kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja instalacji wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 519 015 032, tel. 509 917 542, tel. 512 105 874 marcin.welz@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3838 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 519 015 032 |
Termin składania ofert: | 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. PRZEDMIOT ZAKUPU 1.1 Przedmiot Zakupu obejmuje wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w ramach realizacji Zakupu pn.: Modernizacja instalacji wodociągowej CWU w budynku administracyjnym oraz socjalnym w Bazie Paliw nr 21 w Dębogórzu. Dokument nr: ZPP.250.000109.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3838 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 12.06.2024 r. o godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: 1.2 Termin realizacji Zakupu nie może przekraczać 14 tygodni do dnia zawarcia Umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy termin realizacji. Wymagania: 5. Zamawiający nie dopuszcza: 5.1 składania ofert wariantowych; 5.2 złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty; 5.3 składania ofert częściowych. 1.3 Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu oraz warunki jego wykonania i odbioru określone zostały w: 1) Opisie przedmiotu Zakupu, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy nie modyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. 2. PODWYKONAWCY 2.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców. 2.2 Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców. 2.3 Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. WIZJA LOKALNA 3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca pod rygorem wykluczenia jest zobowiązany sprawdzić ewentualne warunki realizacji Zakupu, poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej obiektu na realizację Zakupu, po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ. 3.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy uzgodnić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ, należy podać: - proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej, - dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej (imię i nazwisko) 4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 4.1. Kryteria oceny ofert: Cena - 100%, 4.2. Oceny ofert w oparciu o kryteria wskazane w pkt 4.1 dokonuje się na podstawie następujących wzoru arytmetycznego: Cena: najniższa cena ofertowa ---------------------------------- x waga kryterium cena badanej oferty 4.3. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 9.1 w zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Magdalena Kamińska, tel. 509 917 542 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 9.2 w zakresie wizji lokalnej: Marcin Welz, tel. 512 105 874, e-mail: marcin.welz@pern.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024