Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi modernizacji ciągu pieszego przy ul. Gdańskiej poprzez poszerzenie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi modernizacji ciągu pieszego przy ul. Gdańskiej poprzez poszerzenie drogi dojazdowej

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA S.A
Brdowska 12
71-700 Szczecin
powiat: Szczecin
506854297
przetargi@msrgryfia.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: 506854297
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, mającego na celu
wyłonienie wykonawcy na świadczenie usługi modernizacji ciągu pieszego przy
ul. Gdańskiej poprzez poszerzenie drogi dojazdowej na terenie Morskiej Stoczni
Remontowej "GRYFIA" S.A. w Szczecinie

Opis Przedmiotu Zamówienia
dotyczący świadczenia usługi modernizacji ciągu pieszego wzdłuż Ul. Gdańskiej
poprzez poszerzenie drogi dojazdowej na terenie Morskiej Stoczni Remontowej
"GRYFIA" S.A. w Szczecinie
A. Określenie przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie chodnika o długości ca. 150 mb z płyt drogowych
a) zasypanie kanałów technologicznych piaskiem zasypowym z zagęszczeniem warstwami przekroju
kanału o wymiarach 1,1×0,7 m;
b) odcinkowa rozbiórka ścian kanałów technologicznych wykonanych z cegły pełnej na zaprawie;
możliwa konieczność punktowego odtworzenia;
c) wykonanie podbudowy z zaprawy RM;
d) dostawa i montaż nawierzchni ciągu pieszego z płyt drogowych o szerokości 120 - 150 cm
i grubości minimalnej 12 cm na podbudowie z zaprawy RM;
e) wykonanie wcięcia w krawędzi płyty drogowej o orientacyjnym wymiarze 50×50 cm
w celu dopasowania do istniejącej latarni ? 1 szt.;
f) zamulenie łączeń płyt drogowych;
g) wyprofilowanie niezbędnych przejazdów przez ciąg pieszy.
2. Wykonanie poszerzenia o 1,50 m jezdni z płyt drogowych na odcinku ca. 150 mb:
a) przemieszczenie w obrębie nie więcej niż 100 m przekruszu betonowego wzdłuż drogi na odcinku
ok. 30 m, szerokości pasa ok. 1,0 m i grubości 0,5 m ? ok. 15 m3
;
b) rozbiórka chodnika z płytek chodnikowych typu Trylinka na długości ok. 15 mb i szerokości 1,2
m;
c) usunięcie pozostałości po wyciętych drzewach ? 2 szt. karpin po topoli;
d) korytowanie na głębokość 45 cm pod ułożenie pasa płyt drogowych o szerokości 150 cm
i grubości minimum 15 cm;
e) wykonanie podbudowy z zasypu gr. 20 i zaprawy RM gr. 10 cm w polu 1,5×45 m;
f) ułożenie płyt nawierzchni jezdni z płyt drogowych MON o wymiarach 1,5×3,0×0,15 m
w pasie 150 m.
3. Wykonanie napraw jezdni betonowej:
a) skucia i uzupełnienia nawierzchni o całkowitej powierzchni ok. 100 m2
i grubości ok. 20 cm ?
dodatkowo proszę wskazać cenę za m2
;
b) miejscowych/punktowych uzupełnienia nawierzchni o całkowitej powierzchni ok. 20 m2
i grubości 15 cm ? dodatkowo proszę wskazać cenę za m2
;
4. Prace dodatkowe/towarzyszące:
a) przeniesienie studni teletechnicznych poza pas drogowy lub przykrycie płytą drogową wraz z
dostosowaniem (skuciem) wysokości ścian studni ? 2 szt.;
b) skucie betonowych ścian fundamentowych w ilości około 1 ÷ 2 m3
.
5. Pozostałe dane:
a) kubatura zasypek w kanałach technologicznych: 1,1×0,70×160 = 123,2 m3
;
b) powierzchnia chodników: (1,20 ÷1,50)×150 = 180÷225 m2
;
c) powierzchnia poszerzenia jezdni: 1,50×146 = 219 m2
;
d) minimalna grubość płyty na nawierzchnię ciągu pieszego musi wynosić 12 cm;
e) minimalna grubość płyty na nawierzchnię jezdni musi wynosić 15 cm;
f) na potrzeby chodnika dopuszczalne jest zastosowanie płyt drogowych staro-użytecznych pod
warunkiem ich dobrego stanu technicznego i wizualnego, tj.:
? zbrojenie przynajmniej dołem stalą zbrojeniową,
? wklęsłość lub wypukłość powierzchni górnej, wichrowatość powierzchni i krawędzi ? maks.
15 mm,
? dopuszczalne odchyłki wymiarów nie powinny przekraczać wartości: długość ?15 mm,
szerokość ? 15 mm, grubość ? 5 mm,
? niedopuszczalne są jakiekolwiek pęknięcia i zarysowania,
? powierzchnie z formy lub zatarte,
? dopuszczalne są szczerby i uszkodzenia krawędzi i naroży w liczbie nie większej niż 5 i długości
maksymalnej do 30 mm i głębokości do 7 mm,
? uchwyty transportowe,
? wypełnienie otworów pod uszy transportowe betonem.
g) na potrzeby poszerzenia drogi dopuszczalne jest zastosowanie płyt drogowych staro-użytecznych
pod warunkiem ich dobrego stanu technicznego i wizualnego, tj.:
? wykonane według normy PN EN 13369:2005 z betonu klasy min. C25/30,
? zbrojenie górą i dołem stalą zbrojeniową,
? dopuszczalny nacisk min. 50 kN na 1 koło,
? wklęsłość lub wypukłość powierzchni górnej, wichrowatość powierzchni i krawędzi ? maks.
4 mm,
? dopuszczalne odchyłki wymiarów nie powinny przekraczać wartości: długość ?8 mm,
szerokość ? 8 mm, grubość ? 5 mm,
? niedopuszczalne są jakiekolwiek pęknięcia i zarysowania,
? powierzchnie z formy lub zatarte,
? dopuszczalne są szczerby i uszkodzenia krawędzi i naroży w liczbie nie większej niż 3 i długości
maksymalnej do 30 mm i głębokości do 7 mm,
? 4 w pełni sprawne uchwyty transportowe.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.