferenta, posiadają niejasności, które mogłyby wpłynąć na przyjęte rozwiązania, standardy i zaproponowaną cenę, może On wystąpić z zapytaniem na piśmie o wyjaśnienie problemu. Wszelkie zapytania należy kierować do Zespołu Przetargowego.
11. Zespół Przetargowy udzieli wyjaśnień oferentowi na piśmie (za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności 2021).
12. Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana (aktualizacja) stanie się integralną częścią zapytania ofertowego oraz zostanie doręczona do wszystkich Oferentów.
13. Zamawiający może przedłużyć określony w zapytaniu termin składania ofert w celu umożliwienia oferentom uwzględnienia w przygotowywanych ofertach otrzymanych wyjaśnień lub zmian. W tym przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Oferenta odnośnie wcześniej ustalonego terminu będą ponownie uzgadniane.
14. Oferent może wprowadzić zmiany lub całkowicie wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmiany lub wycofaniu przed terminem składania ofert określonym powyżej.
15. Oferent nie może wycofać i wprowadzić zmian w ofercie po upływie ostatecznego terminu składania ofert.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-23
Data ostatniej zmiany
2024-05-23 22:48:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium 1: Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia - waga kryterium 60 punktów.
Ofertom będą przyznawane punkty w skali od 0 do 60 pkt według wzoru:
Punktacja w ramach kryterium 1 = (Najniższa cena całkowita netto oferty/Cena całkowita netto oferty badanej) x 60 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 2: Okres udzielonej gwarancji (liczony od dnia podpisania odbioru końcowego) - waga kryterium 40 punktów.
Ofertom będą przyznawane punkty w skali od 0 do 40 pkt według wzoru:
Punktacja w ramach kryterium 2 = (Okres gwarancji oferty badanej/Najdłuższy okres gwarancji) x 40 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Szyszka
tel.: +48 81 855 33 43
e-mail: tszyszka@polcomm.com.pl
Dariusz Kozak
tel.: +48 81 855 33 43
e-mail: dkozak@polcomm.com.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.