Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót remontowych w wiatrołapach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót remontowych w wiatrołapach

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "USTRONIE"
ul. Wyścigowej nr 19
26-600 Radom
powiat: Radom
tel. 669444020, tel. 665 250 065
k.rychlicka@ustronie.radom.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: tel. 669444020, tel.
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na wykonanie robót remontowych w wiatrołapach.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
Wykonanie robót remontowych związanych z remontem ścian zewnętrznych wiatrołapów, ułożeniem posadzki z płytek i malowaniem klatek schodowych.
1. Lokalizacja i zakres poszczególnych robót.
1.1. Malowanie wiatrołapów - Ul. Wiejska 62 - 3kl.
1.2. Ułożenie posadzki z płytek - Ul. Jana Pawła II 4 - 3kl.
1.3. Malowanie zewnętrznej ślusarki wejść do klatek schodowych:
o Ul. Osiedlowa 7 - 3 kl.
o Ul. Osiedlowa 11 - 7 kl.
1.4. Malowanie zewnętrznych ścian wiatrołapów oraz elementów ślusarskich wiatrołapów -ul. Cisowa 5 - 3kl.
1.5. Malowanie całych klatek schodowych + ułożenie posadzki z płytel.
o Ul. Cisowa 4 - 3 kl.
o Ul. Lipska 4 - 4 kl.
o Ul. Lipska 8 - 3kl.
o Ul. Ostrowiecka 5 - 4kl.
2. Przed przygotowaniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania _ oględzin i przedmiarów wszystkich miejsc przewidzianych do remontu. Oględziny należy wykonać przy udziale inspektora nadzoru lub administratora osiedla.
3. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał złożone oferty w rozbiciu na poszczególne zadania.
4.1. Zadanie nr I:
4.1.1. Malowanie wiatrołapów - Ul. Wiejska 62 - 3kl.
4.1.2. Malowanie zewnętrznej ślusarki wejść do klatek schodowych: Ul. Osiedlowa 7-3 kl.; Ul. Osiedlowa 11- 7 kl.
4.1.3. Malowanie zewnętrznych ścian wiatrołapów oraz elementów ślusarskich wiatrołapów -ul. Cisowa 5 - 3 kl.
4.2. Zadanie nr II:
4.2.1. Ułożenie posadzki z płytek - Ul. Jana Pawła II 4 - 3kl.
4.3. Zadanie nr III:
4.3.1.Malowanie całych klatek schodowych + ułożenie posadzki z płytek - Ul. Cisowa 4 - 3 kl.
4.4. Zadanie nr IV:
4.4.1 .Malowanie całych klatek schodowych + ułożenie posadzki z płytek - Ul. Lipska 4 - 4 kl.
4.5. Zadanie nr V:
4.5.1.Malowanie całych klatek schodowych + ułożenie posadzki z płytek - Ul. Lipska 8 - 3 kl.
4.6. Zadanie nr VI:
4.6.1 .Malowanie całych klatek schodowych + ułożenie posadzki z płytek -ul. Ostrowiecka 5- 4 kl.

Dokument nr: TG/23/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.06.2024 r. o godz. 10:00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,USTRONIE" przy Ul. Wyścigowej 19 w sali narad (parter).

Składanie ofert:
VIII. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1. Oferty należy składać na stanowisku nr 1 w Dziale Obsługi Mieszkańca S. M. ,,USTRONIE" przy Ul. Wyścigowej 19, w terminie do dnia:
10.06.2024r. do godz. 14:00

