Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem żurawi samojezdnych wraz z obsługą operatorską

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem żurawi samojezdnych wraz z obsługą operatorską

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Staszica 24
35-051 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17/ 87-531-02
przetargitt@mpecrzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: 500,00 PLN
Nr telefonu: tel. 17/ 87-531-02
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Wynajem żurawi samojezdnych wraz z obsługą operatorską".
Jest to zamówienie na roboty budowlane o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień (CPV): 45500000-2 Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Wynajem żurawia samojezdnego wraz z obsługą operatorską; o udźwigu maksymalnym od 10 do 15 ton, na podwoziu samochodowym, z hydraulicznym wysięgnikiem teleskopowym, o maksymalnym promieniu pracy na wysięgniku podstawowym co najmniej 13m, o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu do 22 ton. Łączna ilość godzin wynajmu: 150 godz.
3. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie zakresu zamówienia (ilości godzin) maksymalnie o 20 %. Z tytułu niezrealizowania całego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Czas wynajmu żurawi samojezdnych o których mowa w pkt. 2 zwanych dalej żurawiami liczy się każdorazowo od momentu przyjazdu żurawia na wskazane przez Zamawiającego miejsce realizacji robót i rozpoczęcia usługi do jej zakończenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Czas awarii żurawia i innych przerw w trakcie pracy wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy nie wlicza się do czasu wynajmu.
5. Wynajęte żurawie będą pracować przy realizacji zadań związanych z remontami i inwestycjami sieci ciepłowniczych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa.
6. Usługa polegać będzie na wykonywaniu przez Wykonawcę prac przeładunkowych i montażowych zleconych przez Zamawiającego, w tym głównie:
a. demontażu ciepłociągów, w tym elementów kanałów ciepłowniczych,
b. układaniu rur preizolowanych w wykopach liniowych,
c. rozładunku i załadunku materiałów.
7. Żurawie powinny być podstawione do wskazanego przez Zamawiającego miejsca realizacji robót (budów, magazynu) i wykonywać pracę w godz.ch określonych przez Zamawiającego.
8. Zapotrzebowanie na usługę zgłaszane będzie przez Zamawiającego sukcesywnie do godz. 14.00 w dni robocze, każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego z wyprzedzeniem jednego dnia względem daty wykonania usługi.
Złożone zamówienie Wykonawca realizuje w ciągu jednego dnia roboczego. Godzin) podstawienia żurawia do miejsc pracy każdorazowo określa Zamawiający. W miejscu podstawienia tj. na placu budowy lub miejscu załadunku upoważniony pracownik Zamawiającego przed rozpoczęciem robót określi Wykonawcy zakres prac do wykonania.
9. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie zakresu zamówienia (ilości godzin) maksymalnie o 20 %. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Uzyskanie stosownych zezwoleń na przejazd wynajętych żurawi drogami objętymi ograniczeniem i/lub zakazem ruchu należy do Wykonawcy.
11. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale XV SWZ.

Dokument nr: KZP-1/253/TS/8/24

Otwarcie ofert: 2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert.
2.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.06.2024 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
1. Miejsce oraz termin składania ofert.
1.1. Oferty sporządzone ściśle wg wymagań określonych w Rozdziale VII SWZ, należy przesłać w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na adres e-mail: przetargitt@mpecrzeszow.pl lub złożyć pisemnie na adres MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów.
1.2. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego (niezależnie od wybranej przez Wykonawcę, wymienionej wyżej, formy składania) upływa dnia 04.06.2024 r. o godz. 900
1.3. Celem zapewnienia poufności Wykonawca składający ofertę poprzez jej wysłanie drogą elektroniczną na adres e-mail przetargitt@mpecrzeszow.pl jest zobowiązany do wysłania na ten sam adres e-mail odrębnej wiadomości po terminie składania ofert (Rozdział XI pkt 1.2), a przed terminem otwarcia ofert (Rozdział Xl pkt 2.1) w której wskaże klucz do odszyfrowania pliku z ofertą. W przypadku braku przekazania klucza lub przekazania błędnego klucza lub przekazania Zamawiającemu klucza po terminie otwarcia ofert, oferta Wykonawcy zostanie pominięta jako złożona nieprawidłowo.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w terminie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania limitu godzin, o którym mowa w Rozdziale III SWZ lub kwoty określonej w umowie, jednak nie dłużej niż 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Miejsce wykonania zamówienia: miasto Rzeszów - wg. bieżących potrzeb.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Do prowadzenia niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia I 1 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej ,,Ustawą". Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. na dostawy, usługi i roboty budowlane, wprowadzony Zarządzeniem Prezesa Zarządu nr 5/2008, zwany dalej ..Regulaminem" oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej ,,SWZ".
Ww. Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego www.mpecrzeszow.pl IIA. NEGOCJACJE:
Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z Wykonawcą/ami. który/rzy złożyli ofertę w postępowaniu na zasadach określonych w §30 ust. 6-8 Regulaminu.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu.
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub, finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
1.2 Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § 7 ust. 1 i 2 Regulaminu.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilnej, konsorcjum) i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 1.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy wspólnie.
Warunki określone w pkt 1.2 winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 500,00 PLN.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu:
przelew na konto MPEC - Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35 -051 Rzeszów, Bank Pekao S.A. w Warszawie 05 1240 6292 1111 0010 5014 9475, z opisem identyfikującym niniejsze postępowanie, z podaniem znaku sprawy (znak sprawy - KZP-1/253/TS/8/24). Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający wpłatę wadium.
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, wymienionej w pkt
2 ppkt b d, oryginał dokumentu wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą.
4. przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być
sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:
a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją.
c. kwotę gwarancji.
d. termin ważności gwarancji.
e. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca którego ofertę wybrano:
o odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
o zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Treść gwarancji/poręczenia nie może zawierać żadnych dodatkowych ograniczeń w tym w zakresie:
o doręczania wezwania do zapłaty do Wykonawcy, tj. np. za pośrednictwem banku ani też z poświadczonymi podpisami notarialnie lub przez bank.
o podpisu na zgłoszeniu żądania wypłaty z gwarancji/poręczenia, tj. podpisu poświadczonego notarialnie lub przez bank. czy też potwierdzenia przez bank. że podpisy zostały złożone przez osoby upoważnione do reprezentacji Zamawiającego.
o terminu realizacji wypłaty z gwarancji/poręczenia, który nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania wypłaty.
Z dokumentów, których Gwarant może wymagać od Zamawiającego w związku z realizacją przez Zamawiającego uprawnień z gwarancji, Zamawiający dopuszcza wyłącznie złożenie odpisu z KRS lub Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie art. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 685 z późn. zm.), celem wykazania, że osoby które podpisały żądanie zapłaty w imieniu Zamawiającego, są uprawnione do jego reprezentowania.
5. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie innej niż pieniężna, musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czyli nie na jednego, ani kilku spośród nich).
6. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń określonych w pkt 2b).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub w innej niż dopuszczalna formie, zostanie odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 12.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia;
3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie:
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało sic niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni.
W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2.2. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta: nazwę (firmę), adres Wykonawcy, cenę oferty, termin wykonania, okres gwarancji oraz warunki płatności. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2.3. Informacje, o których mowa w pkt 2.2. Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej.
XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia.
XIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
W tym postępowaniu nie istnieje możliwość składania ofert częściowych.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.