Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie audytów energetycznych dla budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie audytów energetycznych dla budynków

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uzdrowisko Świnoujscie S.A
ul. Feliksa Nowowiejsckiego 2
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
tel. +48 91 321 44 52 fax. +48 91 327 18 04, tel: 91 321 37 60
j.grudzien@uzdrowisko.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 91 321 44 5
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
pn. ,,Wykonanie audytów energetycznych dla 10 budynków stanowiących własność Uzdrowiska Świnoujście S.A.",
do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

II. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie audytów energetycznych dla 10 budynków stanowiących własność Uzdrowiska Świnoujście S.A tj.:
1. ,,Adam i Ewa" przy Ul. E. Gierczak 2,
2. ,,Admirał I" przy Ul. Żeromskiego 13,
3. ,,Bałtyk" przy Ul. Słowackiego 23,
4. ,,Bursztyn" przy Ul. Żeromskiego 9,
5. ,,Henryk" przy Ul. Sienkiewicza 2,
6. ,,Rusałka" przy Ul. Powstańców Śląskich 4,
7. ,,Swarożyc" przy Ul. E. Gierczak 1 ,
8. ,,Światowid" przy Ul. Kasprowicza 12,
9. ,,Trzygłów" przy Ul. Powstańców Śląskich 1,
10. Budynek Zarządu przy Ul. Nowowiejskiego 2

zlokalizowanych w Świnoujściu na terenie Dzielnicy Nadmorskiej wpisanej do rejestru zabytków Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków .
Dodatkowo budynek ,,Bałtyk" wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków.

Dane dotyczące w/w budynków:
a) 8 budynków sanatoryjnych,
b) 1 budynek pełniący funkcję bazy zabiegowej (nr 6 Rusałka),
c) 1 budynek stanowiący siedzibę administracji spółki.(nr 10 budynek Zarządu).

Audyty będą służyły do oceny kwalifikowalności do projektu dotyczącego modernizacji energetycznej obiektów sanatoryjnych i aplikowania o dofinasowanie ze środków zewnętrznych w ramach Działania FENX.01.01 Efektywność energetyczna - konkurs: ,,Poprawa efektywności energetycznej (wraz z instalacją OZE) w dużych i średnich przedsiębiorstwach".

Wykonanie audytów winno nastąpić w oparciu o:

a) ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów, (Dz. U z 2023r., poz. 2496)
b) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009 r., Nr 43, poz. 346 ze zm.),
c) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2002.75.690 z późn. zm.), t.j. Dz.U.2022.1225 (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1225)
d) Polska Norma PN-EN 16247-1: 2012 - Audyty energetyczne wymagania ogólne lub równoważne
e) Polska Norma PN-EN 16247-1: 2014 - Audyty energetyczne część 2 budynki lub równoważne
f) Polska Norma PN-EN 16247-1: 2014 - Audyty energetyczne część 5 Kompetencje Auditorów energetycznych lub równoważne
g) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 luty 2015 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw charakterystyki energetycznej.

Audyty energetyczne powinny wskazywać wartość szacowanego spadku emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2/rok), zwiększenie efektywności energetycznej (rozumianej jako stopień redukcji zapotrzebowania na energię końcową (XEK) oraz stopień redukcji zapotrzebowania rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach (XEP). Dodatkowo audyty winny zawierać wszystkie niezbędne dane i informacje konieczne do wypełnienia audytu ,,EX=Ante", który stanowić będzie załącznik obligatoryjny do wniosku o dofinansowanie w ramach działania FENX.01.01 Efektywność energetyczna - konkurs: ,,Poprawa efektywności energetycznej (wraz z instalacją OZE) w dużych i średnich przedsiębiorstwach".

Audyty powinny zawierać między innymi
1. Ocenę techniczną istniejących obiektów pod kątem zamierzeń termomodernizacyjnych,
2. Inwentaryzację architektoniczno-budowlaną w zakresie niezbędnym do opracowania audytów energetycznych,

Uwaga: ,,Bałtyk" (zabytek) - przy przyszłościowym projekcie remontowym obiektu nie będzie akceptowalna obecna architektura elewacji zewnętrznej (bryła budynku wróci do stanu pierwotnego zgodnie z załącznikiem - wersje Sanatorium dr. Schefflera rok 1913 lub dom zdrojowy Ostsee Kurheim lata 1940-1942 wg uznania Konserwatora Zabytków).

