Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług geodezyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług geodezyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD GMINY GRABICA
Grabica 66
97-306 Grabica
powiat: piotrkowski
tel.: 44 616 11 25, tel. 0-44 / 616-11-80, tel. 0-44 / 616-00-85.
Województwo: łódzkie
Miasto: Grabica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 44 616 11 25,
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na:
1. Przedmiot zamówienia i jego opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych na terenie Gminy
Grabica w 2024 r., polegających na:
a) wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych
przyłączy kanalizacyjnych, w ilości do 120 szt., w tym w szczególności:
-
zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez Starostwo
Powiatowe w Piotrkowie Tryb., na podstawie przekazanej dokumentacji,
przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
b) obsłudze geodezyjnej inwestycji prowadzonych na drogach gminnych, w
ilości do 6000 mb drogi, w tym w szczególności:
-
np. wyznaczenie osi drogi, krawędzi drogi czy punktów charakterystycznych,
w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego/Wykonawcy,
-
przekazanie wyniku prac geodezyjnych do Ośrodka Geodezji w Piotrkowie
Tryb., celem aktualizacji zbioru danych.
Wskazane powyżej ilości usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy są
wartościami maksymalnymi. Ilość usług zleconych do wykonania w trakcie realizacji
umowy może być mniejsza od wskazanych powyżej wartości, co jednak nie może być
podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający
może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres usług mniejszy niż wskazany powyżej,
ale nie mniejszy niż 50% wielkości danego zakresu usługi.
Usługi geodezyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
normami i zasadami wiedzy technicznej.
Przedmiot zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3
do SWZ.

CPV: 71355000-1, 71354000-4

Dokument nr: ZP.271.4.5.2024, 5

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy dostarczyć do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00 do Urzędu Gminy w
Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica - Kancelaria

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy realizować sukcesywnie w terminie do 10 grudnia 2024 r.

Wymagania:
2. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Łączną cenę ofertową brutto - podstawę do porównania ofert, należy obliczyć
zgodnie ze wzorem (tabelą) zamieszczonym w formularzu ofertowym, uwzględniając
przewidywane ilości usług do wykonania oraz zaoferowane ceny jednostkowe.
Łączna cena ofertowa brutto powinna być podana liczbowo i słownie.
2) Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z
wykonaniem zamówienia, w szczególności obejmować wszelkie koszty jakie poniesie
wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji
przedmiotu zamówienia.
3) Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia określony został w
projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Kryteria wyboru ofert:
najniższa łączna cena brutto - 100 %,
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) O udzielenie niniejszego postępowania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
a) w zakresie osób: wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia
publicznego co najmniej 1 osobę (geodetę) posiadającą uprawnienia
zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i
kartografii określone w Prawie geodezyjnym i kartograficznym z dnia 17
maja 1989 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.) uprawniające do
wykonania niniejszego zamówienia, która posiada minimum 5 lat
doświadczenia w zakresie wykonywania usług geodezyjnych.
2) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
przedstawi następujące dokumenty:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę? do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik
Nr 2),
26. Zawartość oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1);
2) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w pkt. 5;
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji (Wykonawca wskaże Zamawiającemu dostępność dokumentów w
Formularzu ofertowym);
4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentacji osób
podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych
dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, np. pełnomocnictwo do podpisania
oferty, umowa spółki cywilnej.
Uwaga! Wszelkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonych ,,za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej
treści:
projekt umowy w załączeniu
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu
oraz formy jego wniesienia:
nie dotyczy
9. Warunki gwarancji:
nie dotyczy
10. Sposób przygotowania oferty:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący
sposób:
nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres zamawiającego, z adnotacją:
,,Zapytanie ofertowe nr 5 do postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie
usług geodezyjnych na terenie Gminy Grabica w 2024 r."
312. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania
przyczyny.

Uwagi:
4Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, NIP:771-17-33-
841, REGON 590647865, tel. 44/616-11-25 e-mail: urzadgminy@grabica.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Grabicy jest Pan Piotr Pryliński, tel. +48
535801123, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia znak: ZP.271.4.5.2024 pn.
,,Wykonanie usług geodezyjnych na terenie Gminy Grabica w 2024 r." prowadzonego w oparciu o
Regulamin dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Gminy Grabica o wartości
poniżej 130 000,00 zł netto.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez Instrukcję
kancelaryjną oraz przepisy prawa o archiwizacji dokumentów
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu Cywilnego, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Kodeksu
Cywilnego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach:
? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
11. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Grzegorz Luciak,
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30,
tel. 0-44 / 616-11-80
- w zakresie procedury zapytania ofertowego: Monika Makowska
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30,
tel. 0-44 / 616-00-85.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.