kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Przeworsk ul. Bernardyńska 1a 37-200 Przeworsk powiat: przeworski sekretariat@przeworsk.net.pl https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przeworsk |
Wadium: | 90 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 110806R - Grzęska - Parcelacja od km 0+000 do km 1+520, budowa drogi gminnej od km 0+000 do km 0+292,72 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. W ramach zamierzenia budowlanego zostanie rozbudowana/przebudowana droga gminna nr 110806R na odcinku długości ok. 1520m w km od 0+000 do km 1+520 oraz wybudowana droga gminna o długości ok 290,00m na działce nr ewid.:2435. Przewiduje się wykonanie nowej konstrukcji wraz z nawierzchnią jezdni, budową chodnika, budowa przejścia dla pieszych, przebudową zjazdów indywidualnych oraz publicznych do przyległych posesji oraz wykonanie odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej. Odcinek drogi gminnej nr 110806R polegający rozbudowie swój początek ma w miejscu skrzyżowania z drogą powiatowa nr 1579R. natomiast droga gminna na działce nr 2435 połączona jest z projektowaną droga gminną nr 110806R za pomocą skrzyżowania prostego typu ,,T" w km 0+342 po stronie lewej. Przedmiotowe drogi w stanie istniejącym o szerokości 3-4,5m posiadają nawierzchnie bitumiczną w złym stanie technicznym bez wyraźnie wydzielonych poboczy. Z trasa istniejącej drogi krzyżują się podziemne i napowietrzne linie elektroenergetyczne, sieci gazowe średniego ciśnienia, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowe które zostaną przebudowane lub zabezpieczone w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej i kosztorysach ofertowych (zakładki zawierające poszczególne branże - 6 szt.) stanowiące załącznik nr 5 do SWZ. CPV: 45233220-7, 45100000-8,45111200-0,45110000-1,45233300-2, 45112700-2,45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00337944, ROIX.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ rozdział XI i XV. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ rozdział XXIV Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk pod nazwą niniejszego postępowania Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ROIX.271.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. W ramach zamierzenia budowlanego zostanie rozbudowana/przebudowana droga gminna nr 110806R na odcinku długości ok. 1520m w km od 0+000 do km 1+520 oraz wybudowana droga gminna o długości ok 290,00m na działce nr ewid.:2435. Przewiduje się wykonanie nowej konstrukcji wraz z nawierzchnią jezdni, budową chodnika, budowa przejścia dla pieszych, przebudową zjazdów indywidualnych oraz publicznych do przyległych posesji oraz wykonanie odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej. Odcinek drogi gminnej nr 110806R polegający rozbudowie swój początek ma w miejscu skrzyżowania z drogą powiatowa nr 1579R. natomiast droga gminna na działce nr 2435 połączona jest z projektowaną droga gminną nr 110806R za pomocą skrzyżowania prostego typu ,,T" w km 0+342 po stronie lewej. Przedmiotowe drogi w stanie istniejącym o szerokości 3-4,5m posiadają nawierzchnie bitumiczną w złym stanie technicznym bez wyraźnie wydzielonych poboczy. Z trasa istniejącej drogi krzyżują się podziemne i napowietrzne linie elektroenergetyczne, sieci gazowe średniego ciśnienia, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowe które zostaną przebudowane lub zabezpieczone w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej i kosztorysach ofertowych (zakładki zawierające poszczególne branże - 6 szt.) stanowiące załącznik nr 5 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ rozdział XVIII 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł /trzy miliony złotych/ Zdolność techniczna lub zawodowa: a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeżeli wykaże że: wykonał w sposób należyty i zgodnie z przepisami okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie polegające na: Budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej na kwotę co najmniej: 3 500 000,00zł /trzy miliony pięćset tysięcy złotych brutto/. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymagane doświadczenie w zakresie wykonawstwa musi wykazać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców. Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wartości podane będą w walutach obcych, przeliczone zostaną na złotówki wg średniego kursu walut NBP z dnia wszczęcia postępowania. b) Zdolność zawodowa: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże że dysponuje osobą i skieruje ją do realizacji zamówienia, która będzie pełnić funkcję: - kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych (alternatywnie) - kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych (alternatywnie). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Zgodnie z SWZ rozdział X 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ; Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000 zł. Zgodnie z SWZ rozdział X. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) Zgodnie z SWZ rozdział XIII 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ rozdział XVIII 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-09 |
© eurobudowa.pl 2004-2024