Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie pomiarów eksploatacyjnych stacji 110/6kV

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie pomiarów eksploatacyjnych stacji 110/6kV

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A
ul. Wojewódzka 19
40-026 Katowice
powiat: Katowice
(32) 6038-714, tel.: +48 32 6038861
w.kalinowski@gpw.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 2 550,00 zł
Nr telefonu: (32) 6038-714, tel.:
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Nazwa zadania: ,,Wykonanie pomiarów eksploatacyjnych stacji 110/6kV ,,IMIELIN"
zasilającej Stację Uzdatniania Wody Dziećkowice (ul. Wodna 3, Imielin) oraz stacji
110/6kV ,,JAMNICE" zasilającej Ujęcie Wody Dziećkowice (ul. Gamrot 15A, Chełm
Śląski)".
2. Opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załącznikiem numer 1 do niniejszego
zaproszenia.

CPV: 71355000 - 1

Dokument nr: PM/024/69/2024

Otwarcie ofert: 14.2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów
S.A. 40-026 Katowice, Ul. Wojewódzka 19, Wydział Mechaniczno-Energetyczny,
pokój 43.
Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 5 czerwca 2024 r.
o godz. 12:30 w pokoju 43 w siedzibie Zamawiającego.
14.3. Podczas otarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także
informacje dotyczące ceny i terminu wykonania zamówienia.

Składanie ofert:
14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
14.1. Termin złożenia ofert upływa w dniu 5 czerwca 2024 r. o godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: 30 września 2024 r.

