Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. płk. Witolda Pileckiego 2
45-331 Opole
powiat: Opole
Telefon: 77 454 00 67 do 70; 77 44 03 200; 77 44 03 238, Fax: 77 456 43 13, tel. 77 4403 392
ias.opole@mf.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 77 454 00 6
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprawa: wykonanie ekspertyzy
ornitologicznej i chiropterologicznej
dla budynku US w Brzegu, US w
Głubczycach, US w Kluczborku oraz
US w Prudniku
zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym pn.:
,,Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynków Urzędu Skarbowego w Brzegu, Urzędu Skarbowego w Głubczycach, Urzędu Skarbowego w Kluczborku oraz Urzędu Skarbowego w Prudniku" I.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Opolu.
2. Wykonana ekspertyza to element do aplikowania o fundusze unijne w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021 -2027 (FEnIKS) Działanie 01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.
3. Inwentaryzacja związana jest z planowanymi pracami termomodernizacyjnymi ww. budynków.
4. W ekspertyzie należy uwzględnić wymagania dyrektyw unijnych, ponieważ termomodernizacja budynków planowana jest ze współfinansowaniem z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS)
5. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte się w istotnych postanowieniach umowy (dalej IP11), które stanowią załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
6. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego i wymaganiami Zamawiającego.
IV. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części/zadania dla każdego obiektu oddzielnie:
1) Zadanie nr 1 - wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynku Urzędu Skarbowego w Brzegu, Ul. Składowa 2, 49-305 Brzeg
Powierzchnia użytkowa:2073 m2
Kubatura budynku: 5563,95 m3
Stropodach i dach
Ilość kondygnacji nadziemnych: 4
2) Zadanie nr 2 - wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynku Urzędu Skarbowego w Głubczycach, Ul. Fabryczna 2A, 48-100 Głubczyce
Powierzchnia użytkowa: 4115 m2 Kubatura budynku: 622 m3 Stropodach i dach Ilość kondygnacji 3
3) Zadanie nr 3 - wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynku Urzędu Skarbowego w Kluczborku, Ul. Sienkiewicza 22A, 46-200 Kluczbork;
Powierzchnia użytkowa: 4228 m|2 Kubatura budynku: 4751 m|3 Stropodach i dach Ilość kondygnacji 3
4) Zadanie nr 4 - wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynku Urzędu Skarbowego w Prudniku, Ul. Kopernika 1A, 48-200 Prudnik
Powierzchnia użytkowa: 1961 m|2 Kubatura budynku: 5215 m3 Stropodach dach Ilość kondygnacji 5
3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
4. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga sporządzenia ekspertyzy, dla każdego z budynków objętych zamówieniem wymienionych w pkt. 2. Ekspertyza powinna zawierać w szczególności:
- Charakterystykę kontrolowanego budynku;
- Termin przeprowadzenia inwentaryzacji oraz opis użytego sprzętu;
- Opis stwierdzonych gatunków;
- Zalecany harmonogram przeprowadzenia prac termomodernizacyjnych;
- Propozycję wykonania kompensacji przyrodniczej;
- Wykaz niezbędnych zezwoleń;
- Dokumentację fotograficzną stwierdzonych stanowisk (gniazd).
1) Ekspertyza musi spełniać wymagania dotyczące ochrony ptaków i nietoperzy przed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych wynikające
z obowiązujących przepisów prawnych.
2) Ekspertyza powinna zostać wykonana z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z:
- Ustawą z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt ( tj. Dz.U z 2019 r,
poz.122 j.t.)
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16.12.2016 r., w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt ( Dz.U z 2022, poz.2380 j.t.)
- Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody ( tj. Dz.U z 2016 r., poz.2134 z póź.zm.)
- Ustawą z dnia 13.04.2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie ( tj. Dz. U z 2018 r., poz. 954 z późn. zm.)
- Ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 799 z póżn. zm.)
- Innymi normami i przepisami szczegółowymi.
3) Ekspertyza powinna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej w plikach (pdf) (doc).
4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosku do RDOŚ,
w szczególności o wydanie zezwolenia na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków dziko występujących zwierząt, roślin lub grzybów objętych ochroną.

