podkarpackie (Ostrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana barier energochłonnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ul. Zakładowa 4 62-510 Konin powiat: Konin tel 63 2402450, fax, 63 2402451 kontakt@zdm-konin.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 63 2402450, fax, |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: ,,Wymiana barier energochłonnych na terenie miasta Konina" III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. Sukcesywna dostawa oraz montaż barier energochłonnych H1W4, z uwzględnieniem wszystkich elementów potrzebnych do realizacji (rozstaw słupków - 4 m). Szacowania ilość barier 150mb. DOSTAWA oraz montaż barier energochłonnych H1W4, z uwzględnieniem wszystkich elementów potrzebnych do realizacji (rozstaw słupków - 2 m). Szacowania ilość barier 100mb Montaż barier energochłonnych H1W4 z uwzględnieniem blach przekazanych od Inwestora - szacowana ilość 50mb.Lokalizacja - pas drogowy dróg krajowych na terenie miasta Konina. 2. Zakres zamówienia obejmuje rozebranie istniejących barier żelbetowych wraz z utylizacją na odcinku ok. 50mb. oraz montaż nowych barier w miejscu rozebranych. 3. Wszelkie materiały rozbiórkowe nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca zutylizuje odpady i przedstawi na żądanie Zamawiającego dokumenty z utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie wykonania robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z projektem umowy (zał. nr 2). 7. Gwarancja nie obejmuje sytuacji spowodowanych nieprzewidywalnymi okolicznościami np. akty wandalizmu, kradzieże, klęski żywiołowe itp. 8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów na miejsce prowadzonych prac. 9. Wykonawca zapewni, aby materiały składowane tymczasowo do czasu, gdy będą potrzebne do wykonania zamówienia były zabezpieczone przed zniszczeniem i zachowały swoją jakość. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia potencjału technicznego oraz odpowiedniej ilości pracowników posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego typu prac ogrodniczych. 11. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania miejsca prowadzenia prac. 12. Wykonane prace odebrane będą przez upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Miejskich w Koninie w terminie 5 dni roboczych od zakończenia prac i zostaną potwierdzone protokołem odbioru. CPV: 45233280-5, 45247240-4, 34928110-2 Dokument nr: ZDM.I.UD.4202.2.22.2024 Składanie ofert: 15. Termin i miejsce składania ofert: o Ofertę należy złożyć do dnia 27 maja 2024r. do godz.: 12:00 o Miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie, Ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, (Biuro Obsługi) w formie pisemnej (tradycyjnej) w zamkniętej kopercie z oznaczeniem wykonawcy z dopiskiem: OFERTA: ZDM.I.UD. 4202.2.18.2024 ,,Wymiana barier energochłonnych na terenie miasta Konina" Nie otwierać przed 24 maja 2024r. 16. Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej, z uwzględnieniem zasady nienaruszalności ofert do terminu ich otwarcia poprzez konieczność szyfrowania przesłanej oferty. Adres e-mailowy, na który można złożyć ofertę elektroniczną: kontakt@zdm-konin.pl. Miejsce i termin realizacji: 6. Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do 9.11.2024 r. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto (§ 5 ust. 1 pkt b) Zał. Nr 1 do Zarządzenia Prezydenta Miasta Konina Nr 172/2020 z 22.12.2020r. w sprawie dokonywania zakupów dostaw, usług lub robót budowlanych o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto ze środków budżetu Miasta Konina. IV. Warunki wymagane od Wykonawców: 1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował min. 1 dostawę o podobnym zakresie zamówienia (np. wymiana barier energochłonnych) za min 50 000 zł (brutto) - dostawa wraz z montażem 2. Do oferty Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw/usług/roboty budowlane wraz z podaniem ich rodzaju, ilości wymienionych barier, daty, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi/roboty budowlane te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi/roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi/roboty budowlane te zostały wykonane. V. Informacje dodatkowe: 1. Należność za wykonaną usługę będzie płatna po wykonaniu prac w terminie do 30 dni od daty przedłożenia faktury Zamawiającemu, wystawionej na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 3. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ruchu pieszego i kołowego w czasie prowadzenia prac. 4. W przypadku utrudnień w ruchu drogowym Wykonawca zobowiązany będzie oznakować miejsce prowadzonych prac zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu o raz wprowadzić oznakowanie tymczasowe po odebraniu go przez wskazane w projekcie służby. 5. Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania prac. 7. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym wraz z wypełnionym przez Wykonawcę formularzu cenowym. 8. Kryterium wyboru oferty: 100 % cena. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji warunków umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 11. Oferta musi być złożona na druku formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego publicznego konkursu ofert lub przepisanych z zachowaniem jego pełnej treści. 12. Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym i trwały podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 13. Wymagane jest złożenie oferty w opakowaniu uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem. 14. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Publicznym konkursem ofert, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 18. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożą wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. 19. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie dokonał w określonym terminie uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 18. 20. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwagi: VI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje osoby fizyczne, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskuje w związku z ich udziałem w niniejszym postępowaniu, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62 - 510 Konin, kontakt: kontakt@zdmkonin.pl, telefon: 63 240 24 50. b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych iod@zdm-konin.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,, Wymiana barier energochłonnych na terenie miasta Konina " numer postępowania ,, ZDM.I.UD.4202.2.22.2024" prowadzonym w trybie ,,publicznego konkursu ofert", d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, upoważnione na podstawie przepisów prawa, e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, g) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, h) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego tego prawa, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Kontakt: 17. Dodatkowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia można uzyskać w: Zarządzie Dróg Miejskich w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, pok. nr 10, w godzinach 7:30- 15:30. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z uczestnikami postępowania jest Łukasz Kujawa, nr tel. 63/2402462; adres e-mail: lkujawa@zdm-konin.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024