Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja istniejących pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja istniejących pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Pozytywne Inicjatywy
Przebendowskiego 12
84-100 Puck
powiat: pucki
606 630 182
p.pustelnik@pozytywneinicjatywy.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190573
Województwo: pomorskie
Miasto: Puck
Wadium: 5 000,00 zł
Nr telefonu: 606 630 182
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 24.05.2024 r.
dotyczy: wyboru wykonawcy inwestycji związanej z adaptacją istniejącego obiektu na przedszkole, zlokalizowanego w Gdańsku przy Ul. Pastelowej 31, działka nr 28/8 obręb 0094 Gdańsk w ramach projektu ,,Nowe Publiczne Pozytywne Przedszkole w Gdańsku oraz rozwój Pozytywnego Przedszkola na Ul. Chałubińskiego".
Powstaje w kontekście projektu
FEPM.05.07-IZ.00-0062/23 - Nowe Publiczne Pozytywne Przedszkole w Gdańsku oraz rozwój pozytywnego przedszkola na Ul. Chałubińskiego

Część 1
Adaptacja istniejącego obiektu na przedszkole

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1) Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejących pomieszczeń. Prace adaptacyjne odbywać się będą w oparciu o dokumentację techniczną, która stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Załącznik nr 5 składa się z siedmiu części. Standard wykonania prac określa standard architektoniczny, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.
Materiały użyte do wykonywania prac powinny posiadać aktualne atesty i dopuszczenia do stosowania. Za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych elementów i materiałów odpowiedzialny będzie Wykonawca robót. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających wymagane parametry stosowanych materiałów i zamontowanych urządzeń, instrukcje obsługi sprzętów oraz karty gwarancyjne.
Wszelkie prace adaptacyjne, wnętrzarskie i specjalistyczne powinny być wykonywane pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych do wykonywania tych prac. Wszystkie użyte do prac i wykończenia wnętrz materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje zgodności, wydane przez odpowiednie, uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie na terenie Polski. Materiały budowlane muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i znak bezpieczeństwa B. Wszystkie urządzenia i aparaty zainstalowane w obiekcie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do eksploatacji pod względem BHP z zachowaniem standardów europejskich.
3) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich powstałych odpadów związanych z realizacją zapytania ofertowego. Istnieje możliwość ustawienia kontenera na odpady na sąsiedniej działce.

CPV: 45000000-7, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1

Dokument nr: 2024-648-190573

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-10
Składanie ofert
Sposób komunikacji i składania ofert:
Zgodnie z pkt. 1. Sekcji 3.2.3. Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dla zamówień udzielanych w projektach perspektywy 2021-2027, komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą Bazy Konkurencyjności (BK2021).
Link do Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06
4) Wykonawca zobowiązuje się zakończyć wszelkie prace związane z zapytaniem ofertowym w terminie do 9.08.2024 r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-24
Koniec realizacji
2024-06-10
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis

Etap 2
Początek realizacji
2024-06-10
Koniec realizacji
2024-06-14
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Ocena nadesłanych ofert i publikacja wyników.

Wymagania:
2) Zamawiający umożliwia wizję lokalnej w budynku, w których prowadzone będą prace adaptacyjne, do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, tj. do dnia 10 czerwca 2024 r. do godz. 8:00, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizji lokalnej (osoba do kontaktu: Dorota Czajka, tel. 668 533 407). Konieczne jest umówienie wizji lokalnej z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem. Wizje lokalne możliwe są w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 15.00
5) Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
Ilekroć w treści zapytania bądź w załącznikach do zapytania ofertowego występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów, znaki towarowe, patenty czy też pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty albo usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a także określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach nie gorszych niż przyjęto w opisie przedmiotu zamówienia.
Załączniki opublikowane do zapytania ofertowego stanowią jego integralną część.
Okres gwarancji
Minimalny czas gwarancji: 36 miesiące. Maksymalny czas gwarancji: 60 miesięcy
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli spełniony zostanie jeden lub dwa z poniższych warunków:
a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością,
nie mógł przewidzieć;
b) zmiana będzie korzystna dla zamawiającego;
2. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności,
oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej 3 zamówienia, z których każde obejmowało adaptację lokalu usługowego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. Oferent przedstawi referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru prac w powyżej wskazanym zakresie.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania przedmiotu zamówienia m.in:
Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
o wartości nie mniejszej niż wartość umowy obejmującej ochroną szkody rzeczowe jak i osobowe związane z wykonywaniem prac/robót, obiektów, budowli, urządzeń i mienia ruchomego a także następstw nieszczęśliwych wypadków wobec osób trzecich.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
1. Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Informacja winna być wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed terminem przedłożenia go Zamawiającemu.
2. Wykonawca wykaże, że nie posiada zaległości w opłacaniu składek na wszelkie rodzaje ubezpieczeń przekazywanych do ZUS. Na potwierdzenie powyższego do oferty należy załączyć zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem przedłożenia go Zamawiającemu.
3. Wykonawca wykaże, że nie posiada zaległości w opłacaniu podatku do US. Na potwierdzenie powyższego do oferty należy załączyć zaświadczenie z US o niezaleganiu z płatnością podatku wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem przedłożenia go Zamawiającemu.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Warunkiem udziału w postępowaniu ofertowym jest wniesienie wadium.
Określenie wysokości, sposobu i terminu wniesienia wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł.
2. Wadium należy wnieść w terminie przewidzianym na składanie ofert.
3. Wadium musi zostać uznane na rachunku bankowym Fundacji Pozytywne Inicjatywy nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Wadium należy wnieść przelewem na rachunek Fundacji Pozytywne Inicjatywy nr 21 1090 1102 0000 0001 3457 1705.
Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu) należy dołączyć do oferty.
5. Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) do zapytania ofertowego wraz z następującymi załącznikami:
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna,
Wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla spełnienia niezbędnych warunków ubiegania się o zamówienie.
Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji i powinna zawierać ponumerowane strony. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie niż wskazany w zapytaniu ofertowym będzie skutkowa jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Jeden wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji i powinna zawierać ponumerowane strony. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie niż wskazany w zapytaniu ofertowym będzie skutkowa jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Jeden wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-24
Data ostatniej zmiany
2024-05-24 14:55:39

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium będzie oceniane w wyniku porównania najniższej ofertowanej ceny (Cmin) z ceną podaną w ocenianej ofercie (Cof), według wzoru:
C = Cmin. / Cof. x 80
Cena musi być podana w walucie polskiej w rozbiciu na cenę netto i brutto. Oferent może uzyskać maksymalnie 80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji będzie oceniany w wyniku porównania ocenianej oferty (w m-c) (Gof) do najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji (w m-c) (Gmax), według wzoru:
G = Gof /Gmax x 20
Minimalny czas gwarancji: 36 mc-e
Maksymalny czas gwarancji: 60 miesięcy
Oferent może uzyskać maksymalnie 20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Pustelnik
tel.: 606 630 182
e-mail: p.pustelnik@pozytywneinicjatywy.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.