Dokument nr: 1601-ILN.201.1.2023.28

Składanie ofert:
X. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29 maja 2024 r. o godz. 09:00.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie skanu na adres e-mail: ias.opole@mf.gov.pl. W temacie wiadomości należy umieścić znak postępowania:
1601-ILN.201.1.2023.
3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pliku .pdf opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę w takiej formie należy przesłać na adres e-mail: ias.opole@mf.gov.pl. W temacie wiadomości należy umieścić znak postępowania:
1601-ILN.201.1.2023.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 20 czerwca 2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w trybie zapytania ofertowego, o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, dysponujący co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wykształceniem wyższym o specjalności biologia, ochrona środowiska bądź leśnictwo i minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym;
2. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca opracował co najmniej 2 ekspertyzy przyrodnicze w zakresie występowania chronionych ptaków i nietoperzy, co należy udokumentować stosownymi referencjami.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji umowy z wyszczególnieniem posiadanego wykształcenia.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert winien złożyć:
1) ofertę sporządzoną wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy;
2) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarto w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego;
3) oświadczenie oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, którego wzór zawarto w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego, określające:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika to z treści zobowiązania.
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu, którego wzór zawarto w Załączniku nr 4 do zapytania ofertowego;
VIII. FORMALNOŚCI PRZED PODPISANIEM UMOWY
1. Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego i w terminie określonym przez Zamawiającego winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: wykaz osób skierowanych do realizacji umowy z wyszczególnieniem posiadanego wykształcenia - stanowiący Załącznik nr 3
do IPU
2. Składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultacji z Wykonawcą.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Wszelkie poprawki w treści oferty powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
4. Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku dokonanego wyboru na stronie internetowej.
5. Zamawiający zaprosi pisemnie wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy, na warunkach określonych w IPU stanowiących Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
XI. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Zamawiający dopuszcza dodatkowo składanie wyjaśnień, wniosków, zawiadomień oraz informacji, które nie są składane wraz z ofertą drogą elektroniczną na adres email: ias.opole@mf.gov.pl.
3. Postępowanie jest oznaczone znakiem 1601-ILN.201.1.2023.28 Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na podaną sygnaturę.
4. W toku badania i oceny ofert zamówienia Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
2. Wykonawca wyliczając cenę ofertową powinien ująć wszelkie elementy i koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
3. Cena podana na formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. W ofercie należy podać cenę netto realizacji zamówienia, cenę brutto obejmującą należny podatek VAT zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.
5. Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cena ofertowa będzie podstawą do porównania ofert.
7. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dokonywane będą w złotych polskich.
8. Zamawiający nie jest czynnym podatnikiem VAT.
XIII. OPIS KRYTERIÓW WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERÓW
1. Kryteria wyboru oferty:
1) cena brutto za realizację zamówienia- 100 %.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, spośród nieodrzuconych ofert.
XIV. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
XV. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie lub zmianę warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie informuje na stronie
internetowej Zamawiającego o treści zapytań lub wniosków o zmianę bez wykazywania źródła, od którego one pochodzą wraz z odpowiedzią lub stanowiskiem Zamawiającego.
2. Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić warunki zamówienia, o czym niezwłocznie informuje na swojej stronie internetowej.
3. Zamawiający może także żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących dokumentów i oświadczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnień dotyczących zakresu oferty.
4. Wykonawcy podlegają wykluczeniu, jeżeli:
1) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2) złożyli dwie konkurencyjne oferty w postępowaniu. 5. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
1) jej treść jest niezgodna z treścią zapytania;
2) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji;
4) jest nieważna na mocy odrębnych przepisów.
6. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
7. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferuje najniższą cenę.
8. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny.
9. Informacje o złożonych ofertach, wyniku postępowania albo jego unieważnieniu Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
10. Zamawiający zaprosi pisemnie wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy na warunkach określonych w IPU stanowiących załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
11. W przypadku uchylania się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę następnego w kolejności Wykonawcy.
12. Za uchylanie się od podpisania umowy Zamawiający uznaje w szczególności:
1) odmowę podpisania umowy;
2) niestawienie się bez usprawiedliwienia uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy w terminie i miejscu wyznaczonym na podpisanie umowy.
XVI. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zmawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Uwagi:
XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Izba Administracji Skarbowej w Opolu (dalej IAS) działając jako Zamawiający w postępowaniu informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor IAS w Opolu z siedzibą przy ul. płk. Witolda Pileckiego 2, 45-031 Opole, tel. (77) 454 00 67, e-mail: sekretariat.ias.opole@mf.gov.pl.
2. W IAS w Opolu wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod.opole@mf.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (77) 440 32 77.
3. Dane osobowe będą zbierane i przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy na ,,Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynków: Urzędu Skarbowego w Brzegu, Urzędu Skarbowego w Głubczycach, Urzędu Skarbowego w Kluczborku oraz Urzędu Skarbowego w Prudniku".
4. Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy IAS w Opolu, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa powszechnie obowiązującego, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, podmiotom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, innym podmiotom w zakresie w jakim Administrator będzie do tego zobowiązany przepisami prawa, organom kontrolującym.
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do dotyczących jej danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania dotyczących jej danych
osobowych1;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***2;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia dotyczących jej danych osobowych;
- prawo do przenoszenia dotyczących jej danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Wykonawca ubiegając się o udzielenie ww. zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, m.in. wynikających z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO w stosunku do osób, których dane zostały przekazane o fakcie i zakresie przekazanych
danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej informacji. 11. Pełną treść klauzuli informacyjnej, dotyczącej przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie BIP www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce Organizacja/Ochrona Danych Osobowych, a także na tablicach informacyjnych w siedzibie: Izby Administracji Skarbowej w Opolu, urzędach skarbowych województwa opolskiego oraz Opolskiego Urzędu Celno Skarbowego w Opolu.

Kontakt:
Kontakt: Krzysztof Dużyński - główny specjalista
tel. 77 4403 392
e-mail:krzysztof.duzynski@mf.gov.pl
na stronę internetową Zamawiającego
2. Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym: Magdalena Włodowska , tel. 77 440 32 83, e-mail: magdalena.wlodowska@mf.gov.pl;
2) pytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres e-mail: ias.opole@mf.gov.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.