śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług geodezyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD GMINY GRABICA Grabica 66 97-306 Grabica powiat: piotrkowski tel.: 44 616 11 25, tel. 0-44 / 616-11-80, tel. 0-44 / 616-00-85. |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Grabica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 44 616 11 25, |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na: 1. Przedmiot zamówienia i jego opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych na terenie Gminy Grabica w 2024 r., polegających na: a) wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych przyłączy kanalizacyjnych, w ilości do 120 szt., w tym w szczególności: - zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb., na podstawie przekazanej dokumentacji, przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. b) obsłudze geodezyjnej inwestycji prowadzonych na drogach gminnych, w ilości do 6000 mb drogi, w tym w szczególności: - np. wyznaczenie osi drogi, krawędzi drogi czy punktów charakterystycznych, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego/Wykonawcy, - przekazanie wyniku prac geodezyjnych do Ośrodka Geodezji w Piotrkowie Tryb., celem aktualizacji zbioru danych. Wskazane powyżej ilości usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy są wartościami maksymalnymi. Ilość usług zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może być mniejsza od wskazanych powyżej wartości, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres usług mniejszy niż wskazany powyżej, ale nie mniejszy niż 50% wielkości danego zakresu usługi. Usługi geodezyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. CPV: 71355000-1, 71354000-4 Dokument nr: ZP.271.4.5.2024, 5 Składanie ofert: 13. Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy dostarczyć do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00 do Urzędu Gminy w Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica - Kancelaria Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy realizować sukcesywnie w terminie do 10 grudnia 2024 r. Wymagania: 2. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) Łączną cenę ofertową brutto - podstawę do porównania ofert, należy obliczyć zgodnie ze wzorem (tabelą) zamieszczonym w formularzu ofertowym, uwzględniając przewidywane ilości usług do wykonania oraz zaoferowane ceny jednostkowe. Łączna cena ofertowa brutto powinna być podana liczbowo i słownie. 2) Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia określony został w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kryteria wyboru ofert: najniższa łączna cena brutto - 100 %, 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie niniejszego postępowania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) w zakresie osób: wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę (geodetę) posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określone w Prawie geodezyjnym i kartograficznym z dnia 17 maja 1989 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.) uprawniające do wykonania niniejszego zamówienia, która posiada minimum 5 lat doświadczenia w zakresie wykonywania usług geodezyjnych. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę? do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 2), 26. Zawartość oferty: 1) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1); 2) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Wykonawca wskaże Zamawiającemu dostępność dokumentów w Formularzu ofertowym); 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentacji osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, np. pełnomocnictwo do podpisania oferty, umowa spółki cywilnej. Uwaga! Wszelkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych ,,za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści: projekt umowy w załączeniu 8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia: nie dotyczy 9. Warunki gwarancji: nie dotyczy 10. Sposób przygotowania oferty: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres zamawiającego, z adnotacją: ,,Zapytanie ofertowe nr 5 do postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie usług geodezyjnych na terenie Gminy Grabica w 2024 r." 312. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Uwagi: 4Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, NIP:771-17-33- 841, REGON 590647865, tel. 44/616-11-25 e-mail: urzadgminy@grabica.pl; inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Grabicy jest Pan Piotr Pryliński, tel. +48 535801123, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia znak: ZP.271.4.5.2024 pn. ,,Wykonanie usług geodezyjnych na terenie Gminy Grabica w 2024 r." prowadzonego w oparciu o Regulamin dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Gminy Grabica o wartości poniżej 130 000,00 zł netto. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez Instrukcję kancelaryjną oraz przepisy prawa o archiwizacji dokumentów obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu Cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Kodeksu Cywilnego; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja o ograniczeniach: ? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 11. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: - w zakresie przedmiotu zamówienia: Grzegorz Luciak, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, tel. 0-44 / 616-11-80 - w zakresie procedury zapytania ofertowego: Monika Makowska w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, tel. 0-44 / 616-00-85. |
© eurobudowa.pl 2004-2024