Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
52 36 69 390
zamowieniaUSBDG@stat.gov.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: 52 36 69 390
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy przy Ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3.
Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy przy Ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3.
Remont obejmuje pokoje nr 127 i 128 na I piętrze budynku ,,C".
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Zaleca się, aby każdy Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał samodzielnie pomiarów i oględzin na miejscu wykonania prac. W przypadku złożenia ofert bez wcześniejszych oględzin Wykonawcy czynią to na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Wizja lokalna może odbyć się w dni robocze (28.05 i 29.05) w godz.ch od 800 do 1300, po wcześniejszym umówieniu się z p. Katarzyną Procelli kom. 539 671 513, p. Agatą Woźniakowską 539 671 511 lub mailowo: zamowieniausbdg@stat.gov.pl

CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45213150-9, 45310000-3, 45400000-0, 45430000-0, 45432111-5, 45442100-8, 45450000-6

Dokument nr: BDG-WAD.2720.52.2024

Składanie ofert:
Ofertę można dostarczyć w formie papierowej na adres:
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, pok. 12, na I piętrze budynku B
ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
lub
elektronicznie na adres poczty:
e-mail: zamowieniaUSBDG@stat.gov.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 6.06.2024 r. o godz. 8:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia - do 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
6. Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania od Wykonawcy faktur VAT drogą elektroniczną (e-faktury).
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z powodu:
1) braku oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) braku możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty na kwotę nieprzekraczającą kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) braku możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty (w zamówieniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena) w przypadku złożenia przez Wykonawców ofert oraz ofert dodatkowych o takiej samej cenie;
4) wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) obarczenia postępowania niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
Wykonawca powinien posiadać odpowiedni potencjał wykonawczy, pozwalający na przeprowadzenie robót objętych niniejszym zamówieniem, przy uwzględnieniu konieczności wykonywania robót również po godzinach pracy Urzędu.
Wykonanie zamówienia odbywać się musi z własnych środków finansowych Wykonawcy, bez zaliczek
i akredytyw Zamawiającego. Należność za wykonane roboty będzie dokonana na zasadach podanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
7. Wraz z zakończeniem prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności świadectwa jakości, świadectwa wykonanych prób, aprobaty zgodności, atesty, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo, w tym dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń. Komplet wyżej wymienionych dokumentów należy dostarczyć do Zamawiającego w 1 egzemplarzu w wersji papierowej.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Formularza oferty stanowiącego
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia,
na podstawie Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić odpowiednią polisę.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej do wykonywania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału
w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie Formularza oferty stanowiącego
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w Zapytaniu ofertowym zostaną wykluczeni
z postępowania.
3. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Zamawiającego pocztą elektroniczną (e-mail).
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia w formie
i trybie opisanym w pkt 1.
3. Zapytanie ofertowe oznaczone jest znakiem BDG-WAD.2720.52.2024 - Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
4. Wyjaśnienia dotyczące Zapytania ofertowego będą udzielone pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż 3 dni, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w pkt 4 Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi.
6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
7. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/zamowienia-publiczne/zapy/
8. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 700 - 1500.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz wypełniony i podpisany Załączniki nr 3.
2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
3. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści wszystkich załączonych do Zapytania ofertowego wzorów załączników. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wymaganego załącznika według własnego wzoru jego treść musi być tożsama z treścią zawartą we wzorze danego załącznika.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
5. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
6. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty i oświadczeń nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
8. W przypadku przesłania oferty pocztą elektroniczną (email) Zamawiający wyraża zgodę na przesłanie oferty podpisanej podpisem elektronicznym lub w formie PDF z widocznym podpisem osobistym i pieczątką osoby uprawnionej, o której mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału.
9. Wykonawca nie może dokonać zmian po upływie terminu składania ofert.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.

3. Pisemna informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie rozesłana pocztą elektroniczną (e-mail) do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.

4. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony również na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/zamowienia-publiczne/zapy/
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować kompletną, jednoznaczną i ostateczną cenę, uwzględniającą wszystkie przewidywane koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
w szczególności: zysk Wykonawcy, wszelkie upusty, podatki (naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania oferty), a także pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia na warunkach, formie i w zakresie określonym w Zapytaniu ofertowym, bez których realizacja przedmiotu zamówienia nie byłaby możliwa.
2. Cenę oferty z uwzględnieniem należnego podatku VAT należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena winna być określona z zaokrągleniami zgodnie z zasadami matematycznymi.
3. Ustalenie prawidłowej stawki VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
KRYTERIA OCENY I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty, która stanowi 100% wagi.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.
3. Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
4. Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt.
Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 100 pkt = Ilość punktów badanej oferty
Cena badanej oferty

5. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez kilku Wykonawców, Zamawiający wezwie ich do złożenia ofert dodatkowych.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz składanych dokumentów lub oświadczeń.
7. W przypadku, jeżeli cena całkowita oferty będzie niższa o 30% od wartości szacunkowej zamówienia lub średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert, wówczas Zamawiający zwróci się do Wykonawców
o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy.
9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
UWAGA:
W przypadku, o którym mowa w pkt 10 ppkt 3, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin
na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi
w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. Zakwestionowanie przez Wykonawcę poprawienia omyłki, o której mowa w pkt 10 ppkt 3 w wyznaczonym terminie, stanowi przesłankę odrzucenia oferty.
FORMALNOŚCI, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zgodnie
z kryterium oceny ofert.
2. Wykonawca, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego oferty, niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu pisemną informację o osobach uprawnionych do zawarcia umowy, zgodnej ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Jeżeli osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i zawarcia umowy nie została wskazana we właściwym rejestrze, do oferty musi być dołączone Upoważnienie do:
1) reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
2) albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający niezwłocznie wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważni postępowanie.

Uwagi:
Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.