śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana pionu instalacji gazowej stalowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o ul. Wrocławska 3 68-300 Lubsko powiat: żarski tel. 68 457 77 00 sekretariat@pgkimlubsko.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Lubsko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 457 77 00 |
Termin składania ofert: | 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wspólnota Mieszkaniowa przy Ul. XX-lecia 10 w Jasieniu II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pionu instalacji gazowej stalowej, skręcanej od zaworu głównego do poszczególnych gazomierzy na instalację stalową, spawaną. Montaż 3 monozłączy pod gazomierze wraz z zaworami odcinającymi. Wykonanie prób szczelności instalacji mieszkaniowych każdego lokalu, oraz głównej próby szczelności pionu instalacji po remoncie. Pomalowanie skrzynki i całej instalacji na kolo żółty. 2. Informacje dodatkowe: o przewidziane do wbudowania materia ł y zapewnia wykonawca , o zastosowane wyroby budowlane spełniają wymagania określone przepisami prawa (posiadają deklaracje właściwości użytkowych i stosowne oznaczenie lub ), o wszystkie prace należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami BHP, o w przypadku konieczności prowadzenia prac z przyległych nieruchomości wykonawca własnym staraniem uzyska zgodę właściciela tej nieruchomości, o wykonawca przed przedstawieniem oferty przeprowadzi wizję lokalną, o wykonawca będzie zobowiązany przewidzieć wszystkie okoliczności, mogące mieć wpływ na cenę zamówienia (należy szczegółowo sprawdzić warunki wykonania prac), o minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od końcowego odbioru robót budowlanych, Składanie ofert: VI. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERTY Ofertę należy przekazana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pgkimlubsko.p l lub przez pocztę albo osobiście w zamkniętej i opisanej zadaniem kopercie na adres siedziby zamawiającego do 10 czerwca 2024r. do godz. 13 00 . Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31 sierpnia 2024r. Wymagania: IV. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia to jest cenę materiałów, robocizny i sprzętu łącznie z pracami pomocniczymi jak utylizacja odpadów i przeprowadzenie odpowiednich badań i przeprowadzenie prób szczelności instalacji mieszkaniowych i pionu instalacji po remoncie, 2. Za cenę oferty będzie uważać się będzie cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT). 3. Zlecenie zostanie opłacone po protokolarnym odbiorze wykonanego zlecenia bez usterek oraz wystawieniu faktury VAT przez wykonawcę, przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta powinna zawierać niżej wymienione elementy: o czytelną ofertę cenową, o możliwy termin rozpoczęcia prac, o długość okresu gwarancji, o kopię polisy OC wraz z dowodem opłacenia składki. 2. Oferta powinna: o być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta, o posiadać nazwę zadania (inwestycji) oraz datę sporządzenia, o zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, adres e-mail, NIP. 3. Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich zamawiającemu. 4. Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowane jest do 28 czerwca 2024r. VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Nie planuje się publikowania ani pisemnego informowania wszystkich oferentów o rozstrzygnięciu postępowania. Informacje o sprawie można uzyskać telefonicznie pod nr tel. 68 457 77 06. Wybrany wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie lub/i e-mailem o wyborze jego oferty oraz może zostać zaproszony do przeprowadzenia bardziej szczegółowych negocjacji. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa, w której ustali się wynagrodzenie ryczałtowe za zlecone prace. VIII. KRYTERIUM WYBORU OFERTY Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający kieruje się następującymi kryteriami: o oferowana cena, o termin rozpoczęcia prac, o długość okresu gwarancji. Waga poszczególnych kryteriów ustalana jest indywidualnie w zależności od decyzji współwłaścicieli nieruchomości. Zamawiający wybierze wykonawcę, który spełni wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. W trakcie prowadzenia i po zamknięciu postępowania zamawiający może wystąpić do oferenta o uzupełnienie lub poprawienie oferty w przypadku wystąpienia: o oczywistych błędów lub braków w treści (mających wpływ na końcową ofertę), o wystąpienia nowych okoliczności dotyczących inwestycji (np. konieczność zmiany zakresu prac), o nie uwzględnieniu przez oferenta wszystkich robót wyszczególnionych w załączonym przedmiarze prac. |
© eurobudowa.pl 2004-2024