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2024 r.
W przypadku podpisania umowy na część zamówienia termin realizacji będzie uzależniony od zakresu zamówienia i ustalany z Wykonawcą robót przed podpisaniem umowy.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z Regulaminem Zlecania Dostaw i Usług na rzecz S.M. ,,USTRONIE" w Radomiu z dnia 18.02.202lr. (Regulamin dostępny na stronie internetowej Spółdzielni: www.ustronie.radom.pl - zakładka bip - biuletyn informacji publicznej).
IV. WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW.
1. Wadium.
1.1.Przystępując do przetargu Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości
łącznej odpowiadającej zadaniom, na które składa ofertę.
1.1.1 .Wadium dla zadania nr I wynosi: 600,00zł.
1.1.2.Wadium dla zadania nr II wynosi: 1 400,00zł.
1.1.3.Wadium dla zadania nr III wynosi: 1 800,00zł.
1.1.4.Wadium dla zadania nr IV wynosi: 2 400,00zł.
1.1.5. Wadium dla zadania nr V wynosi: 1 800,00zł.
1.1.6.Wadium dla zadania nr VI wynosi: 2 400,00zł.
Wadium na cały przedmiot zamówienia wynosi: 10 400,00zł.
1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu.
1.3.Wadium w pieniądzu oferent winien wpłacić w kasie Spółdzielni Mieszkaniowej
,,USTRONIE" przy ul. Wyścigowej 19 lub na konto:
ING Bank Śląski SA 40 1050 1793 1000 0090 3137 3724 w terminie do dnia 10.06.2024 r.
1.4. Kopia dokumentu potwierdzającego jego wniesienie musi być załączona do oferty lub dostarczona Zamawiającemu osobno, najpóźniej przed terminem otwarcia ofert.
1.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
1.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
> upłynął termin związania ofertą,
> zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
> Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
1.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
> który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
> który został wykluczony z postępowania,
> którego oferta została odrzucona.
1.8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
> odmówi podpisania umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego w SWZ,
> nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SWZ,
> zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
1.9. Oferent traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli wycofał ofertę po upływie terminu składania ofert.
1.10. Na wniosek Oferenta, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Złożenie oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie VI niniejszej specyfikacji, potwierdzających spełnienie warunków do realizacji zamówienia.
3. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty.
4. Udzielenie terminu płatności faktur: 30 dni od daty wystawienia faktury.
5. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6. Posiadanie niezbędnego potencjału kadrowego i technicznego oraz doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia.
7. Znajdowanie się w dobrej sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8. Wykazanie się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzema robotami zgodnymi z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00zł każda.
9. Niefigurowanie w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych w KRS oraz rejestrach bankowych.
10. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
11. Przedstawienie referencji z realizacji zadań o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia.
V. OFERENCI WYKLUCZENI Z UDZIAŁU W PRZETARGU.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów:
1.1.Wobec których wszczęto postępowanie upadłościowe, których upadłość ogłoszono, lub postawiono w stan likwidacji.
1.2. Z którymi Zamawiający pozostaje w sporze sądowym.
1.3. Których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
1.4. Których oferta nie zawiera wymaganych dokumentów określonych w SWZ, lub złożone dokumenty zawierają istotne błędy.
1.5. Co do których ustalono, że dostarczone przez nich informacje są nieprawdziwe.
1.6. Którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę Zamawiającemu nie wykonując zamówienia lub wykonali je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
1.7. Którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
1.8. Których oferta wpłynęła po wyznaczonym terminie do składania ofert. Ofertę zwraca się bez otwierania.
1.9. Którzy nie wnieśli wadium.
2. Oferent jest zobowiązany do przedstawienia oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ.
3. Oferty niespełniające określonych wymogów określonych w SWZ będą odrzucone. Oferta zostanie odrzucona również gdy:
3.1. Jest niezgodna z warunkami określonymi w przetargu.
3.2. Jej treść nie odpowiada treści SWZ.
3.3. Nie została złożona w terminie określonym w SWZ.
VI. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu, oraz w celu umożliwienia oceny ofert, każdy oferent winien złożyć następujące dokumenty: 1 .Wypełniony formularz ofertowy - Zał. Nr Ido SWZ.
3.W przypadku złożenia oferty (łącznej) na kwotę powyżej 150 000,00zł - zaświadczenie, że
Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
4. W przypadku złożenia oferty (łącznej) na kwotę powyżej 150 000,00zł - zaświadczenie
o niekaralności za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
5. W przypadku złożenia oferty (łącznej) na kwotę powyżej 150 000,00zł - aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
6. Wykaz wykonywanych robót w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia za okres 2021 - 2023 z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania robót - Zał. Nr 2 do SWZ.
7. Referencje z realizacji zadań z okresu jak w pkt. 6.
8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku wybrania jego oferty przedłoży Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty.
9. Dowód wniesienia wadium.
10. Podpisaną i parafowaną przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta umowę -Załącznik nr 3 do SWZ.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ.
Oferent będzie związany ofertą przez okres 45 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z oferentami są:

a) w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia: Leszek Kawecki, tel. 669444020, e-mail: l.kawecki@ustronie.radom.pl

b) w sprawach proceduralnych: Katarzyna Rychlicka - Jurczak, tel. 665 250 065, e-mail: k.rychlicka@ustronie.radom.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.