śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz 52 36 69 390 zamowieniaUSBDG@stat.gov.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 52 36 69 390 |
Termin składania ofert: | 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy przy Ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy przy Ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3. Remont obejmuje pokoje nr 127 i 128 na I piętrze budynku ,,C". 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Zaleca się, aby każdy Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał samodzielnie pomiarów i oględzin na miejscu wykonania prac. W przypadku złożenia ofert bez wcześniejszych oględzin Wykonawcy czynią to na własne ryzyko i odpowiedzialność. Wizja lokalna może odbyć się w dni robocze (28.05 i 29.05) w godz.ch od 800 do 1300, po wcześniejszym umówieniu się z p. Katarzyną Procelli kom. 539 671 513, p. Agatą Woźniakowską 539 671 511 lub mailowo: zamowieniausbdg@stat.gov.pl CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45213150-9, 45310000-3, 45400000-0, 45430000-0, 45432111-5, 45442100-8, 45450000-6 Dokument nr: BDG-WAD.2720.52.2024 Składanie ofert: Ofertę można dostarczyć w formie papierowej na adres: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, pok. 12, na I piętrze budynku B ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz lub elektronicznie na adres poczty: e-mail: zamowieniaUSBDG@stat.gov.pl TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 6.06.2024 r. o godz. 8:00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - do 30 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 6. Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania od Wykonawcy faktur VAT drogą elektroniczną (e-faktury). 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z powodu: 1) braku oferty niepodlegającej odrzuceniu; 2) braku możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty na kwotę nieprzekraczającą kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; 3) braku możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty (w zamówieniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena) w przypadku złożenia przez Wykonawców ofert oraz ofert dodatkowych o takiej samej cenie; 4) wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 5) obarczenia postępowania niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni potencjał wykonawczy, pozwalający na przeprowadzenie robót objętych niniejszym zamówieniem, przy uwzględnieniu konieczności wykonywania robót również po godzinach pracy Urzędu. Wykonanie zamówienia odbywać się musi z własnych środków finansowych Wykonawcy, bez zaliczek i akredytyw Zamawiającego. Należność za wykonane roboty będzie dokonana na zasadach podanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. 7. Wraz z zakończeniem prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności świadectwa jakości, świadectwa wykonanych prób, aprobaty zgodności, atesty, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo, w tym dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń. Komplet wyżej wymienionych dokumentów należy dostarczyć do Zamawiającego w 1 egzemplarzu w wersji papierowej. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić odpowiednią polisę. 3) Zdolności technicznej lub zawodowej do wykonywania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w Zapytaniu ofertowym zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Zamawiającego pocztą elektroniczną (e-mail). 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia w formie i trybie opisanym w pkt 1. 3. Zapytanie ofertowe oznaczone jest znakiem BDG-WAD.2720.52.2024 - Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie. 4. Wyjaśnienia dotyczące Zapytania ofertowego będą udzielone pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż 3 dni, przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w pkt 4 Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi. 6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. 7. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/zamowienia-publiczne/zapy/ 8. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 700 - 1500. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz wypełniony i podpisany Załączniki nr 3. 2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 3. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści wszystkich załączonych do Zapytania ofertowego wzorów załączników. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wymaganego załącznika według własnego wzoru jego treść musi być tożsama z treścią zawartą we wzorze danego załącznika. 4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 5. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. 6. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 7. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty i oświadczeń nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. 8. W przypadku przesłania oferty pocztą elektroniczną (email) Zamawiający wyraża zgodę na przesłanie oferty podpisanej podpisem elektronicznym lub w formie PDF z widocznym podpisem osobistym i pieczątką osoby uprawnionej, o której mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału. 9. Wykonawca nie może dokonać zmian po upływie terminu składania ofert. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania. 3. Pisemna informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie rozesłana pocztą elektroniczną (e-mail) do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę. 4. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony również na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/zamowienia-publiczne/zapy/ OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować kompletną, jednoznaczną i ostateczną cenę, uwzględniającą wszystkie przewidywane koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w szczególności: zysk Wykonawcy, wszelkie upusty, podatki (naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania oferty), a także pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia na warunkach, formie i w zakresie określonym w Zapytaniu ofertowym, bez których realizacja przedmiotu zamówienia nie byłaby możliwa. 2. Cenę oferty z uwzględnieniem należnego podatku VAT należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena winna być określona z zaokrągleniami zgodnie z zasadami matematycznymi. 3. Ustalenie prawidłowej stawki VAT należy do obowiązku Wykonawcy. KRYTERIA OCENY I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty, która stanowi 100% wagi. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę. 3. Maksymalna liczba punktów wynosi 100. 4. Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt. Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru: Cena najniższa ------------------------------ x 100 pkt = Ilość punktów badanej oferty Cena badanej oferty 5. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez kilku Wykonawców, Zamawiający wezwie ich do złożenia ofert dodatkowych. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz składanych dokumentów lub oświadczeń. 7. W przypadku, jeżeli cena całkowita oferty będzie niższa o 30% od wartości szacunkowej zamówienia lub średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert, wówczas Zamawiający zwróci się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. UWAGA: W przypadku, o którym mowa w pkt 10 ppkt 3, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. Zakwestionowanie przez Wykonawcę poprawienia omyłki, o której mowa w pkt 10 ppkt 3 w wyznaczonym terminie, stanowi przesłankę odrzucenia oferty. FORMALNOŚCI, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryterium oceny ofert. 2. Wykonawca, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego oferty, niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu pisemną informację o osobach uprawnionych do zawarcia umowy, zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Jeżeli osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy nie została wskazana we właściwym rejestrze, do oferty musi być dołączone Upoważnienie do: 1) reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający niezwłocznie wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważni postępowanie. Uwagi: Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2024