Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót rektyfikacyjnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót rektyfikacyjnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przed i po rektyfikacji, remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A
ul. Towarowa 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
(+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4936, tel.: 32 756 1791, tel.: 32 756 1447
helpdesk@logintrade.net
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: 60 000,00 PLN
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót rektyfikacyjnych
budynku mieszkalnego wielorodzinnego (dwa segmenty) wraz z
robotami towarzyszącymi przed i po rektyfikacji, remontu
budynku mieszkalnego wielorodzinnego (dwa segmenty) po
rektyfikacji, położonego w Jastrzębiu-Zdroju przy ul.
Truskawkowej 1 i 1A.

6. Lista produktów
Lp.Nazwa zadaniaIlośćJednostka miary
1.Wykonanie robót rektyfikacyjnych
budynku mieszkalnego
wielorodzinnego (dwa segmenty)
wraz z robotami towarzyszącymi
przed i po rektyfikacji, remontu
budynku mieszkalnego
wielorodzinnego (dwa segmenty) po
rektyfikacji, położonego w Jastrzębiu-
Zdroju przy Ul. Truskawkowej 1 i 1A1pakiet

Dokument nr: 074/R/24, 9514

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-06-07 11:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 23:59
Ofertę można złożyć w formie elektronicznej, która składana jest w formie plików pdf
obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia
o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Termin realizacji: do dnia 31.12.2024 r.
b) Wykonawca przystąpi w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy do protokolarnego przejęcia placu
budowy.
16. Sposób dostawy/wykonania
1. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ul. Truskawkowa 1 i 1A, Jastrzębie-Zdrój (określono w
załączniku nr 2 - Specyfikacja techniczna).

Wymagania:
1. Języki
Język polski
102. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po
sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego
poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na
każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub
kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w
licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników
postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne
problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na
platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem
aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i
ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
10Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i
prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą
Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr760/X/2021 z dnia
30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać
informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu+48 32 756 4936.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie
zakupowej dostępnej na stronie internetowej o
adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego
pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
uslugi@zwp.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą
elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:uslugi@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej)
nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki
Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub
uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym
postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp.Nazwa kryterium
1.Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
1011. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie
w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z
najniższą ceną.
7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po
przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje,
suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.
1014. Warunki płatności
1. Zapłata nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej
faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego wg następującego podziału:
a) po wykonaniu robót przed rektyfikacyjnych i właściwej rektyfikacji:
? segment 1,
? segment 1A,
b) po wykonaniu robót po rektyfikacyjnych:
? segment 1,
? segment 1A.
3. Faktury za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: JSW S.A. KWK ,,Borynia-Zofiówka-Bzie" z dopiskiem Ruch
,,Borynia", ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktur na adres: JSW S.A., ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
5. Podstawą do wystawiania przez Wykonawcę faktur będą pozytywne protokoły odbioru za wykonane prace podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i
Zamawiającego, a w przypadku faktury końcowej, protokół końcowego odbioru robót, podpisany również przez Właściciela przedmiotowej nieruchomości.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
7. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe) nie będzie waloryzowania w okresie jej trwania.
2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 - Specyfikacja techniczna.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil
(konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w
aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na
platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 60 000,00 PLN
Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w
niniejszym postępowaniu wynosi: od 04.06.2024 r. do 01.09.2024 r.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym):
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój,
PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr
074/R/24".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku
bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo
oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem
terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie
12.
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia
gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej)
zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta)w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą
Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr760/X/2021 z dnia
30.11.2021 r. ,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie
odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do
09:00 oraz 12:30 do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej
wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o
przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie
stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności
powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do
CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A.
(Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje
odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty,
drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię
podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek
nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756
4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony Formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym
4a) Wykaz co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu robót rektyfikacyjnych budynku
mieszkalnego wielorodzinnego (co najmniej dwa segmenty) wraz z robotami
towarzyszącymi przed i po rektyfikacji wykonanej przez Wykonawcę (w przypadku oferty
złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i
podmiotu, na rzecz którego robota została wykonana
4b) Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
wskazane w wykazie roboty były wykonywane, potwierdzające, że zostały wykonane
należycie.
5.Oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
oświadczenia, że Wykonawca dysponuje co najmniej 10 osobami posiadającymi kwalifikacje
i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (murarz, spawacz, elektryk,
instalator, pomoc budowlana) oraz dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia
budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi.
Ww. osoba winna posiadać dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane i
przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (ww. dokumenty wykonawca
winien dostarczyć do Zamawiającego przed zawarciem umowy).
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
UWAGA! Prowadzący postępowanie (ZWP) zmienił zapisy dotyczące dopuszczalnych form
składanych ofert.
1018. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w
całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie
Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: uslugi@zwp.jsw.pl do
godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do
postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji
elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja
techniczna.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja
techniczna.
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja
techniczna.
1022. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - specyfikacja
techniczna.

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Kontakt:
Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:
(+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Katarzyna Białas nr tel.: 32 756 4936; e-mail:uslugi@zwp.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych - KWK Borynia-Zofiówka-Bzie: Czesław Krawiec nr tel.: 32
756 1527; Katarzyna Łobejko nr tel.: 32 756 1791; Grażyna Pytlik nr tel.: 32 756 1447

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.