Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa (modernizacja) boiska w formule zaprojektuj i wybuduj

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa (modernizacja) boiska w formule zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Huszlew
Huszlew 77
08-206 Huszlew
powiat: łosicki
83 3580123, faks 83 3580108
przetarg@huszlew.pl
https://huszlew.ezamawiajacy.pl/pn/huszlew/demand/notice/public/130692/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Huszlew
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 83 3580123, faks 83
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Przebudowa (modernizacja) boiska przy Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie" w formule zaprojektuj i wybuduj.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.5. przebudowę (modernizację) wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, starego boiska trawiastego o bardzo złym stanie technicznym i funkcjonalnym, usytuowanego na placu szkolnym przy Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie na wielofunkcyjne boisko. Wymiary ogólne przebudowanego boiska wyniosą: 44m x 24m. Parametry użytkowe boiska to: 40m x 20m. Podczas modernizacji boiska zostanie położona poliuretanowa (odporna na uderzenia, z dodatkami antystatycznymi redukującymi nagromadzenie ładunków elektrostatycznych na użytkownikach boiska) nawierzchnia wraz z pomalowaniem linii do gry w tenisa i do gry w piłkę: ręczną, nożną, siatkową i koszykową, montaż słupków siatkowo - tenisowych do gry w siatkówkę i tenisa, a także koszy do koszykówki. Prace obejmą również zamontowanie piłkochwytów, stojaków na rowery i ławeczek (mini trybun).
Etap I - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, sporządzenie przedmiaru robót, oraz skuteczne zgłoszenie robót budowlanych)
Etap II - Wykonanie robót budowlanych.

CPV: 45233200-1, 45212200-8,45100000-8,45112210-0,45311200-2,71320000-7,71220000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00337919, BGK.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://huszlew.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://huszlew.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy doSystemu na subdomenieGminyHuszlew;https://huszlew.ezamawiajacy.pl,Wykonawca po wybraniu opcji,,Przystąp do postępowania"zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail,ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie,,zarejestruj się".RejestracjaWykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.Wzwiązku z tymZamawiający zalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożeniaOferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.Po założeniu kontaWykonawca ma możliwość złożeniaOferty w postępowaniu.Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem PlatformyZakupowejZa datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki,,Korespondencja".Wykonawca może zwrócić się doZamawiającego o wyjaśnienie treściSWZ.Wniosek należy przesłać za pośrednictwemPlatformyZakupowej przez opcję,,Zadaj pytanie"lub przy użyciu zakładki,,Korespondencja".W celu zadania pytaniaZamawiającemu,Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić daneWykonawcy,temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazkaWykonawca klika klawiszPOTWIERDŹ,wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania przez komunikat systemowy"Pytanie wysłane".Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie,nie później niż na2dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZwpłynął doZamawiającego nie później niż na4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZwpłynie po upływie terminu,o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień,Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić bez rozpoznania.Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.Treść pytań(bez ujawniania źródła) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekażeWykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Huszlew tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.plZamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdESdopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://huszlew.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 12.1 W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:
12.2 Wójt Gminy Huszlew, Huszlew 77, 08-206 Huszlew, tel. (83) 358 01 23.
12.3 Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) - Pana Stefana Książka , z którym można kontaktować się pod adresem mail: iod- sk@tbdsiedlce.pl.
12.4 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , zawarcia i realizacji zlecenia o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jego realizacji.
12.5 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO ( celu wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy) lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12.6 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w ust. 3, a następnie będą przetwarzane w celach archiwizacyjnych zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku przetwarzania na podstawie zgody dane będą przechowywane do chwili ustania celu w jakim została ona uzyskana lub do wycofania zgody.
12.7 Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym instytucjom/podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub umowy powierzenia danych do przetwarzania zawarte z podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora. Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione podmioty na podstawie przepisów prawa lub podmioty świadczące usługi Administratorowi na podstawie odrębnych umów. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora.
12.8 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w otwartym konkursie ofert. Konsekwencją niepodania określonych danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu.
12.9 Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:
o dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art. 15 RODO*
o żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
o W związku z art. 18 RODO żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego**.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://huszlew.ezamawiajacy.pl/pn/huszlew/demand/notice/public/130692/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 10:00
Miejsce składania ofert: https://huszlew.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.5. przebudowę (modernizację) wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, starego boiska trawiastego o bardzo złym stanie technicznym i funkcjonalnym, usytuowanego na placu szkolnym przy Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie na wielofunkcyjne boisko. Wymiary ogólne przebudowanego boiska wyniosą: 44m x 24m. Parametry użytkowe boiska to: 40m x 20m. Podczas modernizacji boiska zostanie położona poliuretanowa (odporna na uderzenia, z dodatkami antystatycznymi redukującymi nagromadzenie ładunków elektrostatycznych na użytkownikach boiska) nawierzchnia wraz z pomalowaniem linii do gry w tenisa i do gry w piłkę: ręczną, nożną, siatkową i koszykową, montaż słupków siatkowo - tenisowych do gry w siatkówkę i tenisa, a także koszy do koszykówki. Prace obejmą również zamontowanie piłkochwytów, stojaków na rowery i ławeczek (mini trybun).
Etap I - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, sporządzenie przedmiaru robót, oraz skuteczne zgłoszenie robót budowlanych)
Etap II - Wykonanie robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 7 swz
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
4.1.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
4.1.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
4.1.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
4.1.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
o W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w formuje zaprojektuj -wybuduj , o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji boiska o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (każda) oraz udokumentują, iż robota ta została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Każde podane zamówienie musi dotyczyć jednej umowy.
o Do realizacji umowy skieruje:
- co najmniej jednabę posiadającąawnienia budowlane kierownik budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów lub co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów.
UWAGA nr 1:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane.
UWAGA nr 2:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).
4.1.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4.1.3. Wykonawca może w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
UWAGA:
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4.1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane.
4.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.4.2.1.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
4.4.2.1.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług/kontrolę jakości/kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
4.4.2.1.3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.4.2.2.1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;
4.4.2.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego
lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4.4.2.2.3. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
4.4.2.2.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia,
4.4.2.2.5. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, określonych przez Zamawiającego względem Wykonawcy jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) powinni spełniać następujące wymagania:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia,
2) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być stwierdzone pełnomocnictwem załączonym do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
4) Zamawiający będzie zwracał się do wyznaczonego reprezentanta z wszelkimi sprawami związanymi z prowadzonym postępowaniem i realizacją przedmiotu zamówienia,
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem,
6) dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, pkt. 2, pkt. 4 składają wszyscy Wykonawcy wspólnie,
7) dokument, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie,
8) w przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
9.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik Nr 1 do SWZ.
9.2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt 9.1 SWZ.
9.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 7 swz
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.