Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa kolumbarium

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kolumbarium

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urbitor Sp. z o.o. w Toruniu
ul. Chrobrego 105/107
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 690 820 014
zam.publiczne@urbitor.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 690 820 014
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia oferty na zadanie:
Budowa kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego nr 2 w Toruniu przy ul.
Grudziądzkiej 139
Rozdział III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na budowie jednego kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego nr 2 w Toruniu przy Ul. Grudziądzkiej 139
1) Wytyczenie geodezyjne
2) Wykonanie kolumbarium wg załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 2)
3) Montaż obrzeży i kostki
2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwolenie na budowę oraz według przedmiaru. 1.2. Wykonanie prac określono w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Dokumentację projektową oraz przedmiar robót należy uznać jako dokumenty wzajemnie się uzupełniające.
3. Zabezpieczenie terenu na czas wykonywania robót przez cały okres realizacji zadania (wraz z kosztami poniesionymi w tym zakresie).
4. Zapewnienie kierownika budowy.
5. Wykonawca na własny koszt zapewni media niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Składanie ofert:
Rozdział IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy złożyć w sekretariacie Spółki Ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń. Dopuszcza
się możliwość składania ofert pocztą elektroniczną na adres: zam.publiczne@urbitor.pl
W przypadku składania ofert w wersji papierowej, na kopercie proszę umieścić napis: Budowa kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego nr 2 w Toruniu
przy Ul. Grudziądzkiej 139
Nie otwierać przed 03.06.2024 r., godz. 10.00"
2. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.06.2024r. do godz.
10.00.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: zamówienie realizowane będzie w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Rozdział II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej ustawa Pzp, zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp.
Rozdział IV. WYMAGANIE I WARUNKI ZAMWIAJĄCEGO
1. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa. Warunki zmiany umowy:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
2) Zmiana istotnych postanowień umowy dopuszczalna jest w przypadkach:
o zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
o w przypadku, gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, konieczna będzie zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy.
2. Zamawiający wymaga,, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawca powoła kierownika budowy, który dokona wymaganych wpisów w dzienniku budowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zatwierdzenia próbek granitu
5. W celu dokonania oględzin obiektu i przeprowadzenia szczegółowych pomiarów prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu - kontakt:
Jolanta Wolańska tel. 690 820 014 j.wolanska@urbitor.pl
Rozdział V. POZOSTAŁE WYMOGI FORMALNE:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie;
b) Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje wszystkie warunki opisane w zapytaniu ofertowym;
c) Wykonawca musi być podmiotem zarejestrowanym na terytorium RP;
d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
2. Termin związania ofertą.
Zamawiający ustala termin związania ofertą na 30 dni
Rozdział VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, pytania, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: zam.publiczne@urbitor.pl 3. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, pytania, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Rozdział VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. 3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim. 4. Zamawiający wymaga, aby oferta była złożona na określonym przez siebie Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 5 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cala oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). 7. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Rozdział X OPIS KRYTERIÓW WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I SPOSOBU OCENY OFERT
1. W odniesieniu do ofert niepodlegających odrzuceniu Komisja dokona ich oceny na podstawie kryteriów:
Cena - 100%, 2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie będzie podlegała odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować ceny z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy z uwagi na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złożyło oferty o takiej samej sumie punktów, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez niego terminie. 6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Rozdział XI. INFORMACJE DODATKOWE ORAZ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn, z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 3. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. 4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający e-mailem zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania. 5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. 6. Zapytanie ofertowe jest wysyłane do potencjalnych Oferentów celem wybrania najkorzystniejszej oferty. 7. Od rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego nie przysługują odwołania 8. niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, ale również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Z postępowanie zostaną wykluczeni wykonawców którzy :
a) złożyli oferty po terminie,
b) złożyli oferty bez podpisu osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy,
c) zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 -8 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Uwagi:
Rozdział XII. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Urbitor Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urbitor Sp. z o.o. ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, adres e-mail:sekretariat@urbitor.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urbitor Sp. z o.o. jest możliwy pod adresm e-mail: iod@urbitor.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Jolanta Wolańska tel. 690 820 014; Krzysztof Buława tel. 690 830 073

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.