3. Znalezienie wszystkich możliwych usprawnień i przedsięwzięć, których konsekwencją będzie zmniejszenie kosztów eksploatacji obiektów,4.Obliczenie efektywności energetycznej jakie wynikną z realizacji poszczególnych przedsięwzięć dla audytowanych obiektów,
4. Analizę ekonomiczną - uszeregowanie przedsięwzięć od najbardziej opłacalnej do najmniej opłacalnych. Porównanie kosztów i zysków. Obliczenie wskaźników które będą wykorzystane jako kryteria opłacalności, należy podać wskaźnik SPBT (prosty okres zwrotu nakładów),
5. Wskazanie optymalnego zakresu prac dla audytowanych budynków.
6. Wyniki i wnioski z audytu, harmonogram działań oraz lista czynności niezbędnych do zrealizowania inwestycji termomodernizacyjnych

CPV: 71314300-51

Dokument nr: UŚ/AE/05/2024

Składanie ofert:
8. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
9. Oferty można składać:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: j.grudzien@uzdrowisko.pl
O ważności i skuteczności ofert decyduje data wpływu do Zamawiającego.
10. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03.06.2024 r., do godz. 15.00 .

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia: 28 dni od podpisania umowy

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania2
A. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niniejsze warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, w Formularzu Ofertowym, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, która została wpisana, na podstawie przepisów art. 18 i 19 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków (t.j.Dz. U. z 2024r. poz. 101 z późn. zm.) do wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w Centralnym Rejestrze Charakterystyki Energetycznej Budynków.

B. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana:
na podstawie stosownego oświadczenia o wpisie do wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej.
V. Kryteria oceny oferty oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.
Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena - waga 100 %
Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena brutto podana w Formularzu Oferty.
W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x _____ % x 100 pkt
Co
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena",
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ocena oferty wyrażona będzie w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VI. Komunikacja w postępowaniu
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. poczty elektronicznej na adres e-mail: j.grudzien@uzdrowisko.pl
Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie adres e-mail, za pośrednictwem którego będzie prowadził korespondencję z Zamawiającym.
Wykonawca obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o każdej zmianie adresu poczty elektronicznej wskazanego w ofercie.
VII. Sposób sporządzenia i złożenia oferty, termin składania ofert
1. Oferta musi być sporządzona pisemnie. Oferta powinna zawierać podpis wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej do złożenia oferty.
2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika.
3. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie. Rekomenduje się, aby oferta została sporządzona za pomocą maszyny do pisania lub komputera oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Rekomenduje się, aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6. Oferta winna zawierać:
1) dane wykonawcy: imię i nazwisko/nazwę (firmę), siedzibę lub miejsce prowadzenia działalności (ulica, numer ulicy, kod pocztowy, miejscowość),
2) cenę/ceny za wykonanie zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanej stawki VAT oraz kwoty netto i brutto,
3) adres e-mail Wykonawcy, na który będzie przesyłana korespondencja w postępowaniu,
4) podpis wykonawcy lub osoby przez niego umocowanej.
7. Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o którym mowa w punkcie IV.B
11. Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty przed upływem terminu do składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana jest oferta z dopiskiem ,,Zmiana". W przypadku złożenia kilku zmian, informacje o każdej zmianie należy dodatkowo opatrzyć podpisem ,,Zmiana nr ...".
12. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę. Wycofanie oferty należy dokonać według takich samych zasad jak składana jest oferta.
VIII. Informacje dodatkowe
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Treść pytań do zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego jest przekazywana i publikowana w taki sposób, w jaki zostało przekazane i upublicznione zapytanie ofertowe. Zamawiający jest obowiązany do udzielenia wyjaśnień treści Zapytania ofertowego, o ile wniosek w tym przedmiocie wpłynie do Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
4. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Ww. wezwanie jest jednorazowe.
5. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawcy zostaną powiadomieni o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w każdym czasie, bez podania przyczyny.
8. Zamawiający może unieważnić postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
9. Jeżeli wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia staje się niecelowe, bezzasadne lub w sposób istotny zmieniły się warunki realizacji zamówienia, wówczas Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy, bądź unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
10. Informacje o wyniku postępowania przekazuje i upublicznia się w taki sposób, w jaki zostało przekazane i upublicznione zapytanie ofertowe.
11. Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ustanowiony w drodze Uchwały nr 9/2024 z dnia 02.05.2024 r w sprawie ustanowienia regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.