Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja odcinka drogi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja odcinka drogi

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Samborzec
Samborzec 43
27-650 Samborzec
powiat: sandomierski
Telefon: (015) 831 44 43
zamowienia.publiczne@samborzec.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Samborzec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (015) 831 4
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pod nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373095T na działce nr ewid. 316 i drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 318 w miejscowości Milczany"
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373095T na działce nr ewid. 316 i drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 318 w miejscowości Milczany"
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji odcinków:
2.1 drogi gminnej nr 373095T na działce nr ewid. 316 na długości 35,0 m i szerokości 2,5-3,0 m
Zakres prac do wykonania:
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wykonane mechanicznie,
- wykonanie podbudowy z rumoszu stabilizowanego mechanicznie - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2.2 drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 318 na długości 52 m i szerokości 2,8 - 3,0 m
Zakres prac do wykonania:
- uprzątnięcie terenu z zalegających korzeni i zakrzaczeń,
- wykonanie ścięcia i profilowania istniejących skarp wraz z wbudowaniem ściętego gruntu w wyznaczony geodezyjnie przebieg jezdni,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego,
- wykonanie podbudowy z rumoszu stabilizowanego mechanicznie - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
3. Odcinki dróg do zmodernizowania zaznaczono na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania.

Dokument nr: Ig-III.271.14.2024

Składanie ofert:
3. Ofertę składaną w zamkniętej kopercie należy oznakować następująco: Oferta na realizacje zadania pod nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373095T na działce nr ewid. 316 i drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 318 w miejscowości Milczany".
4. Ofertę należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz umieścić napis: ,,Nie otwierać przed godziną 10:10 w dniu 27.05.2024 r.'\\\\
5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@samborzec.pl w formie skanu podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty.
IX. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym w formie pisemnej powinna być złożona w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec) do godz. 10:00 w dniu 27.05.2024 r.
2. Oferta w postaci elektronicznej powinna być przesłana przed godziną 10:00 w dniu 27.05.2024 r.
3. Zamawiający dokona otwarcia i odczytania ofert cenowych w dniu 27.05.2024 r., godz. 10:10 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy lub w pokoju nr 13.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą
1. Wykonawca zrealizuje zadanie do dnia 14 czerwca 2024 roku.
2. Termin związania ofertą: 14 dni od terminu złożenia oferty.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
1. Niniejsze zamówienie udzielane jest zgodnie z określoną w ustawie o finansach publicznych zasadą ponoszenia wydatków publicznych w sposób przejrzysty, celowy, racjonalny i oszczędny, w trybie określonym zarządzeniem nr 4/2021 Wójta Gminy Samborzec z dnia 04.01.2021 roku w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych.
2. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ze względu na niską wartość zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
V. Sposób kalkulacji wynagrodzenia
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być podana w ,,Formularzu ofertowym" w polskich złotych w formie liczby, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie.
2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy objęte zamówienia.
VI. Kryterium oceny ofert Cena -100 %
VII. Warunek udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
VIII. Sposób przygotowania oferty .
1. Ofertę sporządzić należy na dołączonym formularzu ofertowym, będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
X. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
2. Wykonawcom nie będzie przysługiwał zwrot kosztów przygotowania oferty, również w przypadku unieważnienia postępowania.

Uwagi:
XI. Ochrona danych osobowych
1. Przepisy RODO
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej: RODO). Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Klauzula informacyjna Zamawiającego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana przez Wójta Gminy Samborzec - Witolda Surowca;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej lub w oparciu o przepisy innych ustaw, w szczególności dotyczących nadzór i kontrolę nad publiczną gospodarką finansową;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności oferty oraz jej załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 13 i 14 RODO
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio
pozyskał (UWAGA: obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawcy zostaną zobowiązani do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na formularzu ofertowym oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.