Wymagania:
5. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury VAT, po obustronnym podpisaniu
protokołu zdawczo-odbiorczego, stwierdzającego wykonanie umowy bez wad.
6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Zamawiający nie przewiduje II etap postepowania.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
8.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
1) Wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem postępowania
lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi
w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w
postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
2) Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik
prowadzonego postępowania.
3) Złożył więcej niż jedną ofertę, z wyjątkiem sytuacji o której mowa w art. 39
ust. 2, art. 53, art. 69, art. 70 ust. 2, art. 82 st. 2, art. 83 i art. 96 Regulaminu.
4) W stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
1wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia
tej procedury.
8.2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których
mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 129 z późn.zm.), tj.:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 i 295 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust.3
cytowanej ustawy.
8.3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności technicznej i zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie -
wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu pomiarów
eksploatacyjnych urządzeń o napięciu 110kV,
b) Wykonawca musi wykazać pracowników wraz z kserokopią aktualnych uprawnień
SEP, osoby które będą uczestniczyły przy pracach pomiarowych w Dziećkowicach
na napięciu 110kV.
8.4. Wykonawca, zgodnie z art. 35 Regulaminu, w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków.
8.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia.
1
2
tj. w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm).
tj. w Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań
podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6,
z późn. zm).
28.6. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 8.4. powyżej musi wynikać
w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia;
c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
8.7. Zobowiązanie takie należy złożyć w formie pisemnej. Podmiot, który zobowiązał
się do udostępnienia w/w zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę
Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8.8. Uwaga: Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów
na potrzeby wykonania zamówienia musi zawierać
oświadczenie o treści: ,,Oświadczamy, iż odpowiadamy solidarnie z Wykonawcą za
ewentualną szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów,
chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie będziemy ponosić winy".
9. Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców:
9.1. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik numer 4 do niniejszego zaproszenia.
9.2. Oświadczenie Wykonawców - stanowiące załączniki numer 5 - 6 do niniejszego
zaproszenia.
9.3. Wykaz wykonanych usług - stanowiący załącznik numer 7 do niniejszego zaproszenia.
9.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - stanowiący
załącznik numer 8 do niniejszego zaproszenia.
9.5. Kserokopia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Potwierdzenie wpłaty wadium.
10. Wadium:
10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 550,00 zł (słownie: dwa
tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
10.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 5 czerwca 2024 roku o godzinie 12:00.
10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący numer
konta: Bank Pekao nr 72 1240 1037 1111 0011 2677 4570 z dopiskiem ,,Wadium
numer postępowania PM/024/69/2024 na wykonanie pomiarów eksploatacyjnych na
stacji 110kV w Dziećkowicach".
11. Wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Nie wymagane.
12. Kryteria oceny ofert:
a) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się
następującym kryterium: cena oferty - 100 %,
b) Cena ofertowa będzie oceniana na podstawie liczby punktów, przyznanych w
następujący sposób:
3Cena najniższej oferty
A = ------------------------------------------------ x 100 pkt
Cena ocenianej oferty
gdzie: ,,A" oznacza liczbę punktów przyznaną danej ofercie za cenę.
Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po
przecinku.
13. Sposób przygotowania oferty:
13.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, wszystkie rozliczenia dokonywane będą
w złotych polskich.
13.2. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku. Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia, określony
w zapytaniu ofertowym.
13.3. Oferta winna być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę jej sporządzenia oraz
winna być podpisana przez oferenta. Oferta powinna zawierać parafowany wzór
umowy oraz powinna zawierać wypełniony formularz ofertowy. Oferta musi
obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych.
13.4. Ofertę składa się w kopercie uniemożliwiającej jej wcześniejsze otwarcie lub
ujawnienie treści oferty. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni, bieg terminu
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13.5. Pełnomocnictwo
ustanowione
do
reprezentowania
Wykonawcy/ów
ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli uprawnienie do
reprezentacji nie wynika to z innych dołączonych dokumentów.
15. Termin związania ofertą: 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania
ofertą.
17. Wzór umowy, stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Uwagi:
18. Klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych,
Dz.U.UE.L.2016.119.1) informujemy, że:
418.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie Przedsiębiorstwo
Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice;
tel.: +48 (32) 60-38-861; fax: +48 (32) 60-38-614; e-mail: gpw@gpw.katowice.pl
(dalej: Administrator).
18.2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, jest nim Maciej Zaremba,
kontakt: tel.: +48 505-981-042, e-mail: iodo@gpw.katowice.pl Inspektor jest do
Państwa dyspozycji w zakresie każdej kwestii czy wątpliwości dot. danych
osobowych.
18.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do składania ofert pod
nazwą: ,,Wykonanie pomiarów eksploatacyjnych stacji 110/6kV ,,IMIELIN"
zasilającej Stację Uzdatniania Wody Dziećkowice (ul. Wodna 3, Imielin)
oraz stacji 110/6kV ,,JAMNICE" zasilającej Ujęcie Wody Dziećkowice
(ul. Gamrot 15A, Chełm Śląski)".
18.4. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO:
o w celu realizacji czynności/zadań/procedur dot. postępowania realizowanego na
podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO oraz zgodnie z powiązanymi powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa (gł. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj.
Dz.U. 2019 poz. 2019, z późn. zmianami - dalej: Ustawa Pzp).
18.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp.
18.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy Pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator
pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj.
Dz.U. 2012 poz. 1529, z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający
korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2
Ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu
podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub
narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej.
Ponadto
Pani/Pana
dane
osobowe
mogą
zostać
przekazane
podmiotom/organom/instytucjom państwowym w przypadkach wynikających z
obowiązujących przepisów prawa.
18.7. Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób
gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół
postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację
konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej
została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność
i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą Pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).
18.8. Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza
Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
18.9. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (i otrzymania ich kopii),
prawo ich sprostowania (poprawienia), usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie
5danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
prawa/nie wywołuje kolizji z innymi obowiązującymi przepisami prawa) oraz
ograniczenia przetwarzania (o ile jest to zasadne/nie wywołuje kolizji z innymi
obowiązującymi przepisami prawa).
Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z nich
skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz innych obowiązujących przepisów
prawa. Z powyższych praw może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u
Administratora. Dodatkowych informacji i pomocy w zakresie realizacji
powyższych praw udzieli wskazany powyżej Inspektor Ochrony Danych.
18.10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO.
18.11. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym
procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu [np. zbieraniu i analizowaniu
jednostkowych informacji o indywidualnej osobie uczestniczącej w postępowaniu
na podstawie jej/jego zachowań zw. z korzystaniem z internetowych (cyfrowych)
usług Administratora i tworzeniu na tej podstawie np. prognozy zachowań].
18.12. Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym
postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od uczestnika biorącego
udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
18.13. Najbardziej aktualne informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych są dostępne na stronie internetowej Administratora pod adresem:
www.gpw.katowice.pl/rodo.php.
19. Wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik numer 4.
20. Podstawą odbioru robót będzie: spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego,
stwierdzającego bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy bez wad, stanowiącym
załącznik numer 2.
21. Informacje ogólne
21.1. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niezgodnych z przedmiotem zapytania
ofertowego oraz częściowych.
21.2. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy składać do 2 dni przed
terminem złożenia ofert. Na pytania złożone po tym terminie Zamawiający nie
będzie udzielał odpowiedzi.
21.3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa wg dołączonego wzoru.
21.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie skorzystania z żadnej ze złożonych ofert,
bez podania przyczyny, również nie powiadamiania Wykonawców o wyniku
postępowania.
21.5. Wizja lokalna i wgląd do schematu zasilania stacji możliwa jest po wcześniejszym
umówieniu się telefonicznym, pod numerem: (32) 222-34-34 - Pan Michał
Szmajduch.

Kontakt:
16. Osoba uprawniona do kontaktów: Waldemar Kalinowski, telefon (32) 6038-714, adres
e-mail: w.kalinowski@gpw.katowice.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.