Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja odcinka drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja odcinka drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Samborzec
Samborzec 43
27-650 Samborzec
powiat: sandomierski
Telefon: (015) 831 44 43
zamowienia.publiczne@samborzec.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Samborzec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (015) 831 4
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Samborzec zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na realizację zadania nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice"
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice"
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie modernizację odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice na długości 280 m i szerokości 3,0 m polegający na:- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wykonane mechanicznie na długości 165 mb i szerokości 3,0 mb,
- wykonanie nawierzchni jezdni na długości 165 mb i szerokości 3,0 mb, z kruszywa łamanego 0 - 63 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm) zaklinowanej kruszywem łamanym 0 - 31,5 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 5 cm), grubość nawierzchni po zagęszczeniu średnio 15 cm.
- wykonanie nawierzchni jezdni na długości 115 mb i szerokości 3,0 mb, z kruszywa łamanego 0 - 63 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm) zaklinowanej kruszywem łamanym 0 - 31,5 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 5 cm), grubość nawierzchni po zagęszczeniu średnio 15 cm.
3. Odcinki dróg do zmodernizowania zaznaczono na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania.

Dokument nr: Ig-III.271.15.2024

Otwarcie ofert: 3. Zamawiający dokona otwarcia i odczytania ofert cenowych w dniu 27.05.2024 r., godz.10:15 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy lub w pokoju nr 13.

Składanie ofert:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@samborzec.pl w formie skanu podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty.
Ofertę na załączonym formularzu ofertowym w formie pisemnej powinna być złożona w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec) do godz. 10:00 w dniu 27.05.2024 r.
2. Oferta w postaci elektronicznej powinna być przesłana przed godziną 10:00 w dniu 27.05.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
1. Wykonawca zrealizuje zadanie do dnia 21 czerwca 2024 roku.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Niniejsze zamówienie udzielane jest zgodnie z określoną w ustawie o finansach publicznych zasadą ponoszenia wydatków publicznych w sposób przejrzysty, celowy, racjonalny i oszczędny, w trybie określonym zarządzeniem nr 4/2021 Wójta Gminy Samborzec z dnia 04.01.2021 roku w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych.
2. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ze względu na niską wartość zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Termin związania ofertą: 14 dni od terminu złożenia oferty.
V. Sposób kalkulacji wynagrodzenia
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być podana w ,,Formularzu ofertowym" w polskich złotych w formie liczby, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie.
2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy objęte zamówienia.

VI. Kryterium oceny ofert
Cena - 100 %

VII. Warunek udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
VIII. Sposób przygotowania oferty .
1. Ofertę sporządzić należy na dołączonym formularzu ofertowym, będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3. Ofertę składaną w zamkniętej kopercie należy oznakować następująco:
Oferta na realizacje zadania pod nazwą: ,,Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 373118T na działce nr ewid. 203 w miejscowości Janowice".
4. Ofertę należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz umieścić napis:
,,Nie otwierać przed godziną 10:15 w dniu 27.05.2024 r.".
X. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
2. Wykonawcom nie będzie przysługiwał zwrot kosztów przygotowania oferty, również w przypadku unieważnienia postępowania.

Uwagi:
XI. Ochrona danych osobowych
1. Przepisy RODO
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej: RODO). Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada
celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Klauzula informacyjna Zamawiającego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana przez Wójta Gminy Samborzec - Witolda Surowca;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej lub w oparciu o przepisy innych ustaw,
w szczególności dotyczących nadzór i kontrolę nad publiczną gospodarką finansową;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności oferty oraz jej załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 13 i 14 RODO
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał (UWAGA: obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i którychdane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawcy zostaną zobowiązani do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na formularzu ofertowym oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.