Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana pionu instalacji gazowej stalowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana pionu instalacji gazowej stalowej

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o
ul. Wrocławska 3
68-300 Lubsko
powiat: żarski
tel. 68 457 77 00
sekretariat@pgkimlubsko.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Lubsko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 68 457 77 00
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wspólnota Mieszkaniowa przy Ul. XX-lecia 10 w Jasieniu
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pionu instalacji gazowej stalowej, skręcanej od
zaworu głównego do poszczególnych gazomierzy na instalację stalową, spawaną. Montaż 3
monozłączy pod gazomierze wraz z zaworami odcinającymi. Wykonanie prób szczelności
instalacji mieszkaniowych każdego lokalu, oraz głównej próby szczelności pionu instalacji po
remoncie. Pomalowanie skrzynki i całej instalacji na kolo żółty.
2. Informacje dodatkowe:
o przewidziane do wbudowania materia ł y zapewnia wykonawca ,
o zastosowane wyroby budowlane spełniają wymagania określone przepisami
prawa (posiadają deklaracje właściwości użytkowych i stosowne oznaczenie
lub ),
o wszystkie prace należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi
normami, przepisami BHP,
o w przypadku konieczności prowadzenia prac z przyległych nieruchomości wykonawca
własnym staraniem uzyska zgodę właściciela tej nieruchomości,
o wykonawca przed przedstawieniem oferty przeprowadzi wizję lokalną,
o wykonawca będzie zobowiązany przewidzieć wszystkie okoliczności, mogące mieć
wpływ na cenę zamówienia (należy szczegółowo sprawdzić warunki wykonania prac),
o minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od końcowego odbioru robót budowlanych,

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERTY
Ofertę należy przekazana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pgkimlubsko.p l lub
przez pocztę albo osobiście w zamkniętej i opisanej zadaniem kopercie na adres siedziby
zamawiającego do 10 czerwca 2024r. do godz. 13 00 .

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31 sierpnia 2024r.

Wymagania:
IV. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia
to jest cenę materiałów, robocizny i sprzętu łącznie z pracami pomocniczymi jak utylizacja
odpadów i przeprowadzenie odpowiednich badań i przeprowadzenie prób szczelności
instalacji mieszkaniowych i pionu instalacji po remoncie,
2. Za cenę oferty będzie uważać się będzie cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT).
3. Zlecenie zostanie opłacone po protokolarnym odbiorze wykonanego zlecenia bez usterek
oraz wystawieniu faktury VAT przez wykonawcę, przelewem na konto wykonawcy w terminie
14 dni od daty wystawienia faktury.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zawierać niżej wymienione elementy:
o czytelną ofertę cenową,
o możliwy termin rozpoczęcia prac,
o długość okresu gwarancji,
o kopię polisy OC wraz z dowodem opłacenia składki.
2. Oferta powinna:
o być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta,
o posiadać nazwę zadania (inwestycji) oraz datę sporządzenia,
o zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, adres e-mail, NIP.
3. Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich zamawiającemu.
4. Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie
wnosi zastrzeżeń.
Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowane jest do 28 czerwca 2024r.
VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nie planuje się publikowania ani pisemnego informowania wszystkich oferentów
o rozstrzygnięciu postępowania. Informacje o sprawie można uzyskać telefonicznie pod nr tel.
68 457 77 06.
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie lub/i e-mailem o wyborze jego
oferty oraz może zostać zaproszony do przeprowadzenia bardziej szczegółowych negocjacji.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa, w której ustali się wynagrodzenie
ryczałtowe za zlecone prace.
VIII. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający kieruje się następującymi kryteriami:
o oferowana cena,
o termin rozpoczęcia prac,
o długość okresu gwarancji.
Waga poszczególnych kryteriów ustalana jest indywidualnie w zależności od decyzji
współwłaścicieli nieruchomości.
Zamawiający wybierze wykonawcę, który spełni wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu
ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
W trakcie prowadzenia i po zamknięciu postępowania zamawiający może wystąpić do
oferenta o uzupełnienie lub poprawienie oferty w przypadku wystąpienia:
o oczywistych błędów lub braków w treści (mających wpływ na końcową ofertę),
o wystąpienia nowych okoliczności dotyczących inwestycji (np. konieczność zmiany
zakresu prac),
o nie uwzględnieniu przez oferenta wszystkich robót wyszczególnionych w załączonym
przedmiarze prac.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.