podkarpackie (Rzeszów)
śląskie (Katowice)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kompleksowego remontu balkonów budynku mieszkalnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Dom nad Słupią w Słupsku" Al. 3-go Maja 37A/28 76-200 Słupsk powiat: Słupsk tel. 604 505 327 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Słupsk |
Wadium: | 2 000,00zł |
Nr telefonu: | tel. 604 505 327 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu pięciu balkonów budynku mieszkalnego wielorodzinnego Ul. Mochnackiego 16 w Słupsku w zakresie: - rozbiórka posadzek betonowych wraz z częścią elewacji - utylizacja materiałów rozbiórkowych - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, posadzek betonowych oraz okładzin z płytek - remont elewacji balkonów - remont balustrad balkonowych 2. Uwagi dodatkowe: a) Zabezpieczenie terenu w czasie prowadzenia robót, b) Utrzymanie porządku w trakcie prac oraz uporządkowanie terenu po wykonaniu robót z przywróceniem do stanu pierwotnego, c) Wywiezienie odpadów, d) Sporządzenie planu organizacji ruchu podlegającego uzgodnieniu z Zarządem S. M. ,,Dom Nad Słupią" e) zapewnienie objęcia funkcji kierownika robót przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia 3.Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą być dopuszczone do obrotu lub stosowania w budownictwie, na podstawie art. 10 ustawy z 07 lipca 1994r - Prawo Budowane ( Dz.U. 2016 poz. 290).Na wszystkie zastosowane i wbudowane materiały wykonawca przedłoży stosowne atesty, aprobaty techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obiektach mieszkalnych, obiektach użyteczności publicznej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia, odstąpienia od realizacji części lub całości przedmiotu zamówienia, przesunięcia terminu realizacji prac. 5. Zaleca się zapoznanie z miejscem realizacji zamówienia w celu samodzielnego rozpoznania warunków realizacji, przedmiotu zamówienia i uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, prawidłowej wyceny zakresu robót i zawarcia umowy, załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy. Otwarcie ofert: XI TRYB OTWARCIA OFERT. Przewodniczący Komisji Przetargowej otworzy koperty z ofertami w dniu 07.06.2024 r. o godz. 1015 w biurze Spółdzielni. Składanie ofert: VI MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Administracja - pok. nr 5 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 07.06.2024r. do godz. 1000 Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Preferowany termin wykonania : Od 24 czerwca do 30 października 2024r. Wymagania: III CENA OFERTY. 1. Oferta winna zawierać ryczałtową cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia 2. Ostateczna ryczałtowa cena brutto zawierająca wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia musi być podana w ofercie wg wzoru określonego załącznikiem nr 2 cyframi i słownie. 3. Cena brutto podana w ofercie nie może ulec zmianie i będzie określona w umowie w formie ryczałtu. IV WYMOGI, KTÓRE MUSI SPEŁNIĆ OFERENT ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WIARYGODNOŚĆ OFERENTA. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków i dla uznania ważności, oferta musi zawierać dokumenty ponumerowane wg kolejności: 1. Wstępny termin rozpoczęcie i zakończenie prac. 2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium. 3. Kserokopię uprawnień współpracującego kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Niżej wymienione dokumenty poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału: 4.1-kserokopię wyciągu z rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (wystawiony w ciągu ostatnich 3 miesięcy), 4.2-kserokopię zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami, wystawiony nie później w miesiącu poprzedzającym wyznaczony termin składania ofert, 4.3-kserokopię zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, wystawiony nie później niż w miesiącu poprzedzającym wyznaczony termin składania ofert, 4.4-informacje o firmie: ilość, okres zatrudniania oraz kwalifikacje pracowników . 4.5.1- wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich 3 - latach robót budowlanych potwierdzonych referencjami lub opiniami Zamawiających 5. Wymagany okres gwarancji - minimum 5 lat W/w dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną, z tą samą datą, co data oferty. Kserokopie lub odpisy winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (podpisującą ofertę). V OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę cenową Oferta musi być sporządzona na piśmie w 1 egzemplarzu, w języku polskim zakończona podpisem osoby uprawnionej przez oferenta wg załącznika nr 2 do specyfikacji. Ofertę umieścić należy w kopercie, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający jej otwarcie przed wyznaczonym terminem i opatrzonej napisem: ,,Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Dom nad Słupią w Słupsku" Al. 3-go Maja 37A/28 76 - 200 Słupsk z dopiskiem ,,OFERTA NA WYKONANIE KOMPLEKSOWEGO REMONTU PIĘCIU BALKONÓW BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO SŁUPSK UL. MOCHNACKIEGO 16" VII WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Warunkiem udziału w przetargu - przyjęcia oferty, jest wpłacenie wadium w wysokości: 2 000,00zł Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego PKO BP I/0 Słupsk Nr 15 1020 4649 0000730200034751 Zwrot wadium oferentom, których oferta nie zostanie wybrana, nastąpi przelewem w terminie do 10 dni od daty zakończenia postępowania przetargowego i po podpisaniu umów z wykonawcami. Wadium oferenta wygrywającego przetarg zostanie zarachowane na poczet zabezpieczenia należytego wykonania robót. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji załącznik nr 1, -odmówi wniesienia kwoty uzupełniającej zabezpieczenie należytego wykonania umowy do pełnej wysokości, -zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy oferenta. VIII ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY. Celem zabezpieczenia jakości i terminowości wykonania robót oraz pokrycia roszczeń w ramach gwarancji, Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania robót w wysokości 3% wartości robót brutto wynikającej z umowy. Rozliczenie kwoty wniesionego zabezpieczenia nastąpi na warunkach podanych w umowie. X. KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERENTA. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta spełnia warunki podane w niniejszej specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dla wykonania przedmiotu zamówienia . W części jawnej przetargu oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert. Przewodniczący Komisji odczyta nazwy i adres oferentów oraz termin złożenia ofert. Po otwarciu ofert odczyta proponowane przez oferentów ceny brutto ofert oraz potwierdzenie wpłaty wadium. Na tym część jawna zostanie zakończona. Informację o wyborze oferty (nazwę, adres oraz cenę wygrywającego przetarg) Zamawiający przekaże telefonicznie wszystkim oferentom uczestniczącym w przetargu w terminie do 7 dni od daty otwarcia ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo: -swobodnego wyboru oferenta z możliwością przeprowadzenia negocjacji cenowych, -przeprowadzenia przetargu otwartego z wybranymi oferentami . -unieważnienia przetargu bez podania przyczyn , W przypadku przeprowadzenia przetargu otwartego upoważnionymi do czynnego uczestniczenia w nim są zaproszeni oferenci, którzy wnieśli wadium w wysokości określonej w specyfikacji lub dokonali jego uzupełnienia w terminie określonym odrębnym zaproszeniem. Nie przybycie oferenta na przetarg otwarty oznacza rezygnację w jego udziale i w tym przypadku wniesiona kwota wadium na przetarg ofertowy zwrócona zostanie przelewem na podane w ofercie konto. Przetarg otwarty przy liczbie oferentów większej niż jeden na wyszczególnione zadanie, uważa się za ważny, gdy cena wywoławcza zostanie pomniejszona, o co najmniej jedno postąpienie określone w zaproszeniu. Kontakt: IX INFORMACJE DOTYCZACE POROZUMIENIA SIĘ. Pracownikiem uprawnionymi do wyjaśnień zarówno specyfikacji jak i sposobu przygotowania oferty jest Pan Michał Koralewski, codziennie w godzinach pracy Zamawiającego tel. 604 505 327, od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu. Każdy uczestnik przetargu ponosi ryzyko związane z wadliwą informacją uzyskaną od osób trzecich. |
© eurobudowa.pl 2004-2024