śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja odcinka drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Samborzec Samborzec 43 27-650 Samborzec powiat: sandomierski Telefon: (015) 831 44 43 zamowienia.publiczne@samborzec.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Samborzec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (015) 831 4 |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Gmina Samborzec zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na realizację zadania nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice" III. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice" 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie modernizację odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice na długości 280 m i szerokości 3,0 m polegający na:- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wykonane mechanicznie na długości 165 mb i szerokości 3,0 mb, - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 165 mb i szerokości 3,0 mb, z kruszywa łamanego 0 - 63 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm) zaklinowanej kruszywem łamanym 0 - 31,5 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 5 cm), grubość nawierzchni po zagęszczeniu średnio 15 cm. - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 115 mb i szerokości 3,0 mb, z kruszywa łamanego 0 - 63 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm) zaklinowanej kruszywem łamanym 0 - 31,5 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 5 cm), grubość nawierzchni po zagęszczeniu średnio 15 cm. 3. Odcinki dróg do zmodernizowania zaznaczono na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania. Dokument nr: Ig-III.271.15.2024 Otwarcie ofert: 3. Zamawiający dokona otwarcia i odczytania ofert cenowych w dniu 27.05.2024 r., godz.10:15 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy lub w pokoju nr 13. Składanie ofert: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@samborzec.pl w formie skanu podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym w formie pisemnej powinna być złożona w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec) do godz. 10:00 w dniu 27.05.2024 r. 2. Oferta w postaci elektronicznej powinna być przesłana przed godziną 10:00 w dniu 27.05.2024 r. Miejsce i termin realizacji: 1. Wykonawca zrealizuje zadanie do dnia 21 czerwca 2024 roku. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia 1. Niniejsze zamówienie udzielane jest zgodnie z określoną w ustawie o finansach publicznych zasadą ponoszenia wydatków publicznych w sposób przejrzysty, celowy, racjonalny i oszczędny, w trybie określonym zarządzeniem nr 4/2021 Wójta Gminy Samborzec z dnia 04.01.2021 roku w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 2. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ze względu na niską wartość zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Termin związania ofertą: 14 dni od terminu złożenia oferty. V. Sposób kalkulacji wynagrodzenia 1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być podana w ,,Formularzu ofertowym" w polskich złotych w formie liczby, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie. 2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy objęte zamówienia. VI. Kryterium oceny ofert Cena - 100 % VII. Warunek udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. VIII. Sposób przygotowania oferty . 1. Ofertę sporządzić należy na dołączonym formularzu ofertowym, będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Ofertę składaną w zamkniętej kopercie należy oznakować następująco: Oferta na realizacje zadania pod nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice". 4. Ofertę należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz umieścić napis: ,,Nie otwierać przed godziną 10:15 w dniu 27.05.2024 r.". X. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. 2. Wykonawcom nie będzie przysługiwał zwrot kosztów przygotowania oferty, również w przypadku unieważnienia postępowania. Uwagi: XI. Ochrona danych osobowych 1. Przepisy RODO W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej: RODO). Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Klauzula informacyjna Zamawiającego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana przez Wójta Gminy Samborzec - Witolda Surowca; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej lub w oparciu o przepisy innych ustaw, w szczególności dotyczących nadzór i kontrolę nad publiczną gospodarką finansową; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności oferty oraz jej załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 13 i 14 RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał (UWAGA: obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i którychdane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawcy zostaną zobowiązani do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na formularzu ofertowym oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024