kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi modernizacji ciągu pieszego przy ul. Gdańskiej poprzez poszerzenie drogi dojazdowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA S.A Brdowska 12 71-700 Szczecin powiat: Szczecin 506854297 przetargi@msrgryfia.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 506854297 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, mającego na celu wyłonienie wykonawcy na świadczenie usługi modernizacji ciągu pieszego przy ul. Gdańskiej poprzez poszerzenie drogi dojazdowej na terenie Morskiej Stoczni Remontowej "GRYFIA" S.A. w Szczecinie Opis Przedmiotu Zamówienia dotyczący świadczenia usługi modernizacji ciągu pieszego wzdłuż Ul. Gdańskiej poprzez poszerzenie drogi dojazdowej na terenie Morskiej Stoczni Remontowej "GRYFIA" S.A. w Szczecinie A. Określenie przedmiotu zamówienia 1. Wykonanie chodnika o długości ca. 150 mb z płyt drogowych a) zasypanie kanałów technologicznych piaskiem zasypowym z zagęszczeniem warstwami przekroju kanału o wymiarach 1,1×0,7 m; b) odcinkowa rozbiórka ścian kanałów technologicznych wykonanych z cegły pełnej na zaprawie; możliwa konieczność punktowego odtworzenia; c) wykonanie podbudowy z zaprawy RM; d) dostawa i montaż nawierzchni ciągu pieszego z płyt drogowych o szerokości 120 - 150 cm i grubości minimalnej 12 cm na podbudowie z zaprawy RM; e) wykonanie wcięcia w krawędzi płyty drogowej o orientacyjnym wymiarze 50×50 cm w celu dopasowania do istniejącej latarni ? 1 szt.; f) zamulenie łączeń płyt drogowych; g) wyprofilowanie niezbędnych przejazdów przez ciąg pieszy. 2. Wykonanie poszerzenia o 1,50 m jezdni z płyt drogowych na odcinku ca. 150 mb: a) przemieszczenie w obrębie nie więcej niż 100 m przekruszu betonowego wzdłuż drogi na odcinku ok. 30 m, szerokości pasa ok. 1,0 m i grubości 0,5 m ? ok. 15 m3 ; b) rozbiórka chodnika z płytek chodnikowych typu Trylinka na długości ok. 15 mb i szerokości 1,2 m; c) usunięcie pozostałości po wyciętych drzewach ? 2 szt. karpin po topoli; d) korytowanie na głębokość 45 cm pod ułożenie pasa płyt drogowych o szerokości 150 cm i grubości minimum 15 cm; e) wykonanie podbudowy z zasypu gr. 20 i zaprawy RM gr. 10 cm w polu 1,5×45 m; f) ułożenie płyt nawierzchni jezdni z płyt drogowych MON o wymiarach 1,5×3,0×0,15 m w pasie 150 m. 3. Wykonanie napraw jezdni betonowej: a) skucia i uzupełnienia nawierzchni o całkowitej powierzchni ok. 100 m2 i grubości ok. 20 cm ? dodatkowo proszę wskazać cenę za m2 ; b) miejscowych/punktowych uzupełnienia nawierzchni o całkowitej powierzchni ok. 20 m2 i grubości 15 cm ? dodatkowo proszę wskazać cenę za m2 ; 4. Prace dodatkowe/towarzyszące: a) przeniesienie studni teletechnicznych poza pas drogowy lub przykrycie płytą drogową wraz z dostosowaniem (skuciem) wysokości ścian studni ? 2 szt.; b) skucie betonowych ścian fundamentowych w ilości około 1 ÷ 2 m3 . 5. Pozostałe dane: a) kubatura zasypek w kanałach technologicznych: 1,1×0,70×160 = 123,2 m3 ; b) powierzchnia chodników: (1,20 ÷1,50)×150 = 180÷225 m2 ; c) powierzchnia poszerzenia jezdni: 1,50×146 = 219 m2 ; d) minimalna grubość płyty na nawierzchnię ciągu pieszego musi wynosić 12 cm; e) minimalna grubość płyty na nawierzchnię jezdni musi wynosić 15 cm; f) na potrzeby chodnika dopuszczalne jest zastosowanie płyt drogowych staro-użytecznych pod warunkiem ich dobrego stanu technicznego i wizualnego, tj.: ? zbrojenie przynajmniej dołem stalą zbrojeniową, ? wklęsłość lub wypukłość powierzchni górnej, wichrowatość powierzchni i krawędzi ? maks. 15 mm, ? dopuszczalne odchyłki wymiarów nie powinny przekraczać wartości: długość ?15 mm, szerokość ? 15 mm, grubość ? 5 mm, ? niedopuszczalne są jakiekolwiek pęknięcia i zarysowania, ? powierzchnie z formy lub zatarte, ? dopuszczalne są szczerby i uszkodzenia krawędzi i naroży w liczbie nie większej niż 5 i długości maksymalnej do 30 mm i głębokości do 7 mm, ? uchwyty transportowe, ? wypełnienie otworów pod uszy transportowe betonem. g) na potrzeby poszerzenia drogi dopuszczalne jest zastosowanie płyt drogowych staro-użytecznych pod warunkiem ich dobrego stanu technicznego i wizualnego, tj.: ? wykonane według normy PN EN 13369:2005 z betonu klasy min. C25/30, ? zbrojenie górą i dołem stalą zbrojeniową, ? dopuszczalny nacisk min. 50 kN na 1 koło, ? wklęsłość lub wypukłość powierzchni górnej, wichrowatość powierzchni i krawędzi ? maks. 4 mm, ? dopuszczalne odchyłki wymiarów nie powinny przekraczać wartości: długość ?8 mm, szerokość ? 8 mm, grubość ? 5 mm, ? niedopuszczalne są jakiekolwiek pęknięcia i zarysowania, ? powierzchnie z formy lub zatarte, ? dopuszczalne są szczerby i uszkodzenia krawędzi i naroży w liczbie nie większej niż 3 i długości maksymalnej do 30 mm i głębokości do 7 mm, ? 4 w pełni sprawne uchwyty transportowe. |
© eurobudowa.pl 2